Heel veel sterkte en hopen dat het de volgende ronde wel goed gaat komen het is je gegunt! *knuf* Laila
janne ik vind het verschrikkelijk voor jullie! Ik hoop echt dat jullie snel een gezond kindje zullen krijgen.
Jeetje zoveel pijn en toch zo positief!!! je bent super meid ik weet niet wat je doormaakt maar ik wens je zoveel sterkte en steun ik lees dit nu allemaal pas en ik kan er wel om grienen succes lief en hopelijk komt het allemaal nog goed dikke kus en knuf jij komt er wel!!!
Nou meiden, ik zit in een mega dip. Vanochtend is het echte rode bloeden begonnen met stolsels. Gister had ik weer een test gedaan, omdat er steeds meer kwalen bijkwamen. Eerst stond de zw-streep er en daarna pas de controlestreep en bijna nog roser dan de controlestreep, dus dat gaf de burger weer moed. Vanochtend zag ik dat het valse hoop was. Waarom dan die knalrose streep? Waarom dan meer kwalen? Waarom zet zoiets bij mij altijd pas na een week door? Ik wil er gelijk vanaf! En vooral waarom gaat het weeeeer mis? Wat heb ik? NU riep ik net heel hard: nooit meer, maar ja ik ben deze kindjes toch niet verloren om er mee te stoppen? Ik haat mijn lijf!!!
Ach lieve Janna toch... Wat voel ik met je mee, zoiets en dan zo vaak gaat je niet in de koude kleren zitten. Een zwangerschaps streep na een miskraam zegt niks...je hcg kan wel tot 8 weken in je bloed blijven. Ik had ook na 21 dagen bloeden een streep om de dag erna niks meer in mijn bloed te hebben. De zwangerschaps verschijnselen die toenemen zijn minder makkelijk te verklaren... Misschien is er een tweede vruchtje gebleven? Je zal niet de eerste zijn die bloedt terwijl ze toch echt zwanger is en blijft. Ben je al naar je HA geweest? Zwangerschapsverschijnselen nemen af bij een MK...en niet toe. Succes meis
Ik ben woensdag een propje verloren en daarna werden de kwalen erger. Maar die streep kan dan toch niet nog roser zijn gister? Die moet toch hetzelfde of minder zijn en juist niet heftiger? En ik verlies nu echt bloed met stolsel. Ik geloof er niet meer in. Morgen naar de gyn.
Hoihoi! Hoe het zit met het afnemen van de hcg hormonen weet ik niet precies, zoals ik al zei is bij na 21 dagen bloeden een test gedaan bij de HA en die streep was ook gewoon heel roze en duidelijk. Terwijl de dag erna geen spoor van hgc meer was te bekennen in mijn bloed. Alleen het toenemen van die kwalen dat is erg raar meis.... Misschien is er dan toch nog een beetje kans? IK duim voor je, je gyna zal je morgen ongetwijfeld meer duidelijkheid kunnen geven. Desnoods eis je een bloedtest..hieraan kunnen ze vaak zien aan de hoeveelheid hcg hoe het ervoor staat. :iefs,
Een bloedtest doen ze ook. Dat weet ik al helaas uit ervaring. Ik zit echt in een dip! Ik voel me zo down. Wat is er nu fout aan mij? Ik heb er echt alles aan gedaan. Op de momenten dat ik plat kon heb ik het gedaan. Ik zie het niet meer zitten. Ik ben down.
He Neeltje, Morgen zullen er wel een aantal buisjes bloed geprikt worden en dan duurt het nog weken voor de uitslag er is. Hopelijk komt er wat uit. Dan kunnen ze er tenminste iets aan doen. Maar vaak komt er niets uit. Ik ga eens kijken wanneer we nu op vakantie kunnen. Want ik heb geen zin, dat dat ons ook nog wordt ontnomen!
Ik hoop ook dat er een duidelijke oorzaak te vinden zal zijn meiske, dan kan er tenminste iets aan gedaan worden. Ik snap dat je down bent...ik wou dat ik het wat draagzamer voor je kon maken meis maar helaas. Waarom sommige van ons een miskraam krijgen is vaak niet te beantwoorden,lieverd. Het is alleen wel erg oneerlijk dat jij er nu al een aantal hebt gehad. Ik hoop echt dat het snel allemaal goed komt meis en dat je een mooie zwangerbanner kan plaatsen
Ik heb net gekeken en het komt heel rot uit. Ik zou net in onze vrije dagen ongesteld worden ( hoop ik dan) Maar ik kan ook pos testen en dan kan het weer een mk worden. Ik wil dan gewoon lekker in mijn eigen huis zijn. Maar ja hoe groot is de kans dat je zwanger bent? Ik kan nu alleen maar janken. De 1e mk was heftig, maar deze ook. Volgens mij went het nooit. Gister voelde het nog zo goed, maar nu is er weer niets meer. Waarom gaat het nu telkens fout? Ik weet dat daar niemand antwoord op kan geven. Ik HAAT mijn lijf. Waarom, waarom??? Sorry voor mijn gezeur. Ik denk dat ik de pc maar uit zet, dan hebben jullie geen last van me.
HOi Janne, Wat zit jij in een kl*teperiode, meis. Ik hoop dat de gyn je morgen vast iets kan vertellen en dat ze meteen iets verder kijken dan alleen bloed afnemen. 't Is nu onderhand wel eens tijd voor meer duidelijkheid, he?! Heel veel sterkte morgen en..zoek een fijne vakantie uit!
@Janne, je zeurt helemaal niet meid!! en zet die pc niet uit hoor!!! we zijn hier om elkaar te helpen op alle fronten en dus ook als je in een dip zit!! gooi het eruit meid en blijf er vooral niet mee zitten!!!
Janne lieverd... We leven allemaal met je mee meid! Een ieder voelt met je mee en snapt dondersgoed dat jij je rot voelt en met zulke vragen zit, dus gewoon je gevoel uiten en vooral niet denken dat je zeurt! Want dat ervaren we zo niet meis! Echt niet. Hoe is het nu met de verschijnselen?
Hoi Ninetje, Misselijkheid is spontaan verdwenen. Wel heb ik nog pijnlijke borsten. Mijn rug begint nu ook wel heftiger pijn te doen, dus ik hoop dat het nu los gaat komen. Al weet ik uit ervaring dat dat nog wel een dag of 4 duurt. Ook heb ik nog met het afvegen rood-rose doorzichtig bloed met stolsel ( sorry). Gelukkig was ik slechts 5 weken zwanger. Niet net als vorige keer 9 weken. En ik denk er ook hard aan toch op vakantie te gaan. Sch.... maar ( sorry) , het i zo'n kleine kans weer zwanger te zijn in zo'n korte tijd en als het wel zo is, zal het toch wel weer misgaan. Ik vind het echt lief dat jullie naar mijn gezeur willen luisteren. ( kus voor iedereen die wil luisteren)
Lieve Janne, Wat zit jij in een moeilijke en verdrietige situatie! We zijn hier om je te helpen dus gooi je gevoelens eruit, wellicht lucht dat iets op..... Dikke knuffel van An