Janne, Ik denk dat een vakantie voor jullie saampjes echt lekker en welverdiend zal zijn. Heel even een andere omgeving en even je gedachte proberen te verzetten zal je hoogstwaarschijnlijk goed doen. Ik snap je redenatie...dan zal het toch wel weer fout gaan...maar probeer positief te blijven meis, hoe moeilijk ook, anders zak je in een zware depressie en dat bemoeilijkt het zwangeren alleen maar eens te meer... Praat er morgen met je Gyna over, ook over je gevoel misschien kunnen zij je doorsturen naar iemand die je kan helpen om van dit nare zware gevoel af te komen... Ik hoop dat ze een oorzaak kunnen ontdekken die makkelijk te verhelpen is zodat jij je niet hoeft af te vragen wat JIJ fout hebt gedaan...want JIJ hebt NIKS fout gedaan lieverd... In de tussen tijd meis...keep the faith!
janne misschien is het beter om op vankantie te gaan even je hoofd naar wat anders zetten al weet ik maar al te goed net als vele hier dat het ontzettend moeilijk is maar gun je zelf de tijd om ook leuke dingen te doen is de verwerking ervan misschien ook ietsjes verzacht heel veel sterkte en succes gr maria
janne ik las net terug over je streep die er nog is vorig jaar in juni was ik ook zwanger ik blij mannetje blij en het ging mis in de 5de week toen ik zaterdags een propje verloor met heftige weeen de bovenbenen deden me pijn de buik deed onbeschrijfelijk pijn tot het eruit was ik kreeg erna alleen maar meer kwaaltjes dus weer een test en ja hoor ik was nog zwanger al vertelde de vk dat ik er rekening mee moest houden dat ik maar 30% kans had dat het bleef zitten ik was super blij alles werd gefocust op dat ene vruchtzakje want ja je bent nog zwanger helaas werd het in week 8 ook een mk en werd het door het lichaam zelf eruit gestuwd we hadden zoveel verdriet ervan want ik was op mijn moeders verjaardag uitgerekent mijn moeder is op 26 sept 04 overleden dus vandaar dat het erg welkom was pfft nu komt het hier ook allemaal ff weer te boven maar als je het niet vertrouwd bel de ha of de vk op die kan je de kansen zo uitleggen we wensen je erg veel sterkte in deze zware dagen gr maria
Lieve Janne, wat erg voor je, natuurlijk is niet alles voor niks voor jou is er ook ergens wondertje dat op je wacht. Ik begrijp dat je lijf op dit moment haat, het laat je keer op keer in de steek en het is onmogelijk om het allemaal te begrijpen en te beredeneren. Ik kan alleen zeggen dat (zo voel ik het) een miskraam totaal niet lijkt op een gezonde normale zwangerschap, wat je volgens mij voelt is dat je lichaam iets afstoot wat niet goed is en totaal op hol slaat en met verschrikkelijk veel verdriet erbij Ik wilde er ook zo snel mogelijk "vanaf" zijn maar het heeft zich nog best lang voortgesleept wat het extra moeilijk maakt en je elke keer weer in een dip geraakt. Nogmaals heel veel sterkte en dat je heel snel mag beleven hoe het wel hoort te zijn. We zijn hier voor je heel veel liefs en knuffies
Jeetje meid, ik lees het nu pas Wat is dit vreselijk oneerlijk, heb er geen woorden voor. Waarom kan het niet gewoon goed gaan, waarom moet je dit zo vaak meemaken? Echt verschrikkelijk en oneerlijk Ik leef met je mee, ook al heb je daar natuurlijk niet veel aan. Je gevoel moet verschrikkelijk zijn en niet te verzachten. Ik denk aan je. Een hele hele dikke knuffel van Elvira. En die vakantie moet je zeker gaan doen meis, ff iets anders aan je hoofd.
Lieve Janne, Ik voel en leef met je mee. Gelukkkig zijn er op het moment hele lieve meiden hier die je proberen steun te geven. Ik zou ook diezelfde lieve woorden willen zeggen tegen je, maar ik zit zelf ook ff in een dip ..krijg momenteel niet echt de dingen eruit die je nodig zult hebben. Wilde je alleen laten weten dat ik meeleef. Hou je taai!!!!!! Liefs, Mirre
Lieverd, heeeeeeeeel erg veel sterkte en kracht toegewenst. Vergeet niet: ik ben er voor je. Ik denk aan je!!! Een dikke knuffel van mij.
Fijn dat jullie zo aan mij denken. En heb net mannetje gebeld op het werk en we gaan weg!!!! Hij had nog zijn twijfels, want stel dat je pos test. Dus nu gaan we voordat ik ook maar pos. kan testen. Liever daar dan hier pos testen. Als ik hier pos test dan durf ik dalijk niet meer. En ik zal heus niet de 1e maand gelijk weer zwanger zijn. Dat zou wel toevallig zijn. Dus we gaan weg. Heerlijk, ook al heeft het een dubbel gevoel. We zijn er echt aan toe. En ik kom altijd zwanger terug van een vakantie of weekend weg, dus hopelijk dan ook. En zo niet, het komt vast en keer goed. ( tenminste dat hoop ik dan) Ik heb nog nooit gelezen over veel mk-en en geen kindje. En anders gaan we een heel mooi kindje adopteren. Dat weten we wel al. Ik roep dat al jaren, dus ooit komt er een voor ons. Echt waar. Dank jullie wel lieverds en ik hou jullie op de hoogte na morgen. Hoe het gegaan is bij de gyn. Liefs janne
heel veel sterkte en suc6 morgen bij de gyn. Janne ...ik denk aan je groot gelijk dat jullie er tussen uit gaan saampies ...weet je al wanneer en waarnaartoe ? dikke knuf asjuh
oh lieve meid wat shit allemaal voor je ik weet niet wat je doormaakt maar ik weet wel dat ik je zoveel sterkte wens meisje echt heel veel succes, ik hoop voor je dat gauw meer duidelijkheid hebt meid.
IK had ook nog een beetje hoop voor jou Janne. Maar !&@( het mocht WEER niet zo zijn. En lieve schat het ligt niet aan jou, jij kan er niets aan doen. Ik hoop dat de gyn morgen iets voor je kan betekenen, en wil je ondanks alles een prettige vakantie wensen. Hopelijk geeft dat even wat lucht zo'n vakantie. KUS.
Oh wat klote voor je Janne! Ik kan me goed voorstellen dat je even in een enorme dip zit. Een vakantie zal je goed doen, even samen eruit. Heel veel succes morgen bij de Gyn. Laat je ons het morgen weten? Liefs Neia
Ja de vakantie staat bijna vast. Morgen nog even de uitslag afwachten wat de gyn er van verwacht. ( of het vanzelf komt ed) En dan als we thuiskomen direct boeken! Ik heb er zo'n zin in en het heeft mijn gedachten voor vandaag maar weer even verzet. Ik ben nu weer erg strijdlustig en het dipgvoel is ( tot nu toe) over. Allemaal heel veel liefs voor jullie terug, jullie trekken me er doorheen. Liefs Janne
fijn dat te horen janne en voor morgen heel veel sterkte en hoop dat het positieve uitslag krijgt we duimen voor je gr maria
Lieve Janne, Meis ik probeer je al zoveel mogelijk te steunen op msn, maar echt uit je dip krijg ik je niet, ook niet met m'n door jou gewaardeerde humor....maar ik heb wel een idee... Voortaan ga ik gewoon op jouw ei zitten, ik houdt 'm dan wel warm hoor!!.... Meis, het komt helemaal goed, hebben we elkaar beloofd toch?? En met je mannetje ook, en waar ga je heen op vakantie, je weet ik kom tjekke he??!! Dikke knuf, Nies
Ik heb echt veel bewondering voor je meis. Ik heb 24 juli na positieve testen een * gehad na 4 weken en 5 dagen...Moet er niet aan denken het nog een keer mee te maken. Had zoveel verdriet. Leef dus ook ontzettend met je mee en krijg steeds weer de tranen. Ik ben nu af en toe heel erg misselijk en ontzettend moe...weet het ook ff niet meer. Hoop dat het voor ons(en natuurlijk alle andere meiden) snel raak zal zijn en dat we het verdriet gauw een plaatsje kunnen geven. Wij zijn er weer voor gegaan deze maand ook al geeft het me wel een vreemd gevoel.. Liefs en heel veel sterkte.. Britt