megavette streep en bloeden begint

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    lieve Janne,

fijn om te lezen dat jullie er samen even tussenuit gaan!!
    heel veel sterkte bij de GYN meid!

dikke knuffel

2. Niet meer actief

Dank je Neeltje.

Het gaat wel weer beterder. Hopelijk blijft dat ook zo en komt de knal dalijk niet!

Nog 4 weekjes en we gaan weg. Heerlijk, de reis die we al wilden maken komt er aan. ( alleen had ik hem liever niet gemaakt)

Ik hoop dat het uit zichzelf komt, maar daar lijk het nu nog niet op. Ik hoop dat ik daar tabletten voor mag slikken, want een curettage zie ik eigenlijk niet zitten.

Maar ik hou jullie op de hoogte!

3. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    fijn meid, laat je niet verassen door een onverwachte knal, bereid je er op voor dat ie nog kan komen dan kan je hem ook beter handelen.

ik hoop idd voor je dat een curettage niet nodig is, maar mocht het wel moeten dan weet je ook zeker dat het allemaal goed schoon is!

dikke knuffel

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Lieve Janne,

Wat verschrikkelijk voor je meis....ik kan me je gevoel zo goed voorstellen. Moet vreselijk zwaar zijn...
    Ik hoop dat je een heerlijke vakantie tegemoet gaat!!!

Heel veel sterkte, San

5. Niet meer actief

Ben net geweest en het is een raar verhaal. Zij vond die pos test van zondag die dus donkerder van kleur was ook maar raar. Nou inwendige echo gehad en daar zat een ring van 4w5d. Precies zover als ik nu ben.
    Maar zij zei er ook bij dat bloedverlies nooit goed is.
    Nu moet ik over 2 weken terug en dan zou er hartactiviteit moeten zijn. Maar daar geloof ik niet in. Bloeden = fout ( in mijn ogen).
    Ik denk zelf dat het afgelopen weekend gewoon gestopt is met groeien. Het bloeden wordt nu ook erger.

Helaas mochten we toch voor de zekerheid nog geen reis boeken. Ik had me daar zo op ingesteld.

Maar goed we zien over 2 lange weken wel weer.

Ik weet dat jullie hopen dat het nog goed zit, maar ik geloof er echt niet meer. Ik heb teveel kenmerken van de vorige mk-en.

En al dat bloed dan? Nee mijn geloof is helemaal weg.

Nog 2 weken pfoeh, dat duurt echt lang. We zouden ook naar de Efteling gaan, maar ik ga maar even niet in achtbanen enzo. Lijkt me niet verstandig.

6. Nemo

Nemo Niet meer actief

Nog niet echt duidelijkheid he meid. Ik hoop op een wondertje !!!

En dan nog 2 spannende weken wachten pfffff.
    Sterkte Janne.

7. Niet meer actief

Nee, het schiet niet op. Maar ja de gyn kan er ook niets aan doen.

We hebben ook al gezegd: we noemen het Miracle mocht het nog wel leven ( en geboren worden). ;)

Leuke naam he ;)

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

Hoe is het met je temp? En hoe is het met je klachten ?? Je was paar dagen geleden misselijk zei je.

9. Niet meer actief

Temp is nog echt hoog, maar dat gaat altijd pas na een week of 2 naar beneden ( bij mij dan).

En mijn borsten doen minder zeer ( die deden zoner bh echt heel erg pijn), de misselijkheid is minder en ik word weer duizelig. Dat was bij mijn andere mk-en ook.

Dus voor mij is het echt game over.

10. sjaak

sjaak Actief lid

10 apr 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Onwijs veel sterkte Janne!

Ik zal voor jullie duimen, voor jullie eigen Miracle (mooie naam)

Groetjes, Sjaak

11. Nemo

Nemo Niet meer actief

Weet niet wat ik moet zeggen :cry:

Maar wat gaan ze nu verder doen in het ziekenhuis ? Gaan ze verder onderzoeken of gewoon hopen dat het de volgende keer wel goed gaat.

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoi Janne...

Jees spannend dus toch nog...ook al heb je zelf geen hoop meer meiske...

Misschiehn is het dan toch zo dat je evt 1 vruchtje bent verloren en de 2de is blijven zitten?

Ik bedoel dat kan toch?

Je zal de eerste niet zijn meis...

Ook nog dat er meerdere vrouwen tijdens hun zwangerschap gewoon bloeden en er niks aan de hand blijkt.

Je schrijft dat de sympt minder worden maar dat kan per dag verschillen he?

Jees meiske toch...wat lijkt het me dat jij je onzeker moet voelen!! En dan verdikke nog 2 weken wachten...

Ik heb ergens gelezen dat een miskraam bloeding met redelijke krampen gepaard gaat...hoe is het met de krampen meis?

Ik ga toch zo hard voor je duimen dat het gewoon goed zit...Ik gun het je zo erg!!

13. Niet meer actief

De gyn zei dat het er zo wie zo geen 2 waren/ geweest.

En (helaas) had ik bij mk1 ook totaal geen krampen, dus dat is voor mij ook geen graadmeter.

Kijk ik hoop natuurlijk dat het goed zit, maar ik geloof er echt niet.

Ik heb net wel gebeld om toch ook een afspraak voor volgende week te willen.

Als het dan gegroeid is zitten we minder in de stress en misschien kan ze wel bloed prikken. ( waar ik dus nu totaal niet aan gedacht heb)

Is het niet gegroeid kan het zijn dat ze net anders hebben gemeten of dat het echt fout zit. Ach we zien wel, eerst maar kijken of ik er nog tussen kan.
    ( maar ze hadden net etenspauze, grrr)

Ik vind je laatste zinnetje wel erg lief hoor ninetje!

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    janne...

Gelijk nu voor een bloedtest vragen wijffie...

Vaak hebben ze binnen het uur een uitslag en dan kunnen ze zien hoe hoog de bloedwaarde hcg is en of dat duidt op evt mk.

Dat afwachtend levert stress op...en juist stress is schadelijk...dat moeten ze daar ook weten en een bloedtest is een kleine moeite en geeft jou hopelijk snel meer zekerheid.

Hoe kon de gyna zien dat er geen 2 geweest waren meis? Die kan dan toch evt afgedreven zijn al...wat misschien het bloeden zou verklaren?

15. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    janne je voelt het zelf wat jou lichaam je aan geeft
    Miracle ontzettend mooie naam

we wensen je ontzettend veel sterkte toe

gr maria

16. Niet meer actief

Ja da's een hele goeie vraag.
    Ik vroeg het en ze zei dat dat niet het geval was. Ik wilde er ook niet over doorgaan, want anders voel ik mee een zeur.

Eigenlijk ben ik er helemaal niet zo gestresst over. Dat is juist het vreemde. Ik heb al van een soort afscheid genomen van deze zwangerschap, denk ik.

Zo heb ik ook telkens het idee gehad dat dit niet fout zou gaan. Ook niet goed, maar ook niet fout net als bij die andere mk-en het wel het geval was.

Ik denk dat mijn hoofd een beetje vol zit van alle vragen of juist erg leeg is. Ik weet het ook niet meer.

Ik ga dalijk bellen, want er was tot 15 uur niemand op de afdeling en dan zeg ik dat ik een echo wil en bloedprikken.

Nu ga ik maar even plat. Even tukkie doen, als de beeb nog leeft, moet ik maar goed naar mijn lichaam luisteren. Misschien dat dat helpt?

17. Niet meer actief

We gaan het geen Miracle noemen hoor. Dat was meer een geintje van ons.

We blijven bij onze oude namen ;)

18. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    luister goed naar je eigen lichaam
    die geeft aan hoe en wat
    gun jezelf de rust het is 2 strijd waar julli je in bevinden best zwaar
    succes en sterkte
    gr maria

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jee meis,
    nog geen duidelijkheid....Ik blijf op mijn allerhardst voor je duimen, dat je Miracle het dit keer WEL mag halen!!
    Dikke knuffel en sterkte met die vreselijk lange wachtweken!

20. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    jeetje wat een verhaal ... 2 weken wachten pfffff ..wat zullen die lang duren , ik hoop idd. dat je volgende week al terecht kan voor een echo en bloedprikken ...heel veel sterkte Janne ...knuf asjuh

Deel Deze Pagina