wat moet ik nu geloven...??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Remember, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    hello,

ik heb het over dit ook al gehad bij te temp topic , maar omdat ik daar niet off topic wil gaan plaats ik het maar ff zo.............
    ik de hoop dat iemand voor mij een uitleg of antwoord heeft....

Ik zal ff snel in het kort me verhaaltje doen...
    Ik heb sinds vandaag een stippel lijn op mijn kaartje van FF........maar ik denk dat ie niet klopt om het volgende....

1. ik heb nu ovu pijntjes ( voel altijd heel duidelijk me ei)
    2. ik heb een contstante cyclus van 30 dgn ( maar ja je weet nooit)
    3. mijn ovu testen geven nog geen duidelijke dikke al dan niet een donkerdere streep dan mijn contole streep.....

Ik ga kijken of ik de foto nu kan plakken hier.....
    van boven naar beneden liggen ze op volgorde......de onderste is van een paar uur geleden en dan ook nog roze ( is nog niet opgedroogt)

Ik hoop dat iemand me kan helpen....met de vraag heb ik nu wel of niet me piek(gehad) :(: :) :(:

2. jetteke

jetteke Bekend lid

Apr 21, 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    De onderste twee lijken mij duidelijke pieken (strepen) . Dan heb je daarna (na je eerste "twee streepjes") binnen ong 12- 36 uur je eisprong. Die kun je nu dus gehad of nog net niet (weet niet van wanneer je derde test is geweest). Maar als je m voelt, dan denk ik dat je nu je ei hebt.

Maar goed, een echte expert ben ik ook niet....

3. Niet meer actief

Het stippelijntje bij FF geeft ook aan dat ie het niet zeker weet.
    Aan je ovu testen te zien lijkt het me dat je idd nu je piek hebt.
    En je hebt ook je ovu pijntje dus....
    Nog maar ff aan de klus vandaag dan ;)

Have fun :D

En tegen de tijd van je NOD wil ik een zwangerschaps testje zien met dezelfde streepjes 8)

Liefs,
    Gerrina

4. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    oja sorry ff vergeten te vermelden..... :oops:

ik heb vrijdag, zaterdag, zondag en vandaag getest en allemaal om half 2 zo.....

dus de laatste 2 zijn van gisteren en vandaag...........
    opzich lijken het mij ook pieken maar ja......ik lees en hoor steeds dat ze minstens zo donker moeten zijn..en in het echie zie ik toch dat ze nog iets lichter zijn..... :confused:

Nou ja, wat kan ik doen.............we gaan dan maar gewoon door me lekker sexen en ik test morgen gewoon nog een x om te kijken wat ie dan zegt.....toch ;)

5. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    hahahahhaah gerinna................ik was ook zeker van plan dat ik dan ook zo een mooie streep zal tonen........................jij ook he!!! ;)

6. Niet meer actief

Daar zijn we iig hard mee bezig.... ;)
    Voor precies zulke streepjes op een zw test over een paar weken

Gaan we het samen vieren in het zwangerschaps forum :D

7. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Positief hoor remember!
    klussen zou ik zeggen!! je kan dus eigenlijk nog geen kruis hebben hihihihi

8. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    gerinna...............deal!!!!!!!! hahahahha

Natasja tjaaaa..dat dacht ik dus ook........ :confused: Nou me mannetje is net thuis en we hebben al ff in elkaars oor verluisterdt..... :rolleyes: :)

hahahaha we gaan gewoon maar vrolijk door, en voor de zkerheid morgen ook nog maar een keer een testje......heb er nog 1 over en die heb ik toch niet meer nodig 8) :)

9. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    nou meid dat zijn echt wel positieve testen hoor, het wil nogal eens voorkomen dat je 2e test streep niet zo donker wordt als de controlestreep omdat je de echte piek bijvoorbeeld snachts al hebt gehad en wanneer je smiddags test deze al iets minder is....

zo oplopend van licht tot die andere 2 donkere hoop ik dat je toch echt al geklust hebt en ook vandaag nog ff lekker aan de klus gaat...

wie weet kunnen we je over 2 wkn wel feliciteren... :D

10. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    smoekie..................jaaaaaaaa............eureka...........
    helemaal niet aangedacht dat me piek desnooods een uur na me test is gekomen..........dan mis je hem als je pas na 24 uur weer test ja.........

nou we hebben gisteren gesext en we vandaag zullen we ook weer ff lekker knuffelen :)

Ik hoop ook van genze harte dat k over 2 wkn posi test met me zwangerschaps test en hopelijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeele van jullie met mij.......*duim* hoop, wens, [-o<

11. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    Nou vandaag was het streepje net zo als bij mijn eerste van deze week, dus ik heb me piek echt wel gehad................
    het is alleen moelijk te zeggen wanneer nou me piek was............ :(

ik ga ervanuit dat ie gisterenavond was........dus na mijn 4e test...want als je je piek heb gehad verwijnt het gelijk uit je urine die LH......toch :(: :) :(:

ach we zullen wel weer zien................zit iig in de wachtkamer :)

12. Niet meer actief

Kom ik gezellig bij je zitten ;)

13. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    hoi remember,

Ik had 2 weken geleden hetzelfde het waren 2 duidelijke strepen alleen maar de test streep was niet donkerder of even donker als de controle streep. De volgende dag deed ik weer een test en toen was het streepje een stuk lichter geworden ! Toen ben ik maar gestopt met testen.

14. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

ik sluit me helemaal aan bij de verhalen van de vorige dames.

FF geeft een indicatie van wanneer zij denken dat je eisprong KAN zijn. Dit aan de hand van de door jou ingegeven temperatuurgegevens. Dat dit van vrouw tot vrouw kan verschillen weet FF. Als FF zich dus niet zeker is, dan zet hij het stippellijntje.

Je kan dit zelf veranderen bij FF (manual override). Mocht dus blijken, dat je streepje morgen lichter is, dan heb je je piek gehad. In de FF beschrijving kun je lezen hoe je de manual override doet.

15. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    Gerrina............jippie gesellie...............en dan samen door naar de juni mama's he ;)

Linda84.............Ja idd als hij lichter is is iig de piek voorbij....en 2 wkn geleden......spannend.. :)

ingemoppie.........manual override!!...hmm ok.........nou me streep was vandaag ver te zoeken dus ik ben klaar met me ovu testen..........ik hoop dat Ff het zelfs aanpast met en dag of 3...anders moet ik maar een ff gaan kijken bij die manual override.......thnx ;)

Share This Page