Hier is alles nog rustig, het maakt nog geen aanstalten en zit nog errrrug lekker daarbinnen, soms het idee dat ie er uit wil via de bovenkant van de buik,..... hihihi..... Heb ook geen extreme last van de warmte, iedereen heeft nu wel meelij omdat het zo warm is, mijn vorige zwangerschap was in de zomer van 1999 toen was er een hitte golf met temperaturen van 30 gr, dus mij hoor je nu nog niet.......het kan erger weet ik uit ervaring....hihihihih.... Het komt nu allemaal wel erg dichtbij, ben reuze benieuwd.
nou hier is ook alles nog rustig heb wel krampjes in mn buik maar het blijven gewoon voor weeen denk ik hahhahaha beginn nu toch wel heeeeeel erg niuwsgierig te worden hoor hahahaha heel veel sterkte en succes ben benieuwd wie er begint... xxx
ik had 1x zulke erge voorweeen dat ik dacht dat ze over zouden gaan in echte weeen, maar dat is dus niet gebeurd. sinds dien heb ik geen last meer van voorweeen gehad. ik denk dat ik mijn tijd helemaal moet uitzitten en je zult zien komt het nog later ook. ben nu zo benieuwd hoe de kleine er uit ziet dat het van mij wel mag komen. haha
Ja.. ik heb het ook wel errug warm. Normaal heb ik het altijd koud, ijshanden en voeten... Nou daar heb ik echt geen last meer van, die dingen gloeien gewoon. Regelmatig hou ik ze dan ook onder de koude kraan. Gelukkig kan ik nog wel goed slapen, en duik er dan ook redelijk vroeg in. Gisteravond zat de kleine zo te draaien achter mijn navel, dat het leek alsof het er via mijn navel uit wou komen..hihih... Ben ook zo benieuwd wanneer het eindelijk gaat komen.
nou ik heb het dus sinds ik zwanger ben alleen maar warm hahahah echt nie normaal meer dus deze dagen waren soms echt nie uit te houden hoor!!! bij mij is ze vrij rustig op het moment mot er wel aan wennen want ze was altijd zoooo druk... ik denk zelf da ze een week te laat komt maar ja wie weet hahahaah xxx
Ik hoopte echt dat het eerder zou komen, maar volgens mij zit het wel lekker in mijn buik. Ik vrees ook dat ik echt tot het allerlaatste door moet lopen. Gelukkig voel ik me weer helemaal lekker, dus...we zien wel. De baby gaat het uiteindelijk toch zelf bepalen wanneer deze wil komen.
@ mamaatje De hoop dat je baby eerder komt hoef je nog niet te laten varen, je hebt nog 3 weken te gaan, dus alle kansen zijn nog open. Maar ervaar je het nu als zwaar, zit het in de weg ? omdat je hoopt dat het eerder komt. Ik denk dat we allemaal onze mindere dagen zo hebben, en wensen dat het al mag komen. Voor mij zal het mijn laatste zwangerschap zijn dus ik geniet er nog even van, heb nog genoeg energie meer dan in de eerst 5 maanden, toen haalde ik 's avonds 20.30u net, nu is het 23.00u voordat ik er erg in heb, 's morgens op tijd opstaan ivm schoolkind en 's middags gun ik mezelf heel af en toe een dutje maar niet dagelijks.
@ jeanet... Nou eigenlijk heb ik niets te klagen, en voel ik me harstikke goed. Tuurlijk heb ik ook mijn dipjes.. maar die horen erbij. Maar ik heb nu echt het gevoel.. ik ben er klaar voor en mijn nieuwschierigheid wordt steeds groter..hihihi. Ik ga me nu echt lopen vervelen.... Zoals vandaag.. echt weinig uitgevoerd... mijn huis is helemaal aan kant. En aan het eind van de middag had ik het helemaal gehad van de verveling en warmte. Toen ben ik maar gaan zwemmen en dat was dan wel weer heerlijk. Daar ben ik echt van opgeknapt.... En het slapen gaat ook nog steeds goed... dus ik kan nog lekker uitrusten. Heb jij nog klachten, of voel je je ook wel goed ?
en en en meiden hoe gaat die hiero??? zijn we al zenuwachtig??? nou ik toch nu wel een klein beetje hahahah ik zag dat jeanet de 13e is uitgerekend hahahaha ik de 12e ben benieuwd!!! werdstrijdje doen hahahaha heel veel succes iedereen en geniet er nog ff van... xxx
Hier alles rustig, wordt steeds spannender, ik denk dat angeleyes eerst gaat als ik zo naar jou opspelende darmen kijk, die van mij maakt nog geen aanstalten, geen krampjes en nog beweging genoeg. Slapen gaat redelijk goed, ben wel uitgerust overdag, de verveling slaat nog niet toe maar doe lekker rustig aan met die warmte, lekker verantwoord luieren, straks krijgen we genoeg over ons heen en verlangen we naar zo'n lekkere verveeldag terug......hihihi. @ angeleyes: voel je al wel weer beweging van de kleine? Vanmiddag ga ik weer naar de VK, eens kijken of die kleine nu eens ingedaald is !!! Was tot nu toe nog niet. @ angeleyes bij jou nu wel of ook nog niet?
@ jeanet nou hier is alles weer goed gister avond begon ze ineens weer helemaal te bewegen dus ben wel weer helemaal opgelucht hahahaha en ze was eindelijk goed ingedaald dus we zijn er helemaal klaar voor is wel een gerust stelling!!! tjah mn darmen kennen ook een buikgriepje zijn dus ik ga nie te veel hopen hahahahaha dat doet mn zus wel die is nog zenuwachtiger dan ik hahahaha ze mag er bijzijn maar zou nu al bij mikj thuis willen zitten het is da ze kids heeft die naar school motten hahahah succes bij de vk xxx
er wordt ook wel gezegd dat waneer mama ziek is/ zich niet lekker voelt, de kleine zich ook niet zo lekker voelt vandaar dat ze niets heeft laten voelen denk ik. Maar gelukkig voor jou dat ze zich weer heeft laten "horen".
ja ach je weet het maar nooit maar was blij da ik der hartje hoorde bij de vk hahahaha ik ga lekker ff liggen ff lekker rustig aan doen... xxx
Ik voel me nog steeds goed.. maar ben zooo ontzettend nieuwschierig aan het worden... <<<IK>>> Vandaag heb ik vast versieringen gekocht voor als de kleine geboren wordt, wij weten al wat het wordt dus... heb ik maar vast wat ingeslagen. Zal je net zien...komen er bekenden de winkel binnen lopen... maar de verkoper pakte het goed op... en had al mijn spulletjes even subtiel achter neergelegd. Wij weten wel wat het wordt, maar willen het voor de rest een verrassing laten..
Die versieringen laat ik aan manlief over, ging de vorige keer ook goed, heb wel de instructie gegeven om nieuwe blauwe slingers te kopen voor het geval het weer een jongen wordt, de andere blauwe slingers liggen zwaar verkreukeld in de "slingermand" Voor mijn zoontje zal hij ook een traktatie moeten halen voor op school, heb wel aan hem doorgegeven wat het moet worden, maar tegen die tijd moet ik het vast nog eens herhalen....hihihihi. Hij krijgt het nog druk genoeg met alles regelen. @mamaatje: en de ananas al geprobeerd? ik eet het omdat ik het lekker vind maar dan niet het hart, ik wacht gewoon de natuur af.
@ jeanet.. nee ik laat hem nog even rijpen... Ik begin er dit weekend pas aan....en ik twijfel ook wel of ik het hart ga eten.. uiteindelijk zijn het volgens mij gewoon allemaal bakerpraatjes en bepaalt de baby zelf wanneer deze komt. Hoe langer het duurt, hoe opgeruimder mijn huis wordt....hihihihi. Die nesteldrang die veroorzaakt wat....
Ik vind het zo spannend ook voor jullie De dagen tellen echt af nu he! Angeleyes nog 1 dag te gaan eigenlijk hihi ben benieuwd! Hier ff update van mij. Ik is gisteren ook weer naar de vk geweest en onze kleine is al ingedaald Dus wie weet Vandaag krijg ik voor de zekerheid nog een liggingsecho waar ik best blij mee ben aangezien ik stiekempjes nog een echo wilde hihi De kleine beweegt wel minder maar dat komt door de ruimte wat er niet meer echt zit in me buik. Maar voor de rest gaat alles goed Komop Mei mama's
nou het word idd spannend!!! hier idd nog 1 dag hahahah maar ik heb het gevoel dat ze een week te laat komt hhahahah da zegt mn gevoel... ik vind het wel jammer dat ik ook geen echo meer krijg,maar ja hopen dat we der snel genoeg in handen krijgen hahahah succes iedereen xxx