Hmm meestal klopt het wat je gevoel zegt he! Wat zei je gevoel over het geslacht voordat je werkelijk wist wat het werd?
Gister was ik bij VK en ook mijn baby heeft besloten 3 dagen voor de datum maar in te dalen, voor mij is nu geen ligadvies meer van kracht. Mijn bloeddruk was nog prachtig 120/65( in tegenstelling tot die bij mijn 1e bevalling toen zat de onderdruk 2 weken voor datum te hoog en is de bevalling eerder ingeleid) Als ik niet zwanger ben heb ik niet eens zo'n mooie bloeddruk....hihihi.
nou voor dat wij wisten wat het werd dacht ik dat het een jongetje zou worden dus dat gaat ook nie op hahahaha dus hopen dat ik met die week te laat ook fout zit hahahah xxx
Hehe idd !! Dat geld dus niet voor jou Wij hadden het wel goed met ons voorgevoel Dus vertrouw ik erop dat moeder natuur me lekker in Juni laat bevallen hehehe
hahahah ja we gaan een wedstrijdje aan ben ook wel benieuwd hoor hhahahah hoe voel jij je voor de rest??? ik voel me wel goed ben wel moe/slaperig (slaap ineens heel de nacht weer door) het rommelt wel maar ja dat zegt nix... xxx
Hier is echt alles nog rustig, geen krampjes of andere klachten, ben het ook nog niet zat ondanks de warmte, ben niet extreem moe of slaperig, in het begin was wakker blijven tot 20.30u erg moeilijk en nu is het 23.00u voor ik er erg in heb en 's morgens moet ik toch om 7.30u opstaan(schoolgaand kind), een middagdutje doe ik hooguit 1 of 2x per week es om toch wat bij te tanken, maar voor de rest ben ik nog druk met vanalles en nogwat, wat dan resulteert in rugpijn aan einde van de dag, elke avond beloof ik mezelf om het de volgende dag wat rustiger aan te doen.
Meiden ... nog ffies volhouden. Weet precies hoe jullie je nu voelen .. Ik hou jullie in de gaten hoor ... Enne, iedere dag ff melden he.. haha
Ik voelde me net helemaal niet lekker... of het nou door de warmte komt ? Ook heb ik steeds last van harde buiken, maar er zit nog geen regelmaat in. Dus hopelijk gaat het weer weg, of zet het gewoon door...hihih.. Jullie horen het wel..
Nou het zit wel behoorlijk te rommelen, maar er zit geen regelmaat in. We gaan zo maar proberen te slapen...
heb wel een beetje last van harde buiken maar meer nie hahahah ik ken nie meer wachten ach ja misschien de nacht van 13 mei dan is het vole maan hahahaha xxx
Nou ik ben de nacht weer doorgekomen, en heb gelukkig redelijk goed geslapen. Wel een paar keer wakker geweest met harde buiken, maar voor de rest zet het zich niet door. @ angeleyes... ja de nacht van 13 mei geeft volle maan, hopelijk heb je daar wat aan..hihihih... Ik heb mijn hele zwangerschap geroepen dat ik moederdag dit jaar mijn baby mag verwelkomen. Ben echt benieuwd of dat gaat lukken..hihihi...
@ Angeleyes: voor jou is de dag, maar 'k geloof dat er maar een klein percentage daadwerkelijk op de uitgerekende dag komen !! Wie weet met moederdag een kadootje...hihihihi...zou toch leuk zijn. @mamaantje: ben je het al zat? Misschien gaan we alledrie tegelijk met volle maan, zou grappig zijn.
@ jeanet... ja dat zou echt een stunt zijn.... De kleine loopt wel aardig te rommelen, maar ja.. dat schijnt ook weer niet alles te zeggen.. voor het zelfde geld blijft het voorlopig bij dit. En jij?
Nee hoor geen tekenen van bevalling aan deze zijde, op school bij mijn zoon zeiden ze ook al "zoals jij je nog voelt en er nog bij loopt dat betekent dat het kind het ook nog naar de zin heeft daarbinnen, die komt voorlopig nog niet". Ach wie weet gaat het ineens heel snel, en anders zie ik het positieve er maar van in dat mijn verlof dan langer duurt en volgende week het buiten weer wat koeler wordt, want in je bed liggen met deze warmte kan ik sterk afraden, hoewel ik in de zomer 1999 na de geboorte van mijn zoon de dagen in de tuin doorgebracht heb ivm ernstige wartme op de slaapkamer. Voor nu hebben we wel een airco maar die kan toch niet aan omdat de kleine bij ons op de kamer moet slapen. Het mag van mij ook nog even binnen blijven omdat ze nu en volgende week de laatst hand leggen aan de verbouwing van de dakopbouw en daarna wordt het rustig.
nou idd alle 3tegelijk wel grappig hahahhaha ik ben ook gewoon de nacht door gekomen alleen heel slecht geslapen het was mij te warm pfff bij mij is alles rustig hiero... hebben jullie ook al alles klaarstaan??? @jeanet ik had ook nie verwacht dat ze de 12e zou komen hoor maarja we hebben nog een hele dag te gaan... xxx
Wat moet er klaar staan ? Mijn bed staat hoog met zeiltje erin(pfffff erg warm 's nachts), kraampakket staat klaar, tas voor zh staat klaar( met een briefje voor manlief erin wat er op het laatst nog bij moet), manlief is geinstrueerd over dingen die nog moeten tijdens of na de bevalling, bedje wordt klaargezet na de bevalling(ivm ruimtegebruik tgv verbouwing op dit moment) dus ja wat dat betreft laat maar komen.