hahhahaah ja da bedoel k met klaar staan nou hier ook alles klaar hoor bedje staat bij ons ook in elkaar dus we zijn er echt helemaal klaar voor... lukt het bij jullie om jje schoenen nog aan te doen nou hier dus nie meer ten 1e omdat mn voeten zo opgezwolle zijn van het vocht dus heb alleen maar slippers aan en mot ik schoenen aan zit mn buik in de weg ahhaahah ze is bij mij wel lager gaan liggen mn buik is ook lager... xxx
Hier staat ook alles klaar hoor..... Mijn schoenen kan ik nog wel aan doen, geen last van vocht. Maar doe nu toch lekker slippers aan, veel koeler...
hahahaha nou wees maar blij dat je geen vocht vast houdt het is echt vervelend ahahahh mn buik gaat nu echt in de weg zitten stond net voor het aanrecht moest haast mn buik op de aanrecht leggen ahahahah echt ik maak soms dingen mee dan zit ik gewoon in me zelf te lachen da het zo debiel is aahahahahah xxx
@ angeleyes.. ja ik vergis me er vaak wel in, hoe groot die buik is. Wil ik even snel ergens tussendoor dan zit die behoorlijk in de weg. Ook met eten... dan zit ik gewoon veel verder van mijn bord... waardoor ik vaak mors. Ik zei al tegen mijn man.. kan beter de slabbetjes van de baby gaan gebruiken....
@mamaantje hahahahaha ja idd ook als ik boodschapjes aan het doen ben ken ik haast nie in het karretje dus mot mn ventje er alles in leggen ahhahhahah voel me dan zoooo lomp maar ja wel grappig soms hahahah xxx
Hebben jullie de boeken van Daphne Deckers gelezen over geboorte, zij kan het ook heel leuk omschrijven hoe het is om zwanger te zijn, met alle onhebbelijke zaken erbij. Mijn schoenen kan ik nog wel aan maar draag slippers omdat het veel koeler is, het valt bij mij wel mee met het vocht, verschilt per dag, tot nu toe ook nog maar 11 soms 12 kg erbij, jullie? Die buik steekt inderdaad vaak uit en dan bots je sneller ergens tegen aan, als je knoeit valt het op je buik, met in al mijn t-shirt inmiddels flinke vlekken, ach de charme er maar van inzien, er zijn ergere dingen op de wereld.
Hehe spannend hoor!! Wel last van harde buiken maar nog geen regelmaat! Ben echt benieuwd! Ook ik vergeet zo af en toe wel is hoe groot me buik is. En moet er dan ook zeker om lachen. Laats gingen we een ijsje kopen en het was echt druk!! Eindelijk waren we aan de beurt en me mannetje stond voorop maar ik kon niet kijken welke ijs ik wilde hebben dus deed een stapje naar voren (met een kleinere buik in mij gedachten) Botse ik zo mensen omver haha. Ikke me excuus natuurlijk aanbieden
@ keejbie: hahahaha, soms hou je rekening met de grote van je buik, en dan buk je en bots je met je billen van alles omver
nee ik doe nie aan fietsen hahaah heb hier alles in de buurt en heb er het vut ook nie voor maar volgens mij best lastig met zon buik hhahahah xxx
Hehe ow okeej. Ja was gewoon beetje nieuwschierig. Tot nu toe lukt het me nog om op me fietsie te komen. Wel met wringen en wroeten maarja zal toch ergens mezelf en de kleine mee moeten vervoeren Overigens is wel lekker wat lichaamsbeweging Alleen gaat ik niet meer zo snel hehe en moet het mannetje me zo af en toe naar huis dieuwen omdat ik niet meer ken fietsen door een harde buik of iets
Fietsen gaat op zich nog wel, maar heuveltjes op kost moeite en moet ik bekopen met ernstige rugpijn aan het eind van de dag, dus kleine stukjes zonder heuveltjes doe ik af en toe, maar zodra je harde buiken krijgt dan zijn de kleine stukjes ook enkele tientallen mijlen voor je gevoel. Op dit moment is mijn auto het favoriete vervoermiddel maar zo in de loop van de dag ook niet meer prettig om in te zitten met die hitte, dat is dan echt een aanslag op je energievoorraad.
Nee fietsen doe ik niet meer... ben ik ook niet zo'n fan van.. Wel wandelen en lekker baantjes trekken in het zwembad probeer ik toch wel 1 keer in de week te doen. @ jeanet... ja ik heb het boek gelezen een geboorte van een moeder van Daphne.. Kreeg het kado van een vriendin... Echt heel leuk geschreven.
nou hier nog nix hor hahahaha had gister avond wel harde buiken maar ze kwamen nie door... vanmorgen ook een schoonmaak tik maar ja wat wil je anders als je al om half 5 wakker bent hahahaha nou vanavond volle maan ben benieuwd!!! dikke kusss en succes
Hier ook nog niets...maar het zit wel behoorlijk te rommelen. Heb vanacht weinig tot niet geslapen, veel harde buiken en de kleine draaide alle kanten op. Ook voel ik me misselijk en krijg ik het steeds heel warm. Heb vanmiddag gelukkig wat slaap ingehaald... en nu maar weer kijken wat er gebeurd. Heb in ieder geval weer harde buiken..
Hier ook niets, harde buiken af en toe, maar verder geen gerommel, vandaag nog gefietst wel een raar idee dat je op iemand zijn hoofd zit voor je gevoel....hihihihi. Slapen gaat nog redelijk goed, hoef 's middags niet bij te slapen. Vanmorgen nog in de tuin gewerkt want gisteren is het steiger weggehaald van de verbouwing maar er lag nog genoeg rommel om het huis.
Spannend allemaal meiden ... Ik ben heel benieuwd wie er snel bevallen gaat ... Ik leef met jullie mee .. xxx Silvie
bedankt meid het is idd spannend aangezien we alle 3 gerommel voelen hahahaha het is bijna een wedstrijd hahahah... xxx
Op harde buiken na... is het nog redelijk rustig... Ben wel errug moe... ga zo maar een tukkie doen. Meiden... sterkte vanacht... hihiih