Mei 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rottilover, 23 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jeanet gefeliciteeeeeerd!!!! Super snelle bevalling dus!!

Jammer dat er bij de andere dames nog niets aan het handje is!

Bij mij is er wel nieuws. Sta nu onder de gyn aangezien ik weinig vruchtwater heb. Dus voor mij is het op het einde nog allemaal veranderd :( Beetje balen maarja niets aan te doen he!

2. Niet meer actief

@keejbie meid wa vervelend... misschien een domme vraag maar wa gaat er nu gebeuren dan??? heb er nie zoooo veel verstand van sorry...

xxx

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja zeer vervelend.

Ik had een echo gehad bij me vk. En ze kon de kleine niet goed meten vandaar een verwijzing naar de gyn.

Daar was ik gisteren dus geweest. mijn kleintje weegt nu 2300 gram. Wat dus aan de kleine kant is.
    De beentjes en het hoofdomtrekje tipte aan het gemiddelde aan het buikje was wat aan de dunne kant.

Dus ons kleintje is ook echt een kleintje en daarbij is er dus maar weinig vruchtwater wat dus in kan houden dat mijn Placenta bijna op is en niet goed meer funcioneert.

Dit houd in voor ons. Dat ik onder de gyn moet blijven voor controles. Ik moet nu 2 keer in de week een echo laten maken om de groei in de gaten te houden. Ook moet ik 2 keer in de week aan de ctg om het hartslagje van de kleine in de gaten te houden.

En als mijn vruchtwater gewoon blijft zitten en de kleine groeit goed heeft het voor de rest geen problemen veroorzaakt dan beval ik gewoon alleen wel in het ziekenhuis omdat ze me dan in de gaten willen houden aan de ctg.

Maar het zou ook anders kunnen lopen en dat betekend dat ik al eerder ingeleid kan worden. Dat is echt ff afwachten op de echo's donderdag krijg ik er weer 1.

Dus opzich klinkt het allemaal wel best dat ze onze kleintje goed in de gaten gaan houden maar twas wel ff schrikken.

4. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Hoi dames....Nou het is hier echt weer helemaal rustig geworden.
    Zal wel valse start geweest zijn dit weekend of zo... de kleine heeft toch maar besloten om nog even lekker te blijven zitten.
    Moet om 14:30 uur naar de vk, dus kijken wat ze daar zeggen.

@ angeleyes... nou meid ik kan het me heel goed voorstellen dat je het zat bent. Ik ben het al zat, en ben eigenlijk nog niet eens uitgerekend.
    Ik mag dus niet klagen. Maar ja... jij had er denk ik toch stiekem op gehoopt dat je je kleine al in je armen had liggen.

@ keejbee... Rot bericht voor je zeg... Das dan wel weer even heel erg schrikken. Hopelijk valt het allemaal mee, en houden ze je nu extra goed in de gaten. Maar.. kan me voorstellen dat je had gehoopt op betere berichten.

5. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ jeanet... Nou bij jou is het zeker snel gegaan zeg... lekker hoor.
    Zeker wel genieten met je kleintje. Zet je nog een foto in je album, ben zo nieuwschierig hoe Joey eruit ziet ?

6. anita1979

anita1979 Lid

15 mei 2006
    7
    0
    0
    groepsleidster kdv
    Ede
    Om eerlijk te zijn heb ik niet terug gelezen...

Gisteren bij vk geweest. Bloeddruk wat aan hoge kant en baby nog steeds niet ingedaald, dus vervolgens naar het ziekenhuis voor een echo. Gelukkigwas alles goed. Ukkie heeft gewoon nog geen zin om in te dalen.

Vandaag effe een baaldag. Zou nu echt willen dat de kleine komt. Mag niet meer zo ver van huis ivm met het niet indalen. Verder heb ik erg veel last van vocht in voeten en kuiten... Tot nu toe heb ik geen enkele wee gehad. Verder gaat alles goed!

7. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ anita.. nou meid.. :( klinkt allemaal niet echt hoopgevend.
    Ik hoop dat de kleine je niet al te lang meer in spanning gaat houden, en toch echt wel snel gaat indalen. Die van ons ligt al vanaf week 32 ingedaald... Kan me heel goed voorstellen dat je het zat bent... ik ben het nu al zat.. laat staan dat je over de 40 weken gaat, sterkte!

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Angeleyes is wel stilletjes vandaag :p:p

9. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ keejbie.. Ik hoop echt voor haar dat ze eindelijk bevallen is of in ieder geval is begonnen...

10. Niet meer actief

nou hier nog steeds nix hoor ben zo stil omdat ik zo moe ben hahahaha pfff ben het echt goed zat, het rommelt wel maar meer ook nie...
    hopen op vanacht dan maar...

xxx

11. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ angeleyes... ach meis.. ik hoopte het zo voor je :)
    Bij mij is het ook allemaal weer rustig... maar ja ik moet nog niet zeuren want ik ben nog helemaal niet uitgerekend.

12. Niet meer actief

nou het was de laatste 2 dagen heel rustig en nu gaat het gerommel weer beginnen wel fijn want ik voel der :) dus ben wel weer een beetje opgelucht!!!
    maar ja wie weet joh hahahaha
    ik hoop alleen nie dat je ook zo lang mot wachten...

xxx

13. Niet meer actief

nou jah hier nog nix maaaar het is nog vroeg hhahahahah
    zal denk ik weer nie veel online zijn ik ben zooo moe hebben julie da ook???

succes

xxx

14. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Dat is rot nieuws KeejBie ... laten we hopen dat die kleine nog ff kan blijven zitten ...

Het wordt wel tijd nu meiden ... ik wacht met spanning op de volgende Beeb ...

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd Silvie! Khoop het ook tis beetje lastig maarja morgen mag ik lekker weer naar ons ukkie kijken ;)

Hmm Misschien dat het gerommel toch wel wat meebrengt ;)

Wanneer moet je weer naar de vk Angeleyes?!

16. Niet meer actief

@keejbie mot morgen naar de VK pfff heb helemaal geen zin haahhaha maar ja we motten...

xxx

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Owww dus dat is al weer snel!

Hoezo geen zin in meis?!

Ken je er niet over babbelen met der?

Hoelang moet je overtijd zijn voor ze "iets" gaan proberen?!

18. Niet meer actief

nou mijn VK is nie zo bijzonder je komt binnen ze meten je bloeddruk voelen en vragen of er wa is en dan mag je weer weg je staat echt binnen 5 a 10 minuten buiten en daar mot ik dan ook voor reizen dus vandaar geen zin ahhahah ze zijn nie zo geintreseerd snap je...

gewoon 2 weken volgens mij heb er verleden week nie naar gevraagd dus morgen maar ff doen!!!

xxx

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Owwwww ik dacht dat ze wel eens eerder begonnen met "strippen" en dat als je ukkie er echt niet uitkomt ze pas na 2 weken echte maatregelen namen.

hmm die van mij waren ook zo in het begin. Stond ook telkens ff binnen alles was goed en weg waren we weer! Maar ik woon er gelukkig dichtbij :p

20. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Jammer dat je vk zo ongeinteresseerd overkomt, angeleyes.
    Hopelijk heb je snel je beeb in je armen!!

Deel Deze Pagina