misschien een dome vraag maar wa houdt da strippen in??? ben helemaal nog nie bezig geweets met de bevalling omdat ik nie bang wilde worden dus heb er ook nix over gelezen xxx
Hehe Owwww dat maakt niet uit Angeleyes! Ik ben als de dood geweest voor de bevalling en nu nog steeds hoor! Maar hoe dichterbij de datum komt hoe meer ik er wel na verlang om ons kindje te zien Met strippen proberen ze je baarmoedermond wat losser te maken geloof ik. En dan zou de bevalling kunnen gaan beginnen
ok maar doen ze dat in de praktijk zelf??? of doen ze dat bij je thuis??? ik ben dus helemaal nie bang daarom probeer ik het zo veel mogelijk te vermeiden hahahaha xxx
Doen ze gewoon in de praktijk geloof ik. Zodat het allemaal ietsies "weker"word is het dan te hopen Dat is mooi als je helemaal niet bang bent Dan kun je "rustig" bevallen Nou ik ga ff me nieuwe id kaart ophalen moest gisteren al maarja had totaal nergens zin in!! Dus dan maar vandaag hihi ben benieuwd of er nieuws is als ik trug kom
hhahahah nou veel plezier vandaag ik had ook in die periode nergens geen zin in ahhahah en daarna heb je ineens weer een hele opleving heel stom is da!!! ik mot dus met openbaar vervoer naar de VK dus baal wel als ze gaan strippen heb het net opgezocht en dan heb je kans da je vliezen breken succes xxx
Ja idd! Was de afgelopen dagen een beetje "verward" door het hele ziekenhuis gebeuren. Maar na een gesprekkie te hebben gehad gisteren met me vk voel ik me op dit moment wel weer ff "opgelucht". Maar dat zijn gewoon echte stemmingwisselingen de ene keer heb je energie genoeg (lijkt het dan) om een marathon te fietsen en de andere keer ben je gewoon zo down en heb je nergens zin in! Niets aan te doen he hoort erbij Hoelang moet je met de bus naar je vk? Woon je soms in een dorpie dat je zover moet reizen eerst? En je vliezen kunnen idd dan gaan breken of als het niet geholpen heeft niet
nee ik woon in almere maar mot 10 min met de bus hahhahahaha maar mn zus komt mijn kant op dus das wellekker!!! xxx
@ angeleyes... Hoe was het bij de vk ? Hier is alles echt weer rustig... Ben gister bij de vk geweest... en alles was weer goed... Moet het gewoon nog effies volhouden...
@mamaantje ik mot vandaag naar de VK dus hoe het afloopt hoor je nog wel hahahaha ben blij dat bij jou in ieder geval alles goed is... ik ga wel ffkijken bij de VK of ze misschien niet iets kennen doen voor me, het word nu echt vrij zwaar al mn botten doen pijn ken niet meer op mn rug liggen of als ik op mn zij lig mot ik me na 5 minuten al omdraaien het is echt geen pretje meer dus wie weet.... ik hou jullie op de hoogte!!! fijne dag verder vandaag xxx
@ silvie.. nee volgens mij niet.... het is hier meestal rustig.. Ik hoop dat ze vandaag wat voor angeleyes kunnen doen. Rotilover die heb ik wel een tijdje niet meer gehoord
Effe een update: Vanacht weer erg slecht geslapen.... Toen ik naar bed wilde gaan kreeg ik het ineens heel erg warm, dus ik ben eerst lekker een koele douche gaan nemen. Daarna dacht ik lekker mijn bed in te duiken, maar toen kreeg ik echt zo'n kramp gevoel in mijn buik die steeds iets heviger werd, dus ik dacht nou.. misschien de weeen. Lekker rustig onstpannen blijven liggen..... Maar heb bleef rommelen... daarna werd ik misselijk en kreeg ik ineens heel erg buikkramp en ging ik enorm aan de diarree. Daarna nog steeds die heviger wordende krampen... maar ben uiteindelijk toch in slaap gegaan... Ik dacht echt weer het begin van de bevalling, maar nee... weer niet
Ik heb wel is begrepen dat je lichaam zich eerst helemaal schoon spoelt voor de bevalling .. dus wie weet mamaantje
Die ananas heb ik zondag op, dat zou wel een late reactie zijn.... Mijn lichaam is gewoon heel erg bezig met de voorbereidingen voor de bevalling.... van mij mag het op gang komen...
hey mamaantje...angeleyes had dat toch ook... ong een week geleden, en dies ook nog steeds zwanger.. ik zag haar net bij de vk... zij was na mij aan de beurt.. ben benieuwd hoe het is gegaan... want dat was namelijk om kwart voor 12... ben benieuwd
nou ben idd bij de VK geweest en ze hebben gestript het deed wel heel erg veel pij hoor pfff maar ja je mot er iets voor over hebben hahahaha nu maar afwachten mag morgen ook naar het ziekenhuis voor echo enalles dus das ook wel leuk ze hebben er nu spoed achter gezet dus ben wel blij hahahaha zie het wel weer ff zitten... hey mamaantje ik had die diaree ook idd ong een week geleden maar er heerste een buik griepje dus probeer je nie te veel te verheiugen heb ik ook gedaan en kijk waar ik nu ben nou ik hou jullie op de hoogte xxx