@ angeleyes... ja ik had het dit weekend ook al, en toen begon er ook vanalles te rommelen. Maar ja.... we wachten af en wachten duurt lang. En jij heel veel sterkte.... ik hoop echt dat er nu een beetje vaart in komt en dat je snel die kleine in je armen hebt...
Zo hebben we het er nog over of je vk misschien je niet gaat strippen en ja hoor ga je der vandaag heen en stript ze je inderdaad haha nu ken je het uit eigen ervaring zeggen Angeleyes hoop dat het een beetje geholpen heeft En Mamaantje idd misschien is het een buikgriepje
heey meiden nou hier nog steeds nix hahahaha heb wel last van mn onderbuik/baarmoeder, door het strippen dus morgen maar naar het ziekenhuis ben wel een beetje zenuwachtig hoor hahahah maar ik krijg dan wel een echo heb de mijne als laatst bij 24 weken gehad dus das alweer een tijdje terug... nou jullie horen het wel als ik morgen avond nog nie heb gereageerd dan horen jullie het later... xxx
@Angeleyes:wat een narigheid allemaal zeg.....hopelijk dat er snel wat gaat gebeuren, veel suc6 morgen in zh
hoe is het met de anderen die rond 12/13 mei uitgerekend waren.......ook nog niets? voor iedereen nog even de tanden op elkaar voor dellatste loodjes. hier gaat alles prima, lekker rustig mannetje, die overdag veel slaapt en 's avonds en 's nachts lekker rustig rondkijkt......'s nachts is dus niet zo'n strak plan van hem.....maar ach wat mag je verwachten als je 5 daagjes oud bent
Ben benieuwd hoe je echo verloopt veel plezier natuurlijk morgen met het bewonderen van je kindje hihi
ja het is vrij stil bij de mei mammas!!! ikw il wel ff iedereen bedanken da ik ff lekker mogt zeuren hiero hahahaha zie het nu wel weer een beetje zitten okal duurd het misschien nog wel een week voor ze wa mogen doen ahahah maar ik had namelijk 1 cm ontsluiting dus heb nu wel een goed gevoel!!! xxx
@ angeleyes...die kleine van jou hebt het wel heel erg goed daarbinnen... Veel succes met de echo en ik hoop dat ze vanacht of morgen heel spontaan komt...
nou meiden het is nog vrij vroeg maar er is nix gebeurd vanacht wel jammer maar ja dan maar naar het ziekenhuis... heb wel last van mn buik voel echt wel dat ze iets gedaan hebben bij me hahahahaha maar ja je mot er iets voor over hebben he!!! ik ben weer vroeg wakker dus heb weer nnie veel geslapen ben besst zenuwachtig over wa ze nou precies gaan doen heb gister mn eerste inwendig onderzoek gehad dus vind het allemaal een beetje spannend worden hahhah nou ik hou jullie op de hoogte... xxx het ken ook wezen dat mn zus of mn ventje iets schrijft als ik bijv bevallen ben ofzo, dus nie denken dat het fake is hahahahah (sorry geintje mag wel he )
Ben heel benieuwd hoor meid ... zou fijn zijn als het is door ging zetten he ... Hoeveel meiden moeten er trouwens deze maand nog bevallen?
Volgens mij is Rotilover inmiddels bevallen van een dochterjte..13 mei.. dit heb ik van haar site: Wendy en mn broer hebben vandaag rond 18.22 een dochtertje gekregen!! Ze heet Femke weegt 4kg 290 gram... (dus een goeie grote) En is 50cm lang ze is een echt lief meisje... heeft blonde haartjes.. is ook al een stevige hoor... De foto's volgen nog...
Volgens mij is Rotilover inmiddels bevallen van een dochterjte..13 mei.. dit heb ik van haar site: Wendy en mn broer hebben vandaag rond 18.22 een dochtertje gekregen!! Ze heet Femke weegt 4kg 290 gram... (dus een goeie grote) En is 50cm lang ze is een echt lief meisje... heeft blonde haartjes.. is ook al een stevige hoor... Nou zeker een flinke meid.... Wat een schatje zeg... @ rottilover/wendy... Meid van Harte Gefeliciteerd.... echt een mooie meid... geniet ervan..
http://groups.msn.com/derottweilerbernersennensite En dan heb ik het bij berichten gelezen aan de linkerkant ergens..