ook op andere forums zie ik dat de mei-mama's niet zo actief zijn als de mama's die in andere maanden zijn uitgerekend, raar maar waar!
Ja het viel mij ook op... zelfs bij de oktober mama's zijn al meer berichten..hahaha Daar moeten we dan maar verandering in gaan brengen. Komop meimama's laat eens wat van je horen !
ben er nog steeds maar kom weinig op de site. ben weer aan het werk dus minder tijd hahaha maar ben echt een mei mama (rond 20 mei uitgerekend)
Ha die mei mama's.... Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie je voelen... Met mij gaat alles tot nu toe eigenlijk heel erg goed, alleen als ik de hele dag druk heb gelopen heb ik 's avonds erg last van mijn rug. Maar dat is na een nachtje slapen weer helemaal weg, wonderbaarlijk. Af en toe een beetje opgezwollen enkels... Ook krijg ik steeds vaker last van zuurbranden, maar wanneer jean weer wat eet of drinkt is het snel weer verholpen. Ben benieuwd hoe het met jullie gaat ??
Hoi.. Hier ook een mei moeder Ik verwacht mijn tweede kindje rond 20 mei a.s. Ik zag dat mijn banner het niet goed deed, maar ik ben nu 27 weken en 3 dagen zwanger. Mamaantje, je vroeg hoe we ons voelden; Ik voel me goed! Deze zwangerschap is heel anders dan mijn eerste, die veel zwaarder was. Ik heb alleen af en toe last van mijn bekken. Wel heb ik geregeld last van zwangerschapsincontinentie Wat erg irritant is, ik voel me dan net een oud vrouwtje...lol Maar over het algemeen mag ik niet klagen, het gaat heel goed ! Ik geniet ook echt van deze zwangerschap en kan niet wachten om mijn baby in mijn armen te houden! Ik weet trouwens nog niet wat het wordt, jullie wel?
Ja ik weet wel wat het word... wij waren gewoon te nieuwschierig. Dus hebben het bij de 20 weken echo gevraagd. Maar we houden het nog wel lekker geheim....
Spannend hoor, jullie hebben het dus aan helemaal niemand verteld? Het valt me trouwens op dat er bij de mei moeders heel weinig geschreven wordt! Het lijkt me namelijk wel leuk om al jullie ervaringen te lezen etc.. Jammer, misschien komt het nog??
Ja heb het ook al meerdere keren geprobeerd, maar de meimoeders zijn erg rustig... Alleen mijn ouders weten wat het wordt, omdat mijn moeder erbij was met de 20 weken echo... maar voor de rest probeert iedereen ons lekker uit te horen. Soms wel moeilijk hoor....
Hmmm, nou daar moet maar eens verandering in komen dan! Het lijkt me inderdaad moeilijk om het niet van de daken te schreeuwen wat het wordt! Dat hebben wij met de namen. Onderhand weten al best veel mensen wat de namen worden (wel allemaal familieleden). Soms heb ik daar best spijt van...dan had ik het liever nog even geheim gehouden. Maar ja, zo erg is het ook weer niet! Voor ons is DE grootste verassing wat het wordt. Ik ben zoooooooo benieuwd en kan niet wachten tot ik het weet. Bij mijn dochter die nu 7 jaar is, wist ik het wel. Daarom wilde ik het nu graag als verassing bewaren. Maar hoe gaat het verder met jullie? Tot hoe lang moeten jullie werken, hoe gaat het met jullie buik, balen jullie ook zo van de zwangerschapskleren? Etc. etc. Kom op met de verhalen!! p.s. Ik vind mei trouwens DE MOOISTE maand om te bevallen...gehehehhe
Ik moet officieel doorwerken tot 1 mei en dan zwangerschapsverlof... maar ik heb ook nog 2,5 week vakantie staan die ik ook nog op moet maken. Dus dan wordt het waarschijnlijk half april dat ik ga stoppen. Ik baal niet van de zwangerschapskleding hoor... vind het wel leuk.. lekker showen met je buik..hahahahhaha Waarom baal je er zo van dan? Kan je bij jullie geen leuke kleding kopen dan? Verders mag ik echt niet klagen, want ik voel me nog steeds goed !!! Kamertje is klaar... dus nu begint het wachten...
ja das niet makkelijk hè als je het weet , zwijgen tegen de andere .. je moet goed zien wat je zegt of je verklapt je nog hihih
Ja het is ook knap wat mensen allemaal niet verzinnen om je te proberen dat je je mond voorbij gaat praten. Maar ja... hopelijk houden we het nog even vol. @ rottielover Weet jij al wat het wordt ? en wil je het voor je houden ?
Ja hoor ik weet al wat het gaat worden al van januari .. En alleen mijn ouders en zus , en mijn vriend zijn ouders en zus weten nog wat het gaat worden .. Voor de rest van de familie en vrienden van de hondenschool enz blijft het nog spannend wat het wordt hihi Maar is wel leuk omdat ze zoal hun gokje wagen .. hè
Ja mijn ouders weten het ook.. maar mijn zusjes en de rest van de familie nog niet. Mijn moeder is meegeweest naar de 20 weken echo, vandaar. En bovendien ga ik regelmatig shoppen met mijn moeder, dus is het wel zo makkelijk dat ik dan een bepaalde kleur kan kopen.
Hier ook nog een meimoeder, 26 mei ben ik uitgerekend van mijn eerste kindje, een jongen!!! Ik begin nu echt al redelijk bol te worden, en pas sinds deze week het gevoel dat de baby steeds minder ruimte krijgt al. Groetjes
Ja het schoppen van de baby gaat vanaf deze week ook steeds duidelijker worden. Soms denk ik echt dat de baby aan het salsadansen is. Ik kwam er net ook achter dat er vanaf vandaag vocht uit me tepel komt... ook wel weer heel apart.
Hier nog een mei mamma Ik moet nog tot 24 april werken en heb na mijn verlof 4 weken vakantie dus ik ben de hele zomer thuis, en moet in september weer beginnen. Ik droeg al vanaf 14 weken zwangerschaps kleding vind hetgeweldig om te showen dat ik zwanger ben. vanaf het moment dat ik de kleine voelde merkte ik ook dat er vocht uit mijn tepels kwam. dit is tot nu toe alleen in de nachtelijke uren en als ik dan wakker wordt hbt ik weer allerlei opgedroogde vlekken in mijn pyama. Gelukkig lekken ze overdag nog niet.