Uitgerekend 1 t/m 15 november 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nosilla, 20 feb 2024.

  1. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.573
    970
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Hallo! Aangezien er nog geen topic was voor de eerste helft van november heb ik deze nu maar aangemaakt. Het is nog vroeg maar ik vind het zelf wel fijn om met andere dames te kunnen kletsen :D Hier afgelopen zondag positief getest met 10 DPO en mijn testen lopen mooi op, aan de hand van mijn laatste menstruatie kom ik op 1 november uit als uitgerekende datum en hier in Frankrijk houden ze standaard 41 weken aan als datum dus de uitgerekende datum wordt hoe dan ook november als alles goed blijft gaan :)
     
    djoyz vindt dit leuk.
  2. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.573
    970
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    #2 nosilla, 20 feb 2024
    Laatst bewerkt: 20 feb 2024
    ♥ Uitgerekend 1 t/m 15 november 2024 ♥

    1 november

    Nosilla - 31 jaar - 3e kindje

    2 november

    3 november

    4 november

    5 november

    6 november

    7 november

    8 november

    9 november

    10 november

    11 november

    12 november

    13 november

    14 november

    15 november


    ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing ()

    ♥ Afspraken ♥

    20 februari - Nosilla - Bloedafname HCG waarden
    23 februari - Nosilla - Bloedafname HCG waarden
    15 maart - Nosilla - 1e echo - 7w

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
    Lunalitess vindt dit leuk.
  3. Daim

    Daim Lid

    1 okt 2022
    78
    80
    18
    Vrouw
    Hai! Gefeliciteerd!!
    Ik stuur vast een berichtje, maar nog een beetje onder voorbehoud. Ik had gister een tuurstreep op de action test (opengemaakt om het te kunnen zien). Later op de dag een best duidelijke kv test.. vond ik al zo raar voor 8 of 9 dpo.
    Maar vanmorgen was de actiontest een stuk duidelijker, en de kruidvat gaf juist een heel licht streepje. En ik was zo dom om een digitale test te doen en die zei niet zwanger. Dus zit nog een beetje in onzekerheid... vandaag 9 of 10 dpo. Dus is ook nog wel wat vroeg natuurlijk...
     
    nosilla vindt dit leuk.
  4. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.573
    970
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Gefeliciteerd! :D Heb je de gewone digitale of de vroege? Het kan zijn dat de digitale (ClearBlue neem ik aan?) het gewoon nog niet detecteert omdat het hcg nét niet genoeg is. Dat je andere tests wel oplopen is op zich wel een goed teken! :) Ben je zeker van je eisprong?
     
  5. Daim

    Daim Lid

    1 okt 2022
    78
    80
    18
    Vrouw
    Dankjewel!
    Ja de digitale inderdaad.. beetje dom haha. Teleurgesteld om niet zwanger te zien terwijl het niks hoeft te zeggen.
    Nee ben ook niet helemaal zeker van m'n eisprong. Ik voel wel altijd n dag een bepaald soort gevoel waaraan ik merk dat m'n eisprong er aan komt of net is geweest denk ik? Dat had ik zaterdag 10 feb. Dus ik vermoed dat m'n eisprong zaterdag 10 of zondag 11 is geweest.. maarja zeker weten doe ik het niet :roflmao:
    Morgenochtend maar weer testen met een actiontest... :oops:
    Test jij nu iedere dag of geloof je je het wel?
     
  6. Daim

    Daim Lid

    1 okt 2022
    78
    80
    18
    Vrouw
    Dit was de test na een paar minuten en de andere na 10 min ongeveer. (Van vanmorgen) dus dezelfde test
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Lunalitess

    Lunalitess Bekend lid

    19 jun 2023
    828
    1.280
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Ik lees stiekem en onder voorbehoud ook mee. Gisteren op 9 dpo een tuurlijn op de premom dipstick en vandaag een licht lijntje direct zichtbaar met het oog maar nog moeilijk op de foto te krijgen. Ultravroege cb test gaf zwanger aan.
    Met mijn verleden is het nog even billen knijpen en duimen dat het blijft plakken en op de goede plek zit.
    De rechtopstaande premomtest is dezelfde van vandaag, maar dan donkerder gemaakt
     

    Bijgevoegde bestanden:

    nosilla vindt dit leuk.
  8. Daim

    Daim Lid

    1 okt 2022
    78
    80
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Ik zie de streepjes hoor! De kwaliteit gaat ook nog eens achteruit met het uploaden, dus in het echt zullen ze nog duidelijker zijn. En die cb test is heel duidelijk!
    Je hebt al heel wat meegemaakt zie ik in je onderschrift zeg.. ik duim met je mee dat het goed blijft gaan! Test je dagelijks?
     
    nosilla en Lunalitess vinden dit leuk.
  9. Lunalitess

    Lunalitess Bekend lid

    19 jun 2023
    828
    1.280
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Ik heb voorlopig genoeg testen liggen, dus denk het wel. Echter weet ik dat de oploop om de dag zichbaar zal zijn. We gaan het zien :D
     
    nosilla vindt dit leuk.
  10. Daim

    Daim Lid

    1 okt 2022
    78
    80
    18
    Vrouw
    Haha ja dat is zo. Maar ik test iedere dag nu:rolleyes: Ben nu al weer benieuwd hoe de test er morgen uit ziet.. ik ben nog niet helemaal overtuigd ofzo. Ook al voel ik me wel zwanger..
    De test gister moest ik echt nog open maken om een streepje te zoeken en vandaag zag ik 'm een stuk duidelijker, zonder open te maken.
    Maar mijn kruidvattest van gistermiddag was echt duidelijk en die van vanmorgen was heel licht. Maar die van gister leek me al niet betrouwbaar, zo vroeg al zo'n streep..

    Wordt dit jullie eerste kindje? Is misschien niet helemaal de juiste benaming gezien je miskraam.. maar je snapt vast wel wat ik bedoel :oops:
     
  11. Lunalitess

    Lunalitess Bekend lid

    19 jun 2023
    828
    1.280
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Ja, het wordt voor beiden ons eerste kindje. We zijn afgelopen zaterdag verhuisd naar ons huisje samen. We zijn nu bijna ander half jaar samen en ervoor lange tijd geen partner gehad voor beiden. Daarom zijn we beide wat ouder (38 en 40) en nog zonder kinderen. We hebben 2 ☆☆ in ons hart, maar nog geen kindje om mee te kroelen. Wel 4 furrbabies (1 hondje en 3 poesjes)

    Ik voel mij heel anders dan de vorige 2 zwangerschappen. Veel gerommel in mijn buik, maar veel minder andere pijntjes/symptomen. Wel een heel sterk gevoel dat het goed is deze keer. Zoals ik gisteren tegen mijn vriend zei...het lijkt wel alsof de kleine al met mij aan het communiceren is en me gerust stelt. Een bepaalde rust over mij heen, waar ik eigenlijk enorm onzeker zou moeten zijn.

    Hoe is het bij jullie? Ook eerste kindje?
     
  12. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.573
    970
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Als je je eisprong later hebt gehad dan je dacht dan kan het goed kloppen natuurlijk dat hij dan nog niet ‘zwanger’ aangeeft. Ik zou gewoon nog even blijven testen met die action test en dan eventueel over een paar dagen opnieuw zo’n digital doen als je andere testen goed oplopen :)

    Ik heb sinds zondag iedere dag getest met van die dipsticks, daar heb ik er nu nog 1 van en die doe ik donderdag (NOD) en doe dan ook een CB Digital. Vandaag ben ik bloed wezen prikken voor mijn HCG waarde, die was 56 wat passend is bij de termijn :)Vrijdag heb ik de uitslag van mijn HCG waarden weer van die ochtend, als dat goed is opgelopen dan doe ik denk met 5+5 nog die tweede CB Digital en dan hou ik er wel mee op. Het heeft toch niet heel veel nut om tot in de gloria te blijven testen.
     
  13. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.573
    970
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Ik denk zelf dat het een goed teken is dat je er een goed gevoel bij hebt! Ik heb dat zelf deze keer ook, maar toen ik die miskraam had had ik er al gelijk een raar gevoel bij, heel apart. Mag je denk je ivm je verleden ook eerder voor een echo komen?

    @Daim Hier wordt het de 3e :D Het kan trouwens ook dat jouw testen duidelijker zijn in de middag of avond hè, niet bij iedereen zijn de testen per se in de ochtend het duidelijkst :)
     
  14. Daim

    Daim Lid

    1 okt 2022
    78
    80
    18
    Vrouw
    Oh wat leuk! Nog gefeliciteerd met jullie nieuwe woning. Dus nu lekker aan het inrichten? Mooi dat jullie nu samen jullie eerste kindje krijgen.
    Oh pff ik durf het bijna niet te zeggen, maar bij ons zou het ons 6e kindje worden :oops:
    Maar wat fijn dat je er nu zo'n goed gevoel bij hebt! Dat is denk ik wel een goed teken.

    @nosilla Ahh leuk, jullie derde!
    Hoe oud zijn jullie?
    Ik ben zelf 2 weken geleden 34 geworden
     
  15. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.573
    970
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Haha dat is toch niks om je voor te schamen, super leuk en gezellig juist zo’n groot gezin! Ik ben 31, mijn man is 36. Mijn oudste is 6 en wordt dit jaar 7, de jongste is net 3.
     
  16. Daim

    Daim Lid

    1 okt 2022
    78
    80
    18
    Vrouw
    Haha ja ik ben er ook zeker trots op hoor. Maar merk wel dat het soms wat ongemakkelijk voelt naar mensen bij wie het allemaal niet zo makkelijk gaat.. wil mensen ook niet kwetsen. Maar ben me er daarom wel extra van bewust hoeveel geluk we hebben gehad.
    Leuke leeftijden! Hier zijn ze 10, 9, 6, 2 en 1
     
    nosilla vindt dit leuk.
  17. Lunalitess

    Lunalitess Bekend lid

    19 jun 2023
    828
    1.280
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Ik ben 38 en mijn vriend 40.
    Inrichten gaat erg langzaam, zijn nog aan het wachten op onze meubels, dus staan nog aardig wat dozen vol:roflmao:
    Babykamer is al wel geschilderd voor de toekomst. Die zou eerst bedoeld zijn als kattenkamer, maar nu moeten we nog even bekijken wat we willen. Had al wel een mooie babykamer op marktplaats gezien die precies in mijn plannen past. Misschien moeten we daar maar gewoon even blijven spieken.
    Best zenuwachtig voor de test morgen. Blijft soannend. 2 rondes geleden ook positieve testen, maar die liepen niet op. Hoop zo dat we nu echt een keer geluk hebben en dat mijn gevoel klopt
     
    nosilla vindt dit leuk.
  18. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.573
    970
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Oeh ook leuke leeftijden, ook leuk voor de oudsten dat ze het zo bewust mee maken dan als er een broertje of zusje bijkomt!!

    @Lunalitess Ik ben ook heel benieuwd naar je test, wanneer ga je ‘m doen?

    Wel super handig dat er al een babykamer is! Ik werd er zelf altijd een soort gestresst van als een kamer nog helemaal onder handen genomen moest worden, ik ben zo’n type waar alles met 30 weken klaar moet staan en het liefst eerder :roflmao: Hier zit de jongste samen met haar zus op één kamer, ze wilden dat zelf heel graag en het kwam ons ook goed uit omdat ik onszelf + de kinderen graag op één verdieping wil hebben. In de toekomst kan wel iedereen een eigen kamer hebben indien nodig. De babykamer is hier dus ook al zo goed als af, alleen misschien iets anders op de muur als dit een jongetje zou zijn.
     
  19. Lunalitess

    Lunalitess Bekend lid

    19 jun 2023
    828
    1.280
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Net een testje gedaan en die is zo goed als hetzelfde als gisteren. Maakt me toch weer wat onzeker, al weet ik dat hij pas morgen donkerder hoeft te zijn. Ik heb vannacht ook een aantal keer moeten plassen, dus urine was ook niet zo geconcentreerd. Misschien dat ik er vanavond nog 1 doe om te zien of ik een ochtend of avondtester ben.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. Daim

    Daim Lid

    1 okt 2022
    78
    80
    18
    Vrouw
    @nosilla haha ja ik ben ook altijd wel graag op tijd gesetteld. Toen ik hoogzwanger was van de jongste, waren we nog aan het verbouwen, hele zolderkamer splitsen met grote dakkapel erop.. Dat was dus echt niet fijn!
    Qua kamers zal het hier nog wel even puzzelen worden. Alleen de jongste 2 zouden bij elkaar op de kamer komen. Maar de jongste heeft haar bedje nog bij ons op de kamer staan:roflmao: maarja uiteindelijk met z'n 2e op 1 kamer. En als dit goed blijft gaan, zal de baby ook eerst een tijdje bij ons op de kamer liggen.
    Ik vermoed (mocht alles goed blijven gaan) dat dit weer een meisje wordt :roflmao:
    Wij hebben 4 meiden en 1 jongen, vandaar.

    @Lunalitess ik vind 'm wel duidelijker dan gister hoor! Ik test ook beter later op de ochtend dan met ochtendurine trouwens.
     

Deel Deze Pagina