Hallo meiden, Wat leuk zeg, al die verhalen! Ik mag me sinds dit weekend ook mei mama gaan noemen. We zijn zo blij!!!!!! Ik ben 19 mei uitgerekend, op de dag van mn vriend zn verjaardag, echt lachen Vanochtend gelijk de verloskundige gebeld, mn 1e afspraak staat gepland op 10 oktober, dan ben ik acht weken. En met 12 weken de 1e echo, kan echt niet wachten!!! Voor de rest geen ongikrampen, wel heel erg moe. Als ik de trap oploop, voelt het alsof ik de marathon heb gelopen, hahaha Ach, hoort er allemaal bij. Voor de rest ook niet misselijk, dus mag tot nu toe niet klagen. Meiden, allemaal heel veel suc6 met het zwanger zijn!!! Liefs Joyce
Mooi Chantal dat ze rekening met je houden ! Ik heb net een nieuwe baan, contract tot 4 november daarna wrs verlenging. Ik ga het dus eerst nog niet vertellen.
Hallo Joyce, Leuk weer een meimama erbij. Ja het is hier gezellig hoor! Ben er ook nog maar net ben 10 mei uitgerekend en wist het dinsdag pas (was op vakantie)
Ik heb de eer om me ook bij jullie te mogen voegen! UItgerekend, net als Joyce op 19 mei! Ik vroeg me nog af wanneer je je verloskundige voor het eerst belt? Dat weten jullie vast! Groetjes Firella
Moe ben ik wel... Al vanaf het weekend voor mijn NOD begon dat, maar dacht dat het te maken had met mijn nieuwe baan, spanning enzo. Ik lag echt om tijden als 8 uur in mijn bed. En nu ben ik echt al om 4 uur 's middags moe...
En idd, je zou denken na alles wat je leest dat je gelijk overal last van hebt, maar als ik zo dit groepje zie.... Valt dat idd allemaal wel mee. Komt volgens mij zo met de 6e week en verder... Nemo, ik ben zoooo benieuwd hoe het was.!!!!!
Joyce en Firella welkom!!! Gefeliciteerd!!!! Firella je kunt nu al de VK bellen en een afspraak maken...
Ik ben bij de verloskundige geweest. Ze stelde veel vragen over: foliumzuur, de pil, roken, ziektes in familie, medicijngebruik enz. enz. Ze heeft nog de bloeddruk gemeten, bloed afgenomen voor onderzoek: HIV, bloedgroep, lues, rode hond, Hb, leveraandoening enz. En toen ging ik dus flauwvallen !! Was typisch een zwangerschapskwaaltje zei ze en ging vast wel vaker gebeuren. Nou lekker hoor. Moet over 6 weken weer terug komen, en mag een afspraak maken voor echo (ga ik morgen doen)
Er zijn er hier meer die hem al hebben besteld hoor Moet ieder voor zich weten vind ik Verder lekker veel geschreven hier meiden 1e werkdag weer gehad na 4 weken en ben helemaal kapot pfff is weer wennen hoor. Lekker vroeg naar bed.
Tigger: je hoeft geen bloed te laten prikken om te zien of je zwanger bent. Wel gaan ze je bloed prikken om allerlei andere dingen te controleren.