Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Simone leuk hoor dat jullie samen de beeb al hebbenm gevoeld.
    Lekker dat je hebt genoten van je weekendje.

Liefs nathasja

2. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi simalex,

leuk dat je een leuk weekend hebt gehad.
    gaaf hé om dat hartje elke keer weer te horen.

hoi meiden,
    ik ben alweer 19 weken wat gaat het snel zeg
    bijna op de helft

3. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hoi lieffies...

Thanks allemaal voor jullie lieve woorden.

Assepoester wat gaaf! Gefeliciteerd met jullie meisje! Mooie namen!

Sim fijn dat het oke was. Wat gaaf dat je man ook al gevoeld heeft.

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Pff,f ik voel me zo rot...
    Ik bn weer zoooo bang dat het niet oke is...
    Ik heb alleen maar last van mijn buik, voel nog steeds geen beebje... (ben ongeduldig weet het)

Snif, hoe voelen jullie je?

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Of nou ja rot, gewoon niet helemaal lekker...
    Want voel me ook heel blij, met al dat moois in mijn buik. Maar wil zo graga wteen hoe het gaat daar binne...

Ik ga zo het dressoir maar eens in kerstsferen brengen, misschien helpt het wat....

6. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Tigger,

ik voel de baby ook niet echt bewegen voel wel wat
    maar of dat nou de baby is weet het niet.
    als je zo onzeker bent waarom laat je tussendoor
    geen pretecho doen is zo gaaf.
    sterkte meid.
    liefs chantal.

7. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Maar weer even het lijstje ;) Zag dat iemand zei dat ze eraf was gehaald, maar ben zelf natuurlijk even weggeweest en met 1x een te vroeg lijstje te kopieren missen er helaas dingen. Weet ook even niet meer wie het was (Chantal?), dus geef nog even een gil en dan zet ik je er weer op :D

Mooi Simone dat het allemaal weer goed gaat. Toch elke keer weer een gerustelling.

Tigger en Chantal, jullie gaan je kindje ook snel genoeg voelen. Nog even en dan krijg je weer te horen dat alles goed gaat daarbinnen. En voor je het weet krijg je een schop!

8. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ja dat ben ik. :)
    21 december naar vk
    en 22 december 20 weken echo..
    bedankt assepoester. :thumup:

9. Female

Female Niet meer actief

alle meiden vd echo's en de kloppende hartjes: GEFELICITEERD!

@assepoester: gefeliciteerd! leuk hoor een meisje

@ amilah leuk dat je het zo plots heel vaak voelt! ben jaloers op je ;) ... Ik nog stééds niks, voel me bijna sip.... type ongeduld :D

zou iemand me bij de lijst op willen zetten? heb 21 dec de 20 wk echo (thanks vast).. beetje vroege echo, al bij 18 wk + 5d. maargoed komt door de feestdagen... hoop dat je net zoveel moois op die echo kunt zien als dat je écht al 20 wk bent...

10. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Dan sta je er nu weer op ;)
    Female, je staat er tegelijkertijd met Tigger en Jesie op.

11. Hoi iedereen, ik heb weinig tijd, dus ik kan nu niet op iedereen reageren:

@Tigger: Wat rot voor je collega's, en ik kan me heel goed voorstellen dat jij je dan ook een beroertje schrikt.

@ Assepoester: Van harte gefeliciteerd met de dame!

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Pff ik hoop het assepoester....

Leuk Female, gelijk met ons 20 weken echo... :D

13. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    @ Tigger en Female -> ik hoop dat jullie snel wat voelen. Ik voel zelf nog niet heel veel hoor.. Onrust voel ik vooral.. Alsof mijn darmen raar doen, maar dat zijn gelukkig niet mijn darmen ;)
    Nog ff volhouden dames, ik hoop dat jullie het snel kunnen voelen!

Even voor de lijst.. Ik stond erop, maar nu niet meer..

Mijn gegevens plus updates:

19 december - ben ik jarig :)
    5 januari - 20 wkn echo
    10 januari - derde afspraak verloskundige

Ik zou trouwens ook wel een pretecho willen.. Ik wou dat die gratis waren.. Maar ja dan ging iedereen elke dag :)

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Zo heb de vk gebeld en de bedrijfsarts.
    Vk heeft me gerustgesteld, wat ene lieve mensen zijn dat toch..

En volgende week kan ik bij de bedrijfsarts terecht.
    Ik heb drie leidinggevende, 2 zijn super, maar juist mijn direct leidinggevende is wat lastig. Zodat ik niet durf te vragen of ik af en toe wat later mag beginnen of eerder weg kan, als ik me wat minder goed voel. Hij laat duidelijk merken dat zwangere vrouwen lastig zijn, het werkproces verstoren enz.

Ik voel me de laatste twee weken wat minder en had graag hier en daar een uurtje geskipt. Helemaal zoals nu, nu ik de halve dag in tranen rondloop zonder enige reden..
    Dus als ik me ziek zou melden of vaker een uurtje eerder aftaai of later begin, zal hij me dat niet in dank afnemen en vertalen in verstoren van werkproces...
    Nu moet ik nog verlenging krijgen en hij heeft licht wat inspraak of ik mag verlengen. Absoluut niet doorslaggevend, maar toch. Hij gaat wel ver, dat heb ik al begrepen.. (hij is er maar tijdelijk, tot april, en dan ga ik met zwangerschapsverlof) dus precies de verkeerde tijd hihi.
    Maar goed, ik kan dus niet naar mijn tweede leidinggevende, want dan passeer ik hem en ik wil op dit moment geen risico nemen, dat ik hem voor het hoofd stoot. Dus kreeg ik de tip om naar de bedr.arts te gaan. Want dan is het een medische indicatie en kan het nooit als beoordeling meegenomen worden. En kan hij dus ook nooit naar boven "jokken" dat ik niet functioneer, ipv eerlijk te zeggen dat ik vanwege mijn zwangerschap wat rustiger aan wil doen. Ondanks dat ik RECHT heb op een extra uur pauze per dag.
    God te erg eigenlijk als ik het zo lees, maar als ik niet op een verlenging wacht was dit ook niet nodig, maar nu neem ik geen risico... Dus dan maar zo.
    Ass. van bedr arts zei dat het verstandig was m het zo te doen, zo krijg je namelijk nooit gezeik als in je functioneert niet... :)

15. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Assepoester wat fijn dat je echo goed was! Een meid met mooie namen :) . Dus jij en Chantal een meisje. Ben benieuwd naar de rest. Zelf denk ik ook vanaf het begin dat ik een meid zal krijgen, weet niet waarom.
    @Tigger meid vervelend voor je. Maar rust is zo belangrijk. Net als bij female en mij. Hoe vermoeider hoe meer je loopt te huilen. En je mag best zeggen dat je je rot voelt hoor! We weten toch dat je super blij bent met je beebje. Hopelijk komt het allemaal snel weer in rustiger vaarwater.
    @Simone leuk dat je het ook al goed voelt!
    @Chantal fijn dat het goed met je gaat. Ja de tijd gaat zo snel, nog een weekje en dan zijn we op de helft.
    @Alida naar dat je zo lang hetzelfde werk moet doen. Hopelijk helpt het je wel en voel je je daardoor beter.

16. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Met mij gaat het goed. De derde of vierde dag op rij. Ben nu wel wat moe door de lange dienst maar dat lijkt mij normaal. Gelukkig de emoties de laatste dagen goed onder controle.
    Verheug me ook zo op de echo, Jesie ik ben net als jij gewoon zo benieuwd.

17. Niet meer actief

He tigger vervelende situatie, maar net wat Erica zegt je rust en je lichaam zijn nu erg belangerijk. En ik denk dat iedereen zich wel rot voelt soms en dat mag best. We weten dat je blij bent dus kom op meid.

Erica; fijn dat het lekker gaat met je. En dat je de emotie's omder controle hebt Wil ik ook wel :)

Liefs Nathasj a

18. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hoi

Vandaag alsnog in de zorg gewerkt ze hadden geen vervanging voor mij geregeld ben nu echt kapot heb nu 6 dagen achter elkaar gewerkt ben blij dat we morgen weg gaan voor een weekendje ontspannen. Hoop dat ik na het weekend weer wat beter ben.
    Had vandaag ook op mijn werk af en toe momenten dat ik moest gaan zitten, want ik werd duizelig en begon te zweten echt dat gevoel dat ik zou gaan flauwvallen. Ben op dit moment ook niet mezelf.
    Voel met gewoon rot op dit moment.
    Heb onze beebje ook nog niet gevoeld maar dat kan ook nog wel.
    Sorry moest even mijn verhaal kwijt.

Groetjes

19. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    en ook ik was eraf, maar was zo vrij om het er zelf ff bij te zetten... zo moeilijk is dat niet..... ;)

heb helaas ff geen tijd om op iedereen te reageren. Moet nog wat opruimen en werken voordat de kleine komt op wie we vanavond moeten passen.. heb nog een uur....

20. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Amilah, je staat er weer op ;) En Liefzonnetje, bedankt voor je update :D

Nu eerst weer even bijlezen..

Deel Deze Pagina