Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Bianca, volgens mij komt het omdat je bekken iets uitelkaar gezet wordt nu om ruimte te maken. Daar worden ook spieren bij belast. Heb je ook last van je stuitje? Want dan moet je wel even uitkijken voor BI..

Nou ik ben erg benieuwd Assepoester!
    Ja, het is heel apart dat je nu van twee kanten dit tegen komt.
    Met mijn collega gaat het redelijk. Hij zegt zelf ook eerlijk dat zijn band met het kindje nog heel anders was dan voor zijn vrouw. Zijn verdriet is niet minder, maar wel anders.
    Van hunzelf heb ik een priveberichtje gekregen. Erg lief van ze.

Ow ik heb gisteren ook de kerstpspullen tevoorschijn gehaald. Heelrijk vidn ik het.. En het was ook nog eens guur rotweer en lekker donker...

Female.. Nee heb geen tips voor je..
    Maar wel een *knuf*

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Erica gefeliciteerd met je 19 alweer!

3. Female

Female Niet meer actief

jullie zijn geweldig, fijn om alle lieve berichtjes te lezen... dat helpt echt wel... net idd toch even iets gaan doen (de konijnenhokken verschonen) en ik voel me alweer stukken beter... de zon gaat er zelfs van schijnen :D

ps grappig zeg van dat fronsen, wist ik niet... heel leuk...

@erica lekker uitgeslapen? :D Mag soms eens toch, nu hebben we alle excuus om goed voor onszelf te zorgen... voel je je verder wel lekker vandaag?

@ alidah doe je wel een beetje rustig aan? goed aan jullie 2 denken hoor ;)

@ assepoester de kerstboom staat al een week :oops: maar elke keer leuk als ik er naar kijk... dat van die chocolademelk is een goed idee, ga het van de week nog in huis halen... is lang geleden...

@ bianca nr 1 Ik ben ook benieuwd wat iedereen gaat krijgen j/m. en ook heeeel benieuwd wat ik zelf ga krijgen! baal er steeds meer van dat mijn lief het echt niet wil weten... stiekem hoop ik dat ie bij de echo zijn nieuwschierigheid niet kan bedwingen :D

Liefs!

(ps weet niet of jullie het gezien hadden, maar ik snap echt he-le-maal NIKS van computers, en heb gister toch, met een klein beetje hulp van vriend, zelf onze site gemaakt! het begin is er!)

4. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Leuke site female, heb je gastenboek ook even bezocht. Ik voel mij prima vandaag, dank je.
    @Tigger bedankt, gaat hard he. Dus jouw huis is ook al in de kerstsfeer.

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ow ga gelijk kijken,. ben dol op babysites..

6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Erica, ja ik ben ook al in kerstsferen, hihi...

7. Jeetje wat gaat alles ineens snel;
    -de een voelt de beeb.
    -de ander weet het geslacht.
    -Allemaal weer een weekje er bij...
    -En er komt nu een hele reeks echo's en vk bezoeken aan, spannend zeg!

Dus er zijn nu al twee dames bekent?
    Ik denk dat ik een Jongetje krijg, maar we zullen het zien! (de 29e!)
    HEEEEEEEEEEEEEEEL fijn weekend iedereen!

8. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Mijn vriend is nu een kerstboom kopen. Zoooo spannend. Nu hopen dat het een mooie is of in het andere geval dat ik mijn commentaar voor me kan houden :)

9. Hahahaha, ik wens je heel veel succes erica!

10. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hier zijn we ook al druk bezig vriendlief is nu op het dak bezig met lichtslang als dat maar goed gaat...... Ik ben net klaar met de boom de arreslee en kerstman staan ook alweer gezellig in de tuin.
    Best een raar idee dat dit de laatste kerst met zn tweetjes is volgend jaar een echt gezinnetje.

Fijn weekend allemaal

11. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    O mijn vriend heeft echt zo een mooie boom mee genomen! Maar daar heb ik ook geen moment aan getwijfeld dat hij dat zou doen :)

Leuk Jesie dat de sfeer er bij jullie ook al in zit. Ja mooi idee he dat er volgend jaar een gezinslid bij zal zijn.
    Goddes jij ook lekker weekend.

12. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Hmmmmmmm chocolademelk! het liefst met heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel slagroom :) :p :)

Bedankt voor jullie reacties. Was toch een klein beetje bang voor BI, maar heb gelukkig geen last van mijn stuitje. Volgens mij zijn het echt de spieren van mijn billen naar mijn benen.
    Amilah bij mij is het ook m.n. als ik heb gezeten of juist lang heb gestaan. Moet gewoon wat meer bewegen :oops: .

Ik voel me inderdaad beter als ik lekker uit kan slapen, vooral die wekker maakt het zwaar. :( Het liefst zou ik nu al met verlof gaan :)

Morgen weer op zoek naar de kinderkamer. Ben benieuwd of we hem kunnen vinden, heb er in ieder geval veel zin in.

13. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Assepoester, zou je mij ook op het lijstje willen zetten? Ben zelf niet zo handig ](*,)
    13 december gaan we naar de gyn
    21 december VK controle
    5 januari 20weken-echo

Alvast bedankt :thumup:

14. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Tuurlijk Bianca! Je staat er bij hoor :D

Heb zelf een beetje rotdag gehad, nou ja, ik niet maar vriendlief is ziek. Vanochtend overgeven, 39 graden koorts en noem alles maar op. Stevige buikgriep dus. En dan toch nog lief met me mee voor de foto :schat: Volgens de fotografe waren we natuurtalent, maar dat zal ze wel tegen iedereen zeggen, haha. Nog twee weekjes voor het resultaat. Ik hoop wel dat hij zich morgen beter voelt, want dan komen zijn ouders langs om met ons mee naar de babydump (wat een rotnaam, maar goed) te gaan en daarna langs mijn ouders.

Wat een lekker gevoel niet: de kerst in huis, vrolijke muziek op, gure wind en regen buiten, kacheltje aan binnen :D En toch ben ik een hittegolf-typje :confused:

Dames: geniet lekker van het weekend! ! !

15. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ach gosh Assepoester, sterkte voor je Hubby...
    Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's!

Hihi, fijn dat de boom mooi is!

Wij hebben geen boom dit jaar, heb zo weinig ruimte, zal zo een foto maken van het dressoir met ingezakte boom, hihi. ;)

Vandaag 18 weken!

Leker geshopt...
    2 badcapes, kruik met zakken, kapstokje, rubberplaatjes voor op de wand...
    Leuk hoor...
    Kast opgehaald bij mijn ouders. Mijn vader heeft toch de wieg gemaakt. Nou nu heeft hij dus ook de commode en de kledingkast gemaakt. Gaaf geworden! Kast is dus al bijna klaar. Alleen nog het deurtje moet komen.
    Ik zal zo foto's maken van d enieuwe spulletjes en de kast,..

16. Zo, dat is lekker Tigger, scheelt je een hoop geld.
    Leuk zeg!

En geleficiterd met de 18!

17. Female

Female Niet meer actief

hoihoi het is hier rustig vandaag zeg! hoop dat alles goed gaat met jullie allemaal en nog een fijne zondag gewenst! liefs

18. simalex

simalex Bekend lid

hey female.

Idd erg rustig hier. Maar ff een vraagje. Heeft iedereen zich al aangemeld voor de zwangerschapsgym/yoga/zwemmen oid? Voor wat hebben jullie gekozen en waar gaan de Friese meimammies heen? Lijkt me leuk om elkaar toch in real life tegen te komen....

Groetjes Simone

19. Female

Female Niet meer actief

hai simalex,

ik ga me nergens voor aanmelden... ik zie het helemaal niet zitten is echt niets voor mij... heb nog met mensen erover gehad, ook met mijn moeder enzo die heeft het ook nooit gedaan...

20. Nemo

Nemo Niet meer actief

Zo weer even bijgelezen. Tjee wat was er weer een hoop geschreven ! Maar gelukkig alles goed met iedereen.

@Simone: mijn vriend en ik ga met zijn 2'en een cursus doen in Leeuwarden. Hij ziet meer tegen de bevalling op dan ik. Dus leek mij wel verstandig om samen te gaan.

Ik heb sinds een paar dagen ook dat ik mijn kindje voel, en vandaag heeft mijn vriend hem ook al gevoeld !

Deel Deze Pagina