Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Gaat lekker daar Amilah :(

2. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Voor degene die zich zorgen maakt over het voelen van de kleine.

3. simalex

simalex Bekend lid

@ jesie: bah wat akelig om dat mee te krijgen.... hopenlijk heb je vanacht goed geslapen.

@ rachel: arme arme jij toch. Wij hopen natuurlijk heel hard dat alles goed gaat daar binnen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat jij je ontzettend onzeker voelt. Sterkte de komende week.

Ik heb net een bon ingevuld voor het aanvragen van een zwangerschapscursus met partner. Zijn 8 lessen, veel meer hoeft voor mij ook niet. En aangezien het met partner is, hoop ik dat het niet echt zo'n theekransje is... daar heb ik namelijk helemaal geen zin in.

Groetjes Simone

4. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Simone. wij gaan ook die partnercursus doen. Is 5 keer 2 uur, dus goed te overzien. Net als jij hoop ik dat er dan niet alleen maar gekakelt wordt door al die zwangere kipjes :) Het lijkt mij een wat praktischer gebeuren met de mannen erbij, zitten er tenslotte bij de bevalling ook bij!

Rachel wat een ellende heb jij toch. Wat dat betreft kun je beter almaar kwaaltjes hebben, als je maar niet bloedt! Wij maar een beetje zeuren over rugpijn en moeheid dit is echt 100x erger! Ik hoop echt dat het goed gaat met jou en natuurlijk met je kindje. [-o<

5. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    hebben ze daar toevallig ook last van hun hormonen? ;)

6. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    he Mariska, welcome back... had je al gemist... maar je maakt het gelijk goed met zoveel berichtjes! :)
    Fijn dat alles goed gaat bij jou! En dank je wel voor dat stuk over leven voelen.....

Jesie: fijn dat alles goed was bij de VK! Moet je nu al een keuze maken over BV of fles? Bij mij vroegen ze dat de eerste keer, maar daarna niet meer... je kan toch altijd op het laatste moment ook nog kiezen wat je gaat doen?

7. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Dit is een goede site

8. Ben vandaag naar de vk geweest, alles is goed!
    De verloskunidge kon heel makkelijk mijn baarmoeder voelen en die groeide goed!
    En toen probeerden we het hartje te luisteren, maar daar had de beeb geen zin in, elke keer als de vk he had gevonden zwom ie weer weg (HEEEEEEEEELEMAAL naar de andere kant)en dan probeerden we het daar en..nouja, hij rolde de heletijd weg zegmaar (uiteindelijk nog een tweede vk erbij gehaald, hihihi, lekker kind krijg ik hoor!)
    Met zn drieen heel hard gelachen om de koppigheid van de beeb, nouja, dat zit er dus duidelijk alvast in (ben zelf namelijk ook extreem koppig, hihhihi!)

DU ik even later met een big smile over straat, het is heel vreemd, maar ik voelde me een soort van "trots" dat mijn kindje zo koppig is:D.
    Nu nog afwachten of het een jongetje/meisje is (29/12 = echo!):D:D:D

9. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Wat fijn dat alles zo goed is Goddes. Lijkt nu al op de moeder,hihi :)

10. Hihihi, ja he?

:D

Ik had altijd al gedacht dat ik een koppig kind zou krijgen, maar dat het zich al zo vroeg aandient had ik nier verwacht!:D

11. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    mooie site! tx

Ha Goddess, wat grappig zeg! Is het uiteindelijkw el gelukt om het hardje te horen? Fijnd at alles goed groeit en geniet maar dat het nu al op jou lijkt met zijn/haar koppigheid.. (zijn je eigen woorden he ;) )

12. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Dank jullie wel allemaal!

Volgens mij voel ik het beebje weer, een kriebelend gevoel is het....dit gevoel heb ik al vaker gehad, net of er iemand in je buik kriebelt maar weet nog steeds niet zeker of dit het beebje is....

Ik laat jullie uiteraard de 20e weten hoe het is gegaan, 29e komt het kamertje ook....

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ow oke... Niets gezegt... ;)
    das wel fijn dan idd...

14. Nemo

Nemo Niet meer actief

Zo weer even bijgelezen.

@Rachel: jee het zit je echt niet meer. Ik hoop dat je scheurtje weer netjes dicht groeit en je vanaf nu een normale zwangerschap mag hebben !
    @Goddestear: dat beloofd nog wat me je kindje ;)
    @Mariska: in de info van jou staat dat je met 28 weken pas echte schopjes voelt. Ik voel dat nu al en mijn vriend kan het ook al voelen.
    Meer meiden die dit hebben ?
    Ik zie trouwens dat er meerdere dames een partnercursus gaan doen. Leuk !

Hier verder alles oke.

15. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goddess, fijn dat alles goed was...
    Hihi dat belooft nog wat die van jou...

Rachel fijn dat je beeb weer voelt!

16. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Rachel lieverd, het zit je niet echt mee he? Gelukkig voel je de kleine weer en dat kan alleen maar goed zijn. Doe lekker rustig aan en we hopen allemaal met je mee op goed nieuws. We draaien de duimen dat de laatste 20 weken beter zullen gaan dan de eerste :knuf:

Goddess, Jesie en Mariska: ook bij jullie was alles weer goed las ik (toch lekker Maris elke 4 weken een echo). Ook hier weer de bevestiging dat ons meiske zich keurig aan de regels houd. Groeit op schema, hartje klopt rustiger zoals het schema etc. We hebben het ook opgenomen dus zal de site binnenkort weer updaten. Heb vandaag erg lui de hele dag op de bank liggen lezen/slapen. Had even nergens zin in vandaag, misschien een lichte naschok van dat beetje griep.

Nemo: ik voelde haar vlak na de 17 weken en mijn vriend een weekje later. Het waren vrij snel al echte schopjes en nu voel ik haar ook echt draaien, is weer een heel ander gevoel dan die schopjes. Maar ik denk dat de grenzen relatief ruim worden aangegeven om te voorkomen dat veel vrouwen zich zorgen gaan maken, omdat de één het nu eenmaal sneller en/of beter voelt dan de ander.

Ga nu even de aardappels schillen en dan weer lui op de bank. Wat ben ik blij met een vriend die graag kookt :D

17. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Whaaaah! #-o :confused: :rolleyes:

Word gek van die hormonen. Krijg je een huilbui wil die niet meer stoppen! :oops: Manlief helemaal overstuur dat hij me aan het huilen heeft gemaakt door alleen 1 zin verkeerd te zeggen. "Zo bedoelde hij het niet HELP!" krijg je dan al snel te horen, wat nog meer tranen veroorzaakt. :(

Waarschijnlijk toch wel weer spanning voor de gyn morgen :oops:
    Zo kan beter bij jullie spuien dan hem nog bezorgder te maken :D
    Thanks

18. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Assepoester: ga jij maar even lekker bankhangen, heeeeerlijk op zijn tijd.
    @Bianca: ik merk ook dat ik sneller/meer huil. Zal er wel bij horen. Ik moet zelfs huilen om de reclame van pampers/unicef :(
    Maarre gooi het er hier lekker uit meid.

19. Bedankt he?:D Ja die beeb wordt me nog wat:rolleyes: .
    We hebben het hartje steeds eventjes kunnen horen, maar meneer/mevrouw vond het nodig ons steeds maar naar een kontje/voetje te laten luisteren, terwijl hij/zij gniffelend het hartje verstopte.

Ik ga geen partnercursus doen, maar dat spreekt vanzelf :cry: .
    Was wel leuk geweest, om nu een partner te hebben..

Maarja, het gaat iig goed met de beeb, en dat is het belangrijkste ;)

Fijn dat alles *redelijk* goed gaat!

Deel Deze Pagina