Zooooo zijn jullie effe lekker bezig met typen hier, typmiepjes Onmogelijk bij te houden hoor. @Mariska fijn om je weer te lezen @Tassei wat balen dat je nog zo een last houdt @Rachel sterkte, gewoon niet eerlijk dat het nou niet gewoon even rustig kan gaan he @Female ik vind de veluwe geweldig, heb zelf 17 jaar op een camping in Harderwijk gestaan met mijn ouders en 3 jaar met mijn ex daar gewoond. Heerlijke omgeving. @Bianca hoe was het? @Goddes fijn dat het goed gaat met het kindje. Alle andere ook groetjesssss en liefs. Ik ben morgen om 9.40 aan de beurt. Gelukkig vroeg want anders ben ik de hele dag nerveus. Ik plan al die afspraken vroeg om te veel stress te voorkomen. Eerlijk gezegd ben ik nog niet zo nerveus. Heb er wel zin in de kleine weer te zien. Heel diep van binnen voel ik soms de angst van stel dat het nou niet meer leeft. W.s. denken meerdere vrouwen dat en ik stop het dan ook maar snel weer weg.
Rachel, het is weer aangepast Erica: heel veel plezier met je 20 wk echo! Geniet ervan Vanavond Sintekerst vieren (tussen Sinterklaas en Kerst in, lol) met de hele groep vrienden. Lekker met z'n 20-en in ons huiskamertje Gaat vast weer erg gezellig worden, hihi.
Hopelijk heb je op dit moment veel plezier Assepoester. Erica: iedereen denkt wel eens het ergste, maar probeer het idd gelijk van je af te zetten. Vooral veel plezier morgen. Ik ga nu mijn bed in.
Erica; Iedereen heeft erwel eens last van denk ik. Blijft toch die onzekerheid. Probeer het van je af te zetten en geniet er morgen maar van! Assepoester; Ik hoop dat je veel plezier hebt nu.
Beetje laat, maar toch nog even antwoorden. Alles was goed . Ben wel een week teruggezet, maar kan ook een klein kindje zijn, dus afwachten maar. Mag wel gewoon de oude telling aanhouden. En ach ben zelf ook maar 1.58 dus mag van mij ook wel een kleintje zijn Hebben ons kindje weer mogen bekijken, het groeit goed.
Fijn dat alles goed is bianca! Meiden bedankt voor alle succes wensingen. Ik laat jullie morgen weten hoe het was. Chantal je bent bijna op de helft!
Bianca: alles weer goed, is altijd fijn om te horen Erica: was zelf ook zenuwachtig voor de 20 wk echo, maar als je er eenmaal ligt heb je alleen maar oog voor je mooie kindje en glijdt alles van je af. Geniet ervan! Sintekerst was weer als vanouds gezellig We hebben altijd de stelregel dat er een leuke surprise en gedicht moet zijn. Het kado mag max 5,- euro zijn of zelfgemaakt. Dit jaar kreeg ik 3 paar babysokjes met het woord 'evil' erop geborduurd (heeft Sint zelf gedaan) en een zelfgemaakt baby-boek. Allemaal mooie platen en gedichtjes erin en dingen als 'voor het eerst'. Mijn vriend heeft een soortgelijk boekje gekregen, maar dan genaamd 'mijn nieuwe baby'. Boekje is als volgt opgedeeld: 'mijn nieuwe baby' doet voor het eerst *insert humor* (bijv. over de nieuwe kleren spugen, 2 min voor vertrek) met daarbij ruimte voor de datum en dan eventuele aantekeningen. Bij bijv. pappie en mammies eerste ruzie is er extra ruimte om uit nostalgische overweging alle gebruikte scheldwoorden te noteren. En hij heeft ook nog een russisch kookboek gekregen (russisch is superlekker). Dus al met al een geslaagde avond.
Hallo iedereen Bianca leuk dat alles weer goed is. Erica geniet ervan morgen. Assepoester wat heb je leuke kado's gekregen voor jullie kadootjes kopen was ook vast niet moeilijk voor de anderen. Ik moet vandaag zelf nog 1 dagje werken en dan ben ik 1 dag vrij moet het weekend wel werken dat vind ik wel minder. Iedereen een fijne dag
Vannacht slecht geslapen. Hadden jullie ook dat je op een gegeven moment niet meer op je buikspieren kunt draaien in bed? Vannacht kreeg ik steken aan de zijkant als ik mijn buik aanspande om te draaien... Niet fijn.. Heb van 4 tot half 6 wakker gelegen...
Bianca fijn dat alles goed is. jammer dat je bent terug gezet,maar net wat je zegt misschienis het wel een klein kindje. Assepoester, wat leuk zeg zo een sintekerst. En wat een leuke dingen hebben jullie gehad. Tigger; vervelend dat je zo een pijn had met het omdraaien. Alida Werkse! Liefs Nathasja
En Erica ben ook benieuwd! Nog 6 dagen wachten voor mij, het kriebelgevoel is terug dus dat is denk toch het beebje......
Erica! ! ! Ben zo benieuwd Gelukkig Rachel dat je weer gekriebeld wordt. Gewoon nog lekker rustig aan doen. Weet je inmiddels ook al of het scheurtje is dichtgegroeid? Tigger: vervelend gevoel zal dat zijn. Ik merk zelf dat op mijn rug liggen nu echt niet meer kan. Als ik toch op mijn rug draai, krijg ik rare dromen (zoals iemand die in een bodemloze put springt). Dan wordt ik wakker, mijn armen slapen dan en maar weer op de zij verder. Alida: veel plezier met werken en geniet morgen van je vrije dag! Jammer dat je dan wel weer het hele weekend moet werken. Je hebt toch wel 2 vrije dagen per week? Anders moet je er gewoon wat van zeggen hoor. Denk je er wel om dat je niet te hard werkt?