Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Erica hoe was? Ben ook zo nieuwsgierig!

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ieuw das ook naar Assepoester... :(
    Rug liggen voelt niet fijn, heb dan zo'n druk op mijn buik...

Rachel, fijn dat je beebje laat weten dat allles oke is! Mooi rustig aan doen hoor!

Alida, bah dat je het weekend wel moet werken..
    Das nooit leuk..

3. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    @ Erica je laat ons echt in spanning wachten haha
    @ Assepoester,ik heb weer een nieuwe afspraak bij de vk op 08-01-07 dus als je wilt mag je deze weer op je lijstje zetten bedankt alvast

Liefs Jessie

4. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik twijfel of het het beebje is, maar is een soort kriebelend gevoel wat ik al eerder heb gehad dus ga er maar vanuit :) Woensdag weten we of het dicht is en hoe of wat verder.......

Erica blijf je nou joh :p

Ik laat woensdag het geslacht ook nog ff extra checken hoor ;)

5. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Oja Rachel jij weet het ookal he leuk ,maar jij ging het hier niet vertellen toch. Knap van je hoor we horen het in Mei wel.
    Over presies een week ga ik het hier hoop ik bekend maken.

Liefs Jessie

6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Nog steeds geen Erica?
    Pff wat laat je ons in spanning!

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hihi ik ook!
    Ik hoop het zo!

8. Female

Female Niet meer actief

hoihoihoi...!

@mariska veluwe is idd erg leuk, ben ook geboren in nunspeet... ook nog eens in het bos gewoond mijn leven lang, lekker vrij wonen... deventer is idd niet ver weg!

@ erica hoe was het ben zo benieuwd!

@ rachel fijn dat je weer wat voelt, is toch een geruststelling he

@alidah geniet van je dag morgen! en rustig aan blijven doen he... ze zeggen dat je als je zelf een relaxte zwangerschap hebt, je er achteraf zelfs veel profijt van hebt...

@ tigger hoe is het nu met je? toch geen zorgen meer of alles goed gaat? is ook echt niet nodig hoor! heb je al weer iets gevoeld? :D

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Wat lief van je Female. Het gaat wel beter.. Maandag piek gehad, heb echt zo hard gehuild en sindsdien gaat het beter... :D

Tja of alles goed is, ik hoop het...
    Ik heb gisteren beebje weer gevoeld.. (geloof ik) ;)

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    en met jou dan?

11. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Vandaag weer gewerkt en nu weer vreselijk last van mijn rug.
    Ik moet het weekend werken en dan ben ik maandag weer vrij en dan moet ik din en woensdag werken en dan donderdag weer vrij en dan hoef ik alleen vrijdag nog werken en dan ben ik het weekend + kerstdagen weer vrij. Maar daar staat weer tegenover dat ik met oud en nieuw weer moet werken.
    Oudjaarsdag vind ik ook niet zo erg maar nieuwjaarsdag wel maar ja is niet anders.

Hoe was de echo trouwens weet niet meer precies wie hem had :oops:

Groetjes

12. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    Erica hoe is het?

ik ben vandaag 20 weken joepie op de helft.

gr chantal.

13. simalex

simalex Bekend lid

hallo ladies

ik reageer ff niet terug al jullie het niet erg vinden, mijn geheugen is niet echt optimaal.
    Gisteren moest ik presenteren voor mijn afstudeerproject. Dus erg zenuwachtig, slecht geslapen en 's ochtendsvroeg laat ik door alle spanning mijn bril vallen in de badkamer, precies het glas door midden... heb dat ding minstens 1000 x laten vallen, nooit wat stuk.... en op zo'n dag.... heb dus ff heel hard gehuild! Maar ja, ik kan er gelukkig nog doorkijken, dus heb gepresenteerd met een gebroken glas... voel je je echt lekker voor lul staan. Maar de presnetatie ging gelukkig hartstikke goed. Iedereen was hartstikke enthausiast. Ik heb als onderwerp teambuilding en heb het team laten verven (opdracht zorgverlenend team uitbeelden). Jammer alleen dat er maar 4 van de 25 teamleden kwamen... :(
    Nou ja, ik heb em in ieder geval afgevinkt. Nu het werkstuk nog in elkaar breien en dan ben ik bijna klaar met mijn opleiding.
    En ik heb vandaag een nieuwe bril uitgezocht, dat was ook best leuk. Kosten 699 euro :( slik. Maar heb nu wel een titanium flex montuur die gemakkelijk dubbelgevouwen kan worden, stel mocht mijn kind daar zin in hebben, zonder dat er iets beschadigd.
    Morgenavond ga ik weer de nacht in (laatste keer) en ik kom er maandag uit. Dus als ik slecht aanspreekbaar ben... vandaar. Mijn man heeft al erg zin in de week die volgt, volgens hem ben ik dan echt een tikkende hormoonbom....

Groetjes Simone

14. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Hoihoi,

Ik moest vanmiddag van mijn leidinggevende naar de bedrijfsarts vanwege mijn blijvende blaasontsteking. Hij vindt het nog altijd niet nodig dat ik minder werk alleen vanwege wat buikpijn. Verhaal van de gyn en VK aan bedrijfsarts voorgelegd, zegt hij dat ik direct naar huis mag bij buikkramp of harde buiken :)
    Wel prettig dat hij het meteen begreep en mij gelijk gaf wat betreft het minder lang werken.
    Volgende week uitslag van de uroloog over een nieuwe kweek. De gyn wist te vertellen dat ook de laatste kuur de bacterie niet heeft gedood. Volgens hem heb ik een vreemd beest! in mijn blaas! :confused:
    Ach ja.... schijnbaar erg gezellig daarbinnen is ons beebje ook niet alleen :p
    Afwachten maar weer.

Erica je laat ons wel erg lang in spanning alles was toch wel goed?

15. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Erica waar blijf je nu we zijn zo benieuwd

Biancanr1 wat vervelend van de blijvende blaasontstekking maar wel prettig dat de bedrijfarts er net zo over dacht om minder te gaan werken.

Simalex vervelend voor je bril. Gefeliciteerd met het gehalen van je presentatie.

Chantal87 Gefeliciteerd met het behalen van de 20 op de helft wat gaat dat snel he ik hoef zelf ook nog maar 3 weken dan ben ik ook al op de helft. maar kan natuurlijk niet snel genoeg gaan.

Groetjes aan iedereen

16. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Wat leuk dat jullie zo mee leven.
    Alles was goed. Hartje, navelstreng, placenta, hersentjes, ruggentje.
    Mijn voorgevoel klopte we krijgen een ........................................meisje!

Ben zo blij dat alles goed is, geweldig. Morgen lees en reageer ik verder. Ben moe door de inspannende dag en ga lekker slapen.
    Zet morgen ook de foto's van de echo in mijn mapje.

Groetjesssss

17. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    Erica gefeliciteerd.
    leuk nog een meisje :whistle: :whistle:
    liefs chantal

18. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Het begint erop te lijken dat mei maand een meisjesmaand word. Ben benieuwd wat wij gaan krijgen.

19. simalex

simalex Bekend lid

Hey erica, wat leuk een meisje! Fijn dat alles goed was.

Volgens mij hebben we nu 3 meisjes toch? Of zijn het er al 4?

Lekker slapen iedereen, ik duik er ook lekker in.

Groetjes Simone

20. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Jesie, je staat erbij voor de 8e ;)

Erica: leuk! Nog een meisje erbij :D Ben nu wel benieuwd wie met het eerste jongetje komt, haha.

PS: wij hebben nu ook de hartslag als filmpje op de site. Het mooiste geluid ter wereld *zucht*

Deel Deze Pagina