Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Ik heb inderdaad begrepen dat veel ziekenhuizen zeggen dat ze een medische instelling zijn en je voor geslachtsbepaling maar een pretecho moet laten maken.
    Dus denk ik dat het vooral van het ziekenhuis en de behandeld arts afhangt. Ik was er zelf maar vanuit gegaan dat het niet tersprake zou komen en zou er in ieder geval zelf niet om vragen. Totdat alles gecheckt was en de arts-assistent vroeg of we het ook wilden weten. Gelukkig zei vriendlief meteen ja en zo zijn we erachter gekomen.

Je kunt altijd vragen of ze het voorspelde geslacht zouden willen controleren. Je hebt iig het 'excuus' al een geslachtsbepaling te hebben gehad.

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Haha Assepoester! Geweldig, oma's... ;)

Female wat geweldig!

Rachel, ik voel plopjes inderdaad...
    Het lijken echt je darmen, maar als je goed oplet, merk je dat het niet je darmen zijn...
    Ik voel het nu heel vaak. Tegelijkertijd borrelen ook mijn darmen, dus wel verwarrend.. :D

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Dan zal ik vragen of ze even willen kijken als extratje, omdat ik het zeker wil weten ;) Misschien doen ze dan niet zo moeilijk hihi...

Bij mij zijn het echt geen plopjes maar kriebels...lastig hoor.
    Ik hoop hier woensdag met heel goed nieuws te komen, heb de echo om 10.20 dus zal lekker vroeg terug zijn.

4. Female

Female Niet meer actief

de een voelt plopjes de ander een soort kriebels... is heel verschillend

@ tigger bij mij rommelden mijn darmen tegelijkertijd ook heel erg maar vond dat niet verwarrend wat die liggen nu veel 'hoger' als normaal zeg maar, zodat het niet met het kindje te verwarren is...

5. simalex

simalex Bekend lid

Hey Rachel

Ik voel meestal ook kriebels hoor... zelfs een paar sec. geleden nog. Echt plopjes/schopjes voel ik niet. Ik voel het ook echt 'van binnen' zeg maar. Aan de buitenkant is het moeilijk te voelen, omdat ik nogal stevig gebouwd ben.

Heb zonet mijn nieuwe bril op mogen halen.... MMMMMM heerlijk om weer in 1 stuk te kunnen kijken, zonder barst in zicht.

Groetjes Simone

6. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik kan jullie niet meer bijhouden :oops:

Maar leuk al die meisjes :) Ik hoop alleen wel dat ik een jongentje krijg.. Meisje is ook leuk hoor maar ik heb een kleine voorkeur!
    Het lijkt erop dat het met iedereen redelijk goed gaat daar ben ik blij om.. Hier loopt het allemaal ook gewoon door..

@ Female -> Vragen ze aan jou ook zo vaak of je een tweeling krijgt? Bij mij echt continu.. Ik krijg voor mijn verjaardag een camera dan zal ik fotos maken van mijn buik! Leuk trouwens dat je de baby gevoelt hebt :)

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Wij hebben net een doptone gekocht bij een babywinkel, waarmee je naar het hartje kan luisteren! Na even zoeken vonden we het hartje en geweldig om te horen! Ben weer een stuk geruster nu! :D Nu kunnen we zo vaak naar het hartje luisteren als we willen.....

Fijn dat het ook kriebels kunnen zijn, nu weet ik zeker dat ik het beebje voel :D

8. Female

Female Niet meer actief

hoi amilah was idd super leuk om te voelen!en o ja hoor, bij mij vragen ze ook om de haverklap of het een tweeling is, heb het al tig keer gehoord hihi... ben onderhand benieuwd naar je foto's, leuk!

9. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Moet weer werken wat ik niet zo leuk vind maar man lief kwam gisteren ook thuis dat hij vandaag moet overwerken dus dan scheelt het wel een stukje.

Ik heb foto's van de babykamer in mijn album gezet eindelijk, de foto's waren eerst te groot en dan moest mijn man ze eerst even kleiner maken en dat kwam er maar steeds niet van maar hier zijn ze dan.

Iedereen een fijn weekend gewenst.

Morgen alweer de 17

Groetjes

10. Niet meer actief

Alida werkse vandaag. Wat een leuke amer hele leuke kleurtjes.
    Goed zeg!

Rache; pas je wel op met de doptone dat als je het hartje niet hoort dat je je niet zorgen gaat maken. Het is wel leuk dat je kan luisteren wanneer je wilt.

liefs Nathasja

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Kamertje is echt leuk geworden! Lekker vrolijk!
    Werske..

Sim, fijn dat je weer helder ziet, hihi...

Rachl, leuk! Maar idd wel uitkijken dat je niet teveel zorgen maakt als het niet lukt! Maar ik kan me het heel goed voorstellen... dat je er 1 gehaald hebt.

12. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ja ik weet dat als je het niet kan vinden je je geen zorgen moet maken, staat er ook in. Maar kan het hartje steeds goed vinden, erg leuk om te horen!

Wij gaan ff het kamertje leeg halen dan kunnen de 29e de meubels erin :D

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Alida leuk kamertje zeg! Zijn er nog meer met foto's? :D

Tigger vandaag alweer de 19, gaat snel he :D

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hihi ja Rachel, gaat best snel. Volgende week 20 weken echo...

Hoe voel je je?

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Redelijk goed :) Alleen duurd het zolang voor het woensdag is.... maar goed ga er maar vanuit dat alles goed is, hartje klopt en geen bloedverlies meer dus blijf beetje positief :)

16. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    @ Female -> Heb jij ook dat ze je simpelweg niet geloven als je zegt dat het geen tweeling is? Veel mensen zeggen: je weet het maar nooit!

@ Rachel -> Ik vind het knap hoor dat je nog rustig kan blijven. Leuk zo'n doptone! Ik kan me voorstellen dat dat een beetje rust geeft en het is altijd leuk om het hartje te horen :)

@ Tigger -> Heb je foto's van het kamertje? Ik ben benieuwd!

@ Alida -> Wat een leuke babykamer, helemaal mijn smaak! Ik vind dat kleedje van Winnie de Pooh zo leuk!

Wat vliegt de tijd he dames? Ik begin al aan mijn 18e week :D
    Ik kan niet wachten totdat we bij de mamma's mogen gaan kletsen ;)

17. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Weer terug van een dagje werken.
    Ik ben ook erg trots op mijn kamertje :) :)

Rachel: goed te horen dat je geen bloedverlies meer hebt.
    Weet dat het voor je gevoel lang duurd voor het woensdag is maar voor dat je het weet is het zover veel succes woensdag

18. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Joehoe! we hebben de babykamer besteld. Spannend hoor!

Verder gaat alles z'n gangetje. Denk dat ik misschien de baby heb gevoeld?! :rolleyes: :( Een soort van kriebel in de buik? Voor ik het door had was het weg. Misschien toch ook wel gewoon kriebel. :oops: Moeilijk hoor, afwachten maar weer.

19. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Heee waar is mijn banner? ?

20. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824