Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Ik weet het gewoon niet zeker maar ik voel ook al een tijdje steeds plopjes in mijn buik maar weet gewoon niet of het de baby is. Waar voelen jullie het ongeveer misschien een domme vraag maar ik weet het gewoon nog niet.
    En heel veel zeggen dat het nog veel te vroeg is dat ik iets kan voelen.

Groetjes

2. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Alida, ik voelde het precies onder mijn navel vanmiddag. Moeilijk he, wil het ook zo graag voelen. hihi

3. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Ja ik vind het ook erg moeilijk voel het ook schuin onder mijn navel.
    Maar ik twijfel steeds.
    Ik voel het al een poosje maar zei het niet want dan weet je gewoon niet wat het is.
    Maar ja we zien wel

4. @Alida:
    Het zou heel goed kunnen hoor! Ik voelde al leven met 14 weken! (16 weken was het echt duidelijker).
    Dus het zou heel goed kunnen dat jij al wat voelt.
    Tegen mij zeiden mensen ook dat het nog veel te vroeg was. Onzin!
    Ik voel het in ieder geval meestal iets onder mn navel. Vaak krijg ikook een soort adrenaline-rush als de kleine heel hard schopt (ja, hij/zij kan echt heel hard trappen, doet soms pijn ook, NU al!).

Ahhh....het weekend is voormij begonnen (moest vanmorgen om 4.00 op - > Moe...)...
    Beetje laat, maar ik wens iedereen een fijn weekend, en feliciteer iedereen die weer een weekje erbij gesleept heeft!

Groetjes!

5. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Vandaag nog even werken en dan is het weekend weer voorbij gelukkig, natuurlijk niet voor degene die in het weekend vrij zijn maar voor mij wel.
    Morgen lekker vrij.

Ik begin er nu toch echt aan te twijfelen of het mijn kindje is wat ik voel. Nou we zien wel als ik het over een tijdje nog heb en het word steeds harder dan weet ik dat ik het al die tijd al heb gevoeld.

Amila: ik kan ook niet wachten tot we bij de mei of misschien wel bij de juni mama's mogen kletsen.

Geniet van de zondag

Vandaag de 17 gehaald.

6. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hallo allemaal,

Er wordt lekker afgekletst. Ik klets even algemeen mee want is me teveel om op alles terug te schrijven.

Alida 17 weken is niet te vroeg om wat te voelen. Als ik het zo lees voelen jullie het wel. Ik voelde het rond die tijd ook voor het eerst, plopjes. Heb ook wel gelezen dat het meer kriebels zijn bij andere. Nu voel ik het elke dag wel een paar keer en is het wordt steeds harder :D .
    In het begin was het moeilijk om gerommel van mijn darmen en de baby te onderscheiden. Nu voelt het meestal gewoon anders.

Zijn jullie al uit de kleuren voor de babykamer. Wij vinden het best lastig. Voor een jongen wist ik het wel maar voor een meissie..... Ik ben niet zo van de zoetsappigheid etc. Ach zal wel wennen. Ik vindt dat ijsblauw zo mooi. Kan toch ook best voor een meid? Doe ik er wat paarse of roze assecoires bij. Pffff gelukkig hebben we nog even.

7. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ja tuurlijk kan blauw ook voor een meisje! Vind ik juist een kleur dat altijd wel leuk is of het nou een jongen of een meisje is..
    En idd met wat leuke accesoires, wordt vast hartstikke leuk!

8. Niet meer actief

Erica; Wij weten nog niet wat het word maar de kleur en thema voor de kamer weten we wel al. We hebben ijsblauw met lars de kleine ijsbeer.

Volgens mij kan dat wel voor beide.

Liefs Nathasja

9. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Nou dan ga ik er maar vanuit dat ik de baby wel voel maar dan voel ik het al een tijdje en het word wel steeds harder :) :)

Vandaag was het bere druk bij mij op het werk, maar ben nu wel weer een dag vrij dus daar ga ik ook echt van genieten.

Onze babykamer is groen kan ook voor beide en in ons geval moest dat ook wel want wij willen niet weten of het een jongen of meisje is.
    Maar blauw kan ook best voor een meisje en het is toch ook zo wat je zelf leuk vind dat wat een ander ervan denk moet je je niets van aantrekken.
    Want er zullen vast wel weer mensen zijn die het niet leuk vinden voor een meisje.
    Lekker doen wat jezelf wilt.
    Vanavond nog even op verjaardag en dan hebben we de zondag weer gehad.

Groetjes Alida

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Erica,

wij hebben ook blauw samen met rood echt mijn kleuren.
    kijk maar in mijn album.
    liefs chantal.

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ons kamertje is geel met lime groen.
    Foto's staan op de site, 29e komen de meubels dan maken we hem helemaal af :D

Gisteren weer naar het ziekenhuis geweest, zaterdag op zondag nacht ontzettend veel pijn in mijn rug en buik, hele nacht onder de douche gestaan. Blijk een blaasontsteking te hebben die aan het doortrekken was naar nierbekontsteking?
    Heb nu antibiotica voor 10 dagen dan moet het over zijn....was wel geschrokken maar blijkt gelukkig niets met het beebje te zijn.

Nog 2 daagjes voor de echo..

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    Goed weekend gehad?

Rachel, fijn dat het bloeden is gestopt! Mooi rustig aan blijven doen!

Ik heb nog geen foto's van het kamertje, maar dat komt omdat we al wel meubels hebben enzo, maar het kamertje zelf moet nog geschilderd worden.

Bianca, heb je een plaatje van het kamertje?

Erica kan prima toch? Wat je zegt met assecoires kun je het helemaal meid afmaken!
    Wij doen het kamertje gewoon neutraal...
    De assecoires maken de kleurtjes bij ons.. ;)

Oh tassie, das ook leuk met Lars!

Och jeetje Rachel, lees nu van je blaasonsteking!
    Tjonge, het houdt niet op he?
    *knuf vanuit hier*!

13. Niet meer actief

Tigger dank je wel!
    Rachel; vervelend zeg doe je rustig aan!

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik voel het beebje laatste dagen wat minder maar hartje doet het goed dus ben al niet meer zo ongerust....
    Denk dat ik na woensdag weer super veel kom kletsen hoor ;) :D
    Huis is echt een mega zooi, schaam me dood maar kan de energie niet opbrengen te gaan opruimen :oops:

15. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen weet nu zeker dat het de baby is die ik steeds voel moest vannacht een keer naar de wc toen ik weer rustig ging liggen dat het volgens mij mama mag niet meer slapen hij bleef maar schoppen maar was wel heel mooi weet nu eindelijk dat het de baby is.

Rachel doe je wel rustig aan het houd bij jou gewoon niet op. Als jullie baby er is hoop ik dat je er wel van mag genieten. want zo kun je haast niet genieten. Veel plezier woensdag.

Leuke kamertjes allemaal

16. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Rachel ik heb sinds zaterdag beebje niet meer gevoeld.. *zucht*
    Ik Weet dat het kan, maar toch.. Bah, je wordt er zo onzeker van...

17. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    @ Tigger -> Lastig is dat he? We weten dat we ons niet druk moeten maken maar je gaat toch piekeren als je een tijdje niks voelt.. Maar het komt vast goed! Ik hoop dat je je baby snel weer voelt..

btw heb eindelijk een foto van mijn buik in mijn album gezet..

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Tigger ik voel het beebje ook al een paar dagen niet. Maar hartje klopt goed dus alles zal wel goed zijn, bij jou ook joh :D
    Maar snap je onzekerheid hoor, heb het precies hetzelfde!

amilah mooie buik heb je al hoor!

19. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Rachel succes met de blaasontsteking, gadver!
    @Tassie ik ken Lars de beer niet, zal effe op google zoeken
    @Chantal, Alida en Rachel leuk hoor die kamertjes, jullie zijn ook al lekker ver zeg!
    @Tigger ik heb het ook een paar keer gehad dat ik de baby een paar dagen niet voelde, is gewoon niet leuk. Maar zoals je zelf zegt het hoort er wel bij. Ik zag haar alle kanten opgaan in mijn buik met de echo en ik voelde niets! Andere momenten zoals de laatste dagen is het vooral in de ochtend heel druk.
    @Amilah mooie buik!

20. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Voor mij is het de laatste dagen zowel heel onwerkelijk als werkelijker dan ooit.
    Aan de ene kant blijft het zo een wonder dat er een compleet mensje in mij groeit, ons eigen dochtertje :eek: .
    Aan de andere kant is het nu zo echt. Ik heb het gezien, kan het voelen, het huis wordt steeds meer gevuld met baby spullen :) .

Het is mischien ook wel goed dat ik vandaag weer aan het werk moet. Weer even met de voeten op de vloer.Sinds de echo van donderdag leef ik een beetje zwevend :oops:

Deel Deze Pagina