Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Heerlijk toch Erica dat zwevende gevoel :D
    Ik kijk er ook ontzettend naar uit ons beebje weer te zien woensdag.....dan is het toch weer "echter" allemaal :D

2. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hallo Allemaal,

Hoe gaat het met jullie?
    Hier gaat alles goed
    Erica kan me dat zwevende gevoel helemaal voorstellen hoor, ik ben ook erg benieuwd of mijn gevoel klopt ik denk vanaf het begin aan een meisje maar iedereen zegt dat het een jong gaat worden, donderdag zullen we het weten.
    Rachel geniet lekker van de beeb woensdag
    Doei Doei

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Spannend JeSiE, laat je het ons weten als je weet wat het word of hou je het geheim?

4. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    ja hoor we vertellen het gewoon, ik vind het echt superrrrr spannend.
    Jij weet het eigenlijk toch al Rachel?

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ah thanks meiden.. :) *lief*

Erica, lekker zweven hoor!

Leuk Jesie, voor op het lijstje.. :D

Ik weet niet of we het vertellen. Hubby is leading daarin. Mij maakt het namelijk allemaal niets uit, hihi. Als het maar gezond is, verder zal het mij een zorg zijn. ;)

6. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden

Alida: alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen! Geniet er lekker van.

Rachel: ik hoop zo voor je dat binnenkort toch ook eens echt kunt gaan genieten. Maar goed dat je nu die doptone hebt, scheelt iig een hoop stress. En dan woensdag de echo!

Hou het een beetje kort. Alles gaat hier wel goed, maar ben een beetje lusteloos. Zo druk gehad de afgelopen week/weken en er komen nog zeker 4 drukke weken aan. Heb er helemaal geen zin meer in, dat gehaast en gevlieg.

7. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Assepoester denk dat je Amilah bedoeld. Assepoester kun je niet ergens een beetje rust inbouwen. Anders kijk je steeds tegen die 4 weken op. Je bent al 22 weken alles wordt toch al een beetje zwaarder.

@Amilah ook van mij vast gefeliciteerd! 25 das een leuke leeftijd!

Fijn dat een ieder mijn gezweef wel begrijpt. Ik spring maar eens op mijn vliegend kleed naar mijn werk. Dat is nog ruim een uur rijden, bah geen zin (niets nieuws is weer over als ik er ben).

8. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Jesie wij weten het al ja, maar laat het toch nog even extra bekijken als ze het willen doen :)

Assepoester probeer je rust te pakken hoor meid!

Werkse Erica!

9. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Dank je wel Erica en Assepoester 8) :D

10. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

woensdag weten we wat we krijgen ben benieuwd we hebben 1 dochter eva maar we hebben geen voorkeur

11. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hoi assepoester ik ben niet jarig morgen dat is amilah.

Groetjes Alida

12. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ Alida: leuke kinderkamer. Ik zag in het bedje dat maantje met muisje van de Hema liggen, toch? Die heb ik vrijdag ook voor onszelf gekocht. Echt zo schattig!

@ Tassie: Ik wil in onze babykamer ook wat met Lars de kleine ijsbeer doen, mooie prenten zijn daarvan. Ik heb verschillende maten schildersdoeken gehaald en wil daar mooie afbeeldingen op schilderen van oa de kleine ijsbeer. Toeval wil dat we dit weekend voor Sinterkerst (ja, ook wij zijn laat daarmee..) een mooie knuffel van een mama+baby ijsbeer hebben gekegen.

Wij hebben dus dit weekend verlaat sinterklaas gevierd en ons kind wordt nu al enorm verwend! Het heeft een zilveren Beatrix Potter servies gekregen (bordje, bestek, bekertje)

Ook heb ik dit weekend voor het eerst positiekleding gehaald. Was wel een zoektocht voor we een beetje leuke kleding gevonden hadden, maar ik ben uiteindelijk toch goed geslaagd.
    Ik vind trouwens dat je zodra je van die positiekleding aanhebt er gelijk een stuk zwangerder uit ziet.

Verder gaat alles goed hier, volgende afspraak bij vk hebben we op 2 januari en op 4 januari 20 weken echo, wordt dus een druk weekje.

13. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Er komen een hoop 20 weken echo's aan zag ik op het schema.. Ik ben benieuwd hoe het bij iedereen zal zijn.. Ik hoop natuurlijk alles goed.. En ik ben ook benieuwd naar of het meisjes of jongentjes zijn!

14. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Emmetje: Ja dat maantje met muisje hebben wij ook bij de hema weg ik vond hem ook erg leuk.

Groetjes

15. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    *zwangerschapsdement* Bedoelde Amilah en niet Alida :D

Superlief dat jullie zo meeleven, maar ik kan echt nergens onderuit. Even kort: afgelopen week 3 verjaardagen+sintekerst, met kerst 5 dagen weg, met oud en nieuw zelf jarig (29e shoppen met schoonzus), van 8-13 jan. in centerpars met schoonfam (samenlevingscontract schoonzus vieren, 12e is haar vriend jarig en de 13e schoonpa jarig) en 19-22 jan met oma (wordt 83) naar landal parcs. Nu ben ik 22 weken en 22 jan ben ik 27 weken. Elke dag rust is er 1, want het begint nu toch wel wat te tellen. Ik snap nu goed wat ze bedoelen met '20 weken? ga nu nog even lekker op vakantie!'. Kan me toch minder goed concentreren en ben sneller en meer moe. Wordt nog wat :confused:

16. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    fijne dag morgen Amilah.

hoi assepoester,
    lekker drukken weken.
    en dan zeggen ze tegen mij allemaal rustig aan doen hoor.
    moeten ze jou lijst is zien.
    dus rustig aan hoor.

gr chantal.

17. Niet meer actief

Amilah; gefeliciteerd met je verjaardag!

Emmetje dat is wel leuk! ik heb zelf ook een kop van een ijsbeer. En we hebben van bebejou allees van de ijsberen. Dus toen zijn we hier op gekomen ik kon het helemaal niet. ik ben gaan googlen op ijsbeer en toen was ik hele maal verliefd.

Ik antwoord niet iedereen persoonlijk er is zoveel geschreven. Maar voor degene die een afspraak hebben voor echo of vk veel plezier en geniet er van. Voor degene die zweven ik snap het wel, maar heb het zelf nog niet.

Nou ik ga weer proberen een paar uurtjes te werken.

Fijne dag

Nathasja

18. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Assepoester wat een schema! Pfff.
    Ik kan me voorstellen dat e reven tegenaan hikt.
    Probeer in ieder geval je rust momenten te vinden..

Verder even snel een goedemorgen!

19. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Amilah: GEFELICITEERD!

20. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058