Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Het was maar een grapje hoor!

Het maakt mij niet uit hoor wat ik krijg, misschien een lichte voorkeur voor een jongetje...
    Iedereen in mijn omgeving weet zeker dat ik een jongetje ga krijgen...heel vreemd is dat...nog even afwachten en dan weet ik of iedereen gelijk heeft...

Krijg al helemaal de kriebels!:D

Zijn er nog meer mensen die last hebben van "sorteer-drift"? Ik ging net kleertjes "registeren" en sorteren en vanalles...maar het luchtte wel op:D

2. Niet meer actief

hahaha ja de 29ste maar 39 is ook leuk :rolleyes:
    Op de 20 wkn echo krijgen we wss te zien wat het word we hadden er al 1 gehad maar er was geen geslacht te zien :|

Wie van jullie laat trouwens vruchtwater punctie doen?

3. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Haha we hebben een toeter gekregen om naar ons kindje te luisteren (ik weet dat het pas met 24 weken kan, maar toch ff proberen natuurlijk). Zitten we met z'n tweetjes te knoeien welke kant van de toeter op de buik moet en welke tegen het oor! :confused: Flink gelachen en nog niks gehoord. Iemand een gebruikerstip? :oops:

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Oh ik zit helemaal te glimmen hier! Rach wat fantastisch voor jullie. Heerlijk dat alles goed is!

en een meisje! wordt een gezellige meidenbende hier.. :D

Nieuwe mei mama's welkom!

Ik heb de zenuwen voor morgen...

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Zeg chantal, jij veel plezier morgen bij de VK!

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ben ook benieuwd of er nog meer meiden bij komen of juist jongens :D

Veel plezier bij de 20 weken echo's meiden, geniet er van :D

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Tigger hoelaat heb je morgen de echo?

Dan weet ik hoelaat ik het forum in de gaten moet houden :p

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    0900 uur.
    Maar ik denk dat ik ´s middags pas online ben.. ;)

9. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Wel lekker vroeg zeg :D

Wat denk je zelf dat het word? Ik was er echt van overtuigd dat we een jongen kregen hihi :p

Ben zooo benieuwd of er weer een meisje volgt of dit keer een jongen :D

10. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    wist ik wel ;)

Lijkt me helemaal niet leuk.. Das pas lang wachten tot je 20 weken echo :)

11. Female

Female Niet meer actief

hoi meiden, nog steeds niet alles relaxed hier, maar dat komt wel. ben nu dus thuis ipv op het werk en vreselijk veel buikpijn en nog meer schuldgevoel, omdat mijn baas nu echt in de shit zit en hij niemand anders heeft. en hij me in gedachten, hem kennende, al 10 keer heeft vermoord van woede.... voel me er echt vreselijk door. ben zelfs bang dat hij mijn salaris niet uit zal betalen (die kans zit er in) en dat kan ik dus echt niet gebruiken... weet dat ik volledig in mijn recht sta, maar zie al torenhoge advocaat-kosten enzo voor me.... vreselijk overdreven bezorgd, ik weet het, maar ik haat het als niet alles zeker verloopt...

sorry dat ik niet zoveel persoonlijk heb gereageerd, zodra ik weer een beetje relaxed ben zal ik dat zeker weer doen!

iig heidi: welkom! leuk dat je er ook bij bent

@ Jesie en Tigger: veel plezier morgen. ik moet zelf ook morgen en door alle stress was ik bijna de echo vergeten erg he :oops: :oops:
    nou ja heb er wel zin in, zie er niet tegen op zal vast allemaal goed zijn!

liefs

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ik denk ook een jongetje...

Vrendinnetje en mijn moeder en schoonmoeder denken meisje,
    Verder heb ik nog geen opties gehoord...

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Female, wat een rot situatie!
    Heel veel sterkte. Je staat voleldig in je recht, dus maak je daar geen zorgen over, alsjeblieft!

Geniet van morgen! Is veel belangrijker!

14. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Female, loop even langs bureau rechtshulp. Deze geeft gratis advies en begeleidt ook indien nodig, scheelt je advocaatkosten als het zover komt. Succes en geniet van je echo!

15. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Rachel gefeliciteerd met een meisje mei maand word echt een meisjes maand. ik denk zelf ook dat wij een meisje krijgen.

Heb net een rot uur achter de rug mijn man werkte via een uitzendbureau en nu hadden ze het erover dat hij in januari een jaar contract zou krijgen.
    Nu kregen ze vandaag hun kerstpakket en daarbij dat vrijdag hun laatste werkdag is dus hij heeft nu helemaal niets meer. En dat kunnen we nu echt niet gebruiken.
    Kan op dit moment wel janken als hij maar voor mei weer werk heeft.
    Ben nu ook ontzettend blij dat we de grootste uitzet al bijelkaar hebben en de babykamer klaar want als dat nu allemaal nog moest, dan weet ik het niet meer.

Groetjes

16. simalex

simalex Bekend lid

Hallo, alweer 2 meimammies erbij! Welkom dames

En ik zie dat rachel een meeisje krijgt! Gefeliciteerd hoor. Ik hoop niet dat de aanbieding nu uitverkocht is... ik hoop eigenlijk ook op een meisje, maar natuurlijk vooral een gezond kindje.

Ik heb vandaag mijn laatste examen van de opleiding gehad. Een 7.0! Jippie! Ben normaal best wel een strever, maar had best slecht geleerd, dus ben nu wel blij met mijn 7tje. Nu hoef ik alleen nog maar mijn afstudeerwerkstuk af te maken en nog een verslagje over PGB en dan ben ik klaar.

Vandaag is een oud collega voor ons leerlingen achter een vast contract aan, want dat hadden ze ons beloofd, voordat ze wisten dat ik zwanger was. En nu zieden ze ineens dat ze nergens van weten. Morgen en vrijdag zijn er nu gesprekken over, dus na de kerst horen we meer.

Groetjes Simone

17. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Pff Alida, lekker zo voor de kerstdagen...
    :(
    Hopelijk vind ie gauw weer wat!

Hmm, hubby wil het geheim houden wat het wordt..
    Haha, had ik niet gedacht... Nou ja, misschien kan ik het hier wel vertellen... ;)

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Alida en Female sterkte!

Simalex gefeliciteerd met je 7, goed hoor!

Tigger wel hier vertellen hoor...hier kent toch niemand je persoonlijk zei ik ook tegen Jasper voordat we het tegen iedereen zeiden :p

19. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Even snel, dan koken en dan nationaal dictee :D

Tigger, Jesie en Female: veel plezier morgen. En denk maar zo, niemand kent je hier persoonlijk dus geslacht vertellen mag altijd! En het is ook fijn het ergens kwijt te kunnen, zeker als je het voor de rest geheim moet houden.

Chantal: veel plezier bij de vk morgen!

Alida: wat vervelend dat soort dingen. Weet helaas precies hoe je je voelt. :(

Female: ook voor jou een vervelende situatie. Probeer je er niet te druk om te maken (moeilijk, weet ik). Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten, 5 jaar terug. Werkgeefster weigerde loon uit te betalen. Met advocaat gepraat, looneis van € 4.500,- neergelegd (dat was waar ik recht op had) en na 5 jaar vechten uiteindelijk niets gekregen. Je recht hebben is wat anders dan je recht krijgen! Als je loon niet wordt betaald, ga DIRECT naar het UWV. Die betalen namelijk wel uit (als je het maar op tijd meldt). Juist om die reden heb ik het niet gekregen.

Eigen update: hier gaat alles goed, weer 2 afspraken erbij (vk en tandarts in januari) en ons meisje schopt me helemaal lens. Ze ligt nog steeds in stuit en dat voel ik helaas maar al te duidelijk. De schoppen zijn nu echt hard en op een vervelende plek. Alleen 's ochtens schopt ze op navelhoogte. Soms dan schrik ik er echt van hoe hard en vervelend het soms voelt. Dat belooft nog wat voor de rest van de tijd. Wat dan wel weer een voordeel is, is dat ik haar vaak en duidelijk voel. Scheelt iig een hoop stress.

20. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Rachel,
    leuk een meisje .

Tigger,jesie en female,
    heel veel plezier bij de echo morgen.

hoi heidy,

welkom hier.