Hoi Liefzonnetje, Welkom bij de club En natuurlijk ook van harte gefeliciteerd, wij zijn er ook afgelopen zaterdag achtergekomen Ik ben momenteel ook heel erg moe en mn borsten doen ontzettend veel pijn :x Zelfs mn bh's beginnen al strak te zitten. En mn buik voelt aan alsof ik heel hard buikspieroefeningen heb gedaan. Op mn buik slapen gaat niet meer Maar ik heb het er graag voor over Gisteren een verjaardag gehad en vandaag mn schoonvader jarig en probeer dan maar je mond te houden Echt moeilijk joh, terwijl ik het idee heb dat het van mn gezicht is af te lezen Liefs Joyce
@Assepoester: ik bedoelde het niet aanvallend over die babykamer hoor, maar ik verbaasde mij er gewoon over. Iedereen moet het zelf weten. Ik heb sinds gisteravond wat buikpijn en bruin bloedverlies(niet veel). Ik maak me erg zorgen. Vandaag de huisarts gebeld en van hem moest ik mijn afspraak bij de gynaecoloog vervroegen. Ik heb nu volgende week dinsdag een afspraak ipv 12 oktober. Ik ben daar erg blij mee. Nu hopen dat het niets ernstigs is. Geniet ze allemaal. Welkom Liefzonnetje. Blij voor je dat het zo snel raak is.
@liefzonnetje dat dingen nu zuur ruiken herken ik ook. Mijn vriend en ik zijn in discussie over de ketchup: volgens mij is die niet meer goed, volgens mijn vriend wel. Is ook niet overdatum ofzo. Zal dus wel aan mij liggen. @Mariska: spannend zeg ! Ik hoop dat je baby nog lekker een paar maanden blijft zitten !!!!
Meiden ik heb nog een nieuwtje, het zusje van Jasper is ook zwanger!!! Erg toevallig, (in ronde 1) wij zijn tegelijk gaan samenwonen, bijna tegelijk gaan trouwen en nu zowat op dezelfde datum uitgerekend!!!!
He meiden... Alles goed lees ik... Ik heb een vraag, ik heb best wel een zeurbuik nu, geen kramp, maar echt zeur... is dat normaal als in dat kan voorkomen?
@Tigger die pijn kan goed hoor. Kijk maar eens bij de vragen aan de verloskundige. Ik had er ook erg last van vorige week. Zelf heb ik er toen ook een vraag over gesteld. Nu is het helemaal over. Bij mij hielp een kruik of warm bad erg goed. @Mariska, succes meid hopelijk is het gewoon wat oud bloed. Voel je je wel goed verder? Alle nieuwe welkom!!! Wat wordt het hier gezellig zeg.
Welkom nieuwe meimama's. We zijn vandaag bij de HA geweest omdat we opnieuw zwanger zijn (na MK). Omdat er dus geen laatste menstruatie is mag ik over 2 weekjes een (vaginale) termijnecho laten maken. 25/9.... was het maar vast zover. De HA denkt ook dat ik 1 weekje korter zwanger ben (nu 6w2d volgens de HA). Dus vanwege de MK blijft de komende week voor mij gevoelsmatig nog erg spannend. Gelukkig heb ik genoeg afleiding de komende 2 weekjes, veel werken, school en verjaardagen. Maar ik zal echt een gat in de lucht springen voor als ik op de echo 1 of 2 kloppende hartjes kan zien. Wij hebben in beide families namelijk tweelingen! Groetjes Simone
Mariska ik denk dat er niets aan de hand is hoor, heel licht bloedverlies kan meestal geen kwaad maar snap dat je je zorgen maakt!! Kop op!!!! Ik had me opgegeven voor moeders voor moeders maar hoorde maar niets terug, dus heb ik maar gebeld en valt Cuijk niet in de regio....vind het best wel jammer
Bedankt voor jullie reacties. @Erica: ik voel me verder wel goed. Verder nergens last van. @Simalex: Spannend voor jou. Wachten duurt altijd lang he . Iedereen veel succes verder.
Thanks, ik had ook even gezocht op buikpijn en zag dat het vrij normaal is. ben weer wat gerust gesteld... Simone, spannend joh. Ik duim heel hard voor jullie! Rachel, balen zeg... Wil je iets goeds doen, kan het niet...
@Simone, ook ik duim voor je. Knap hoor dat je toch afleiding probeert te vinden in de dagelijkse dingen. Fijn dat je de 25e mag. Dat is al redelijk snel. Ik heb de 25e ook een echo, assepoester ook volgens mij. Dat we maar mooie babys mogen zien!! Ik verheug me al op morgen, dan ben ik 7 weken. Staat vast stoer onder mijn banner. Haha waar je blij mee kan zijn he op dit moment.
haha is ook stoer hoor Erica! Ik vond het ook erg leuk dat ik naar de 6 weken ging....volgende week alweer 7
@simalex: succes de 25e!! Heb het vaker gehoord, dus hopelijk is er niets aan de hand. Hopelijk krijgen Rachel en ik die dag hetzelfde te horen @mariska: ik weet dat je je het gewoon afvroeg waarom we zo vroeg het kamertje kochten hoor was zeer zeker niet raar opgevat haha Momenteel is mijn buikje al echt wat dikker aan het worden, ondanks het feit dat ik weet dat dit echt niet aan de baby kan liggen want die is nog veel te klein. Heb de laatste dagen echt het gevoel alsof ik elke dag een 4-gangenmenu achter de kiezen heb en al die tijd nog niet naar het toilet ben geweest, zo'n verschrikkelijk vol gevoel. Hoe gaat het met jullie? Oh en Tigger: dat zeurende gevoel heb ik ook een paar dagen gehad, ging ook vrij snel weer weg. @ jingles: toevallig ben ik vandaag erg moe, maar ook omdat ik een drukke dag heb gehad. Verder duurt het erg lang voor ik mijn bedje in duik: het is de afgelopen week toch erg vaak pas een uurtje of 3 geweest voor mijn hoofd het kussen raakte.
Ik ben nu ook heel erg moe, en moet nog gaan werken. Kan s'avonds niet in slaap komen en lig soms uren wakker. (normaal slaap ik binnen een paar minuten) en ook word ik er wel gek van dat ik iedere nacht minimaal 2 keer eruit moet om naar de wc te gaan en dan ook niet in slaap kan komen..... Maar goed hoort erbij he
Goedemorgen, as mama.. Ja gek he, rond een uur of 4/5 doodop... en 's avonds niet in slaap kunnen komen... Mijn boobs worden nu al groter.. Ik ben niet zo goed gevuld, dus vind het erg mooi, haha... Vandaag naar school, laatste keer voor afstuderen! (doe een opleiding naast mijn werk) Ben wel blij, merk toch dat ik rustiger aan moet doen... En ik heb het idee dat ik af en toe wat vaag misselijk ben. vanmorgen vroeg echt wat zeurpijn bij mijn schaambeen, eerste keer... Doodeng.. Fijne dag allemaal!!!!
hoi mariska75, ik hoop echt dat het niks is. hoi andere mei mamas, Het is niet normaal zoveel slaap als ik heb. ben gisteren al om 10 uur naar bed gegaan. en lust opeens geen vlees meer alleen als ik het al ruik wordt ik misselijk. bel ik gisteren voor de echo heb het telefoon nr gekregen van mijn verloskundige doen ze geen vroege echo. dus ik bel naar mijn verloskundige heeft de mijne avond dienst ze belt je vandaag dus gisteren terug. heeft ze nu nog niet gebelt dat zijn toch geen afspraken. wacht maar weer af. liefs chantal.