ja ik voel me kindj ook dagelijks me vriend wilt het zo graag voelen en we willen kijken hoe onze dochter er op reargeert.
Ik wil jullie allemaal een zeer fijne kerstdagen toewensen! @ amilah-> ik voel het kindje nu bijna elke dag wel een keertje bewegen, vooral als ik rustig zit (achter de laptop) of als ik lig. Als jij beweegt schijnt de baby daarvan in slaap te vallen. En ik voel het echt van binnen zeg maar, niet aan de buitenkant van mijn buik. Maar de eerste paar weken (vanaf 16 weken) voelde het ongeveer 2 keer in de week. Dus maak je maar niet ongerust. Wij gaan zo gezellig naar Jochum Meijer kijken, nog meer liefhebbers? Groetjes Simone
Goedemorgen.. Vanaf week 22 is het normaal je kindje beter te voelen. Maar bij mij ligt de placenta voor en dat zorgt ervoor dat je minder voelt. Dus ik maak me voorlopig geen zorgen meer. We hebben gewoon "zomaar" een naam.. Voor het andere geslacht hadden we al vrij snel een naam en bleef ook echt hangen. En we waren daar dus al snel over eens. Maar ja, dat wordt het dus niet.. Voor dit geslacht hadden we echt nog niets. Vonden beiden weinig echt leuk. (We liggen gelukkig erg op 1 lijn) Ik vroeg me echt af of we ooit een naam zouden vinden die we leuk vonden. Maar ja dus.. En ook echt volmondig. we hebben he nu een paar keer gebruikt in een zin (tip: doe dat een paar keer, zo hoor je of het past en klinkt) En we zijn echt helemaal verliefd erop.. Ben zo blij...
Ik heb mijn ticker toch maar weer aangepast. Zo is het minder verwarrend voor mezelf. Bij de VK blijven ze 16 mei aanhouden, ook al gaf de termijn echo 12 mei aan. Omdat ze minder als een week niet veranderen. En ach, in het begin wil je snel ergens zijn, nu heb ik zoiets van nu is de uitgerekende datum iets verder op, kan het alleen maar meevallen dat het eerder is..
Hoi allemaal, Heb net heel veel pagina's teruggelezen. Sterkte voor iedereen die problemen heeft met werk. Gefeliciteerd met al die goede echo's, waar vooral meiden te zien zijn . Jesie gefeliciteerd met de 1e jongen. Tigger: wil je mij een pbtje sturen? Hier gaat alles prima. Voel de kleine elke dag bewegen. Ik begin volgens collega's en familie goed te groeien . Over 2 weken weer echo. Tijd vliegt voorbij. Iedereen succes met de echo in het verschiet.
hoi meiden, wat ik heb meegemaakt. sta gisteren in de winkel waar ik werk te praten met een kennis. voel ik opeens iets naar mijn hoofd stijgen. dus ik zeg ik voel mij niet goed en wordt wakker op de grond ik ben gewoon flauw gevallen. mijn collega`s ambulancen gebeld. gelukkig was er niks bizonders mijn bloed was goed geen suiker, bloeddruk goed. ik moest naar huis en maar eens rustig aan doen. mijn collega`s helemaal overstuur waren zich rot geschrokken. ik viel boven op een stelling met allemaal soepkommen en bekers allemaal stuk en glasplaten ook. maar ik ben nog aardig heel. het gaat goed alleen al mijn spieren in mjn billen doen zeer en een grote blauwe plek. moest het even kwijt was mij rot geschrokken. liefs chantal.
Jeetje Chantal! Lage bloedruk waarschijnlijk? Gelukkig valt de schade "mee" doe maar even rustig aan!
bedankt Tigger. mijn boeldruk was goed. was nog opgemeten donderdag avond. en ook daarna nog. zit nu rustig op de bank.
jeetje Chantal. Dat is schrikken. Doe rustig aanen denk aan jezelf en de beeb. Voor iedereen hele fijne feestdagen! Liefs nathasja
Hoi Chantal is vast een schrik geweest doe maar lekker rustig aan en geniet van de kerstdagen. Hier is alles goed als ik ook maar even rustig ga zitten dan begint de baby direct te bewegen. Zat vanmorgen in de kerk en we hadden een orgelnist die niet zo goed kan spelen elke keer als hij begon te spelen begon de baby mij te schoppen wel heel toevallig Groetjes
Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en geniet ervan. De laatste kerst die we met z'n tweeen vieren voor anderen misschien de laatste kerst met z'n drieen of vieren weet niet precies. Groetjes Heb de 18 gehaald weer een week erbij
Jeetje Chantal. Fijn dat het nu allemaal weer goed is, op de spierpijn na . Gelukkig verder niets met je aan de hand. Tigger: mooie foto's
Jeee Chantal, misschien te lang gestaan? Schrikken zeg! Doe het lekker kalm aan. Tigger volgens mij heb ik alleen gedacht je een pb-tje te vragen en het nog niet gedaan? Misschien wel , weet ik het niet meer... Nou ja bij deze. Iedereen hele fijne feestdagen!
Iedereen hele fijne dagen! Poeh, dat is schrikken, en ik spreek uit ervaring: Ik ging eergister met mn moeder shoppen, staan we in de c&a, ik denk ik voel me niet goed. We lopen naar buiten, ineens zag ik niets meer (alles was wit) ik kreeg geen lucht meer, ik wist niet of ik nou stond/bewoog of lag, en uiteindelijk viel ik dus keihard met mn hoofd tegen zo'n etalage ruit. Ik ben me helemaal rot geschrokken, wat voelde ik me beroerd zeg! Dit soort verschijnselen schijn te komen doordat je knellende kleding draagt en of het te warm hebt. In iedergeval, let daar dus op, want het is echt niet leuk, want je hele lichaam raakt in paniek, echt vreselijk.