Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    zooo wij zijn weer terug.....

eerst het allermooiste nieuws: mijn lief heeft de baby gisterenavond gevoeld! Dat was echt zo geweldig! Ik was zooo blij... en hij natuurlijk ook! Dat maakt het nog meer echt van ons vind ik! Vanavond maar weer proberen als we in bed liggen.

Verder weer het hartje gehoord bij de Vk. Dat wordt ook steeds luider he? Super... verder was mijn bloeddruk gelukkig weer beter dan de vorige keer.. 120/70 :)

Vandaag de kinderwagen gekocht (Bugaboo cameleon) en daarbij een maxi cosi en verzorgingstas gekregen :) en dan nog de adapters aangeschaft zodat de maxi cosi ook op de wagen kan. Vriendlief natuurlijk gelijk de wagen in elkaar gezet.. dat was echt een eitje :) Ze hadden hem op voorraad!

Morgen wat uitrusten, want we hebben wel veel gedaan de laatste dagen.. maar was allemaal erg gezellig!

2. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo

Assepoester: ik heb mij laten vertellen dat de bola dan wel helemaal onderaan je buik moet hangen want als je hem boven of in het midden hebt heb je nog steeds kans op een stuitligging omdat ze met het hoofdje naar het balletje toe gaan.
    Wil niet vervelend zijn maar dit heb ik erover gehoord.

Jullie houden het wel spannend hoor echo en vk gangers, hoop dat we snel wat horen

3. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Liefzonnetje: Leuk dat je man jullie baby ook heeft gevoeld. Mijn man had ook laatst zijn hand op mijn buik en toen vroeg ik hem of hij het schoppen ook voelde want onze baby schopte precies tegen zijn hand aan maar hij voelde het nog niet dat is wel jammer.

Leuk dat je het hartje weer hebt gehoord.

Welke kleur kinderwagen heb je dan. Leuk is dat he om alle spulletjes in elkaar te zetten.

4. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Liefzonnetje fijn dat alles goed was!
    Leuk dat je vriend het heeft gevoeld, ik vind ook dat je het dan nog meer kan delen.
    Leuk dat de wagen op voorraad was, heb je hem lekker meteen. Tenminste bij mij zou dat zo werken ik ben een echte vrouw, als ik het wil dan wil ik het nu (of gisteren) :)

5. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Simalex: Veel plezier met het zien van jullie baby morgen. Geniet ervan.

Erica: Jij ook veel plezier bij de vk.

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hallo allemaal!

Wij zijn ook weer thuis, is voor nu allemaal even teveel om bij te lezen (stelletje kletskousen :p ) maar morgen heb ik weer alle tijd en zal ik even op iedereen reageren :D

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hai hai...

alles was oke bij de VK. Deze keer gelijk het hartje, niet hoeven zoeken...
    Ze was weer lekker druk.. :D

Heb alleen wat ijzer te kort, kan ook mijn vermoeidheid verklaren... Dus nu ijzerpillen.
    Maar verder alles oke. Bleodruk was nu weer normaal (vorige keer erg laag) nu 120 over 60.
    Dus weer goedgekeurd.
    24 januari mogen we weer... :D

LZ: fijn dat bij jullie ook alles oke was.
    Leuk dat mannetje beebje ook gevoeld heeft, Mijn hubby gisteren ook.. :D
    En lekker geshopt lees ik...

Al iets van Jingels vernomen?

Kilootjes, ach.. het gebeurd toch... ;)
    Ik zie het allemaal wel..

Assepoester, wat gaat dat snelhe? 23 weken alweer... Leuk zo'n Bola.. :)

8. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Dank je Alida =) Had het ook al gehoord. Voor de dames die er meer over willen weten (het juist veroorzaken van een stuit als het te hoog hangt): http://www.ouders.nl/xred9709.htm

Hij hangt ong. een cm boven het schaambeen.

Tigger: ja, gaat nu echt heel snel! Ik en vriend voelen haar nu niet alleen, iedereen kan haar nu ook zien bewegen! Ongelofelijk niet? Mijn zusje was al helemaal blij toen ze het voelde, maar later bewoog mijn buik zo erg dat de hele familie het gewoon duidelijk kon zien. Alleen als je er dan op wees werd iedereen stil en het was net of ze het dan gewoon wist dat er naar haar gekeken werd. Bleef ze stil liggen, de eigenwijs :) Dus tip: als je het kunt zien bewegen, gewoon doorpraten, haha.
    Zal je ook even weer op de lijst zetten.

Mooi dat het weer allemaal goed was bij de vk dames! Alleen Jingles laat ons nog even in spanning.

9. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Simalex: veel plezier bij je echo morgen! Laat je ook weten wat het wordt of houden jullie iedereen nog in spanning?

Erica: ook jij weer erg veel plezier bij de vk gewenst. Geniet van het hartje!

10. Niet meer actief

he meiden,

Liefzonnetje en Tigger; fijn dat alles goed is en dat jullie weer naar het hartje hebben mogen luisteren.

Liefzonnetje; leuk dat je man het nu ook gevoeld heeft. Lekker dat jullie de wagen hebben.

Erica; veel plezier bij de vk morgen.

Simalex; veel plezier bij de echo!

Hier weer even een update van mijn zelf. Ik dacht dat het met de bi iets beter ging, maar helaas blijft het toch zeuren en moeilijk doen.
    Verder heb ik ontzettende last van mijn buik is net alsof ie uit lekaar wordt getrokken. Hij zal wel weer aan het groeien zijn.

Morgen zal ik dat wel even vragen aan de VK hoop dat alles goed is maar dat zal wel!

liefs Nathasja

11. Female

Female Niet meer actief

hoi meiden... zo... een paar dagen niet echt hier geweest. heb kerst bij pap en mam doorgebracht (vriend moest werken). was leuk, maar heel relaxed, niets bijzonders gedaan (behalve veel uitgebreid eten ;) )
    Hebben jullie ook allemaal een fijne kerst gehad?

@ liefzonnetje: ik ben nu al 5 kg aangekomen. ben niet zo happy want zowel ha als gyn hebben al gezegd dat ik op moet passen. én omdat straks alles er af moet, én omdat je als je teveel aankomt meer kans hebt dat je zwangerschapssuiker krijgt... 5 kg is zeker niet niks, maar heb vind ik ook al aardig veel buik. verder ben ik niet echt dikker. ik zal vd week weer een nieuwe buikfoto maken.

@ jingles: ik ben benieuwd hoe het was?!? weet jij ook wat het wordt?
    @ simalex veel plezier morgen bij de echo!
    @erica succes bij de vk!

Hebben jullie eigenlijk allemaal al plannen voor oudjaar?

Mijn hardwerkende vriend moet helaas werken (chefkok, dan krijg je dat... :( )Maar gelukkig komen mijn schoonouders, het broertje van mijn vriend met vrouw en de kids. eigenlijk komen ze vrijdag al, een lang weekend dus... ze komen ook helemaal uit zeeland dus... en oudjaarsavond lekker gourmetten... zooo standaard, maar zooo gezellig en lekker!

12. Waar blijft Jingels nou? :x

ah...nog twee dagen, en dan weet ik of mijn kindje zittend of staand gaat plassen :)

13. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    He leuk er komt weer leven in de brouwerij hier :D

@Simalex veel plezier morgen bij de echo.
    @Fijn dat alles weer goed was. Hopelijk helpen de staalpillen snel. Hoe kwam ze erachter dat je ijzer te kort had?

14. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    Hallo Allemaal

Vandaag hebben we de 20 weken echo gehad..gelukkig was alles goed,tot zover hij het dan kon zien...dus een hele opluchting en het eerste wat hij vroeg was of we het geslacht wilde weten...Jaaa dus ! Binnen 2 sec zag hij het :)

We krijgen een .....Meisje ! zooo leuk :)))

Liefs Heidy

15. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Heidy: jij had toch pas de 29e de 20 wk echo? In ieder geval: gefeli met je meisje! Je staat ook op het lijstje.

Oh, met oudjaar heb ik altijd wat te doen en het is elk jaar hetzelfde ;)
    Ook dit jaar wordt ik weer een jaartje ouder :feestje:

16. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    Ja zie dat ik eerder de 19e ? getypt had...vlaag van verstands verbijstering denk ik...het was vandaag..sorry.

En dank je wel...zie dat jij ook een meisje krijgt...ook gefeliciteerd :)

Groetjes

17. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Jingles: Alles is toch wel goed?

Heidy:gefeliciteerd met je meisje

Ik ga vandaag nog even werken en dan morgen om 9.00 uur naar de gyn vind het weer zo spannend. Kan haast niet wachten. Hopen dat het wachten word beloond.

Fijne dag

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hoi meiden!

Heidy leuk weer een meid!

Ik ben jaloers op jullie haar.....mijn mannetje kan de kleine meid nog niet voelen, voel haar zelf ook weer veel minder. Maar goed geduld het zal wel niet lang meer duren als ik jullie verhalen zo lees :D

Morgen komt de babykamer....eindelijk haha! Heerlijk alles lekker inrichten heb er heel veel zin in :D

Nou probeer vanaf nu weer helemaal bij te zijn met lezen ;)

19. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hallo,

@ Jingels hoe is het gegaan? Hoop dat alles goed is.
    @ Heidy gefeliciteerd weer een meisje erbij hihi

Waar blijven de jongentjes nou....... die van mij is wel een beetje zielig zo hoor tussen al die meiden hier.
    @ Tigger en Liefzonnetje gelukkig was bij jullie ook weer alles goed
    @ Simalex veel plezier met het kijken na jullie beebje geniet er van.
    @ Erica jij ook veel luister plezier bij de VK geniet er van.

Verder is het fijn om te horen dat het met onze beebjes hier allemaal heel goed gaat, en dat is het belangrijkste.....maar er toch wel snel een jongentje bij komen hoor hihihi.

Liefs Jessie

20. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    leuk hoor mei is echt een meide maand.
    hoop voor jesie dat er ook nog een jongen bij komt.

Jingels houd ons goed in spanning.

gr chantal.

Deel Deze Pagina