Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    @ Chantal dat zei ik ook dat Mei een Meiden maand zou zijn hihi totdat ik zelf moest, zou helemaal wat zijn denken we nu aan een jong komt er uiteindelijk toch een meid haha, nee bij ons was het echt duidelijk een Jong maar we zijn er nog niet er moeten er nog veel voor de 20weken echo we wachten rustig af hihi
    @ Jingels je laat ons echt in spanning wachten.
    @ Simalex gaat bij jullie ook alles goed.

Liefs jessie

2. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi jesie,

van al die mei mama`s zou het wel heel special zijn als je de enige jongen zou krijgen :) :)
    er komt er vast nog wel 1 bij.
    gr chantal

3. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Ooh ja dat is ook wel leuk, en ja ik denk ook dat er nog wel een paar jongetjes bijkomen hoor, maar het geslacht is uiteindelijk niet het belangrijkste als het maar goed gaat met al onze beebjes hier.

Liefs Jessie

4. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Wat leuk dat zo veel van jullie de baby al zo goed voelen.. Bij mij helaas nog steeds niet maar komt hopelijk snel..

Heidy gefeliciteerd met je meisje :D Was alles goed met haar?

Simalex veel plezier vandaag bij de 20 weken echo..

Erica veel plezier bij de VK, geniet van het hartje!

Ik moet vandaag naar de dokter :( Ik denk dat ik misschien een schimmelinfectie heb. Maar ja ook al zou ik dat hebben dan is het nog niet het einde van de wereld gelukkig..

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi amilah,

niet einde van de werleld maar wel erg lastig.
    sterkte ermee.

liefs chantal.

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Jingels & Simalex hoop dat alles goed is met jullie beebjes en ben benieuwd naar de geslachten :)
    Verder met iedereen alles goed meiden?

7. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hoi Rachel,

Hier gaat alles goed hoor de beeb is iedere dag druk actief hihi.
    Gaat met jou ook alles goed?

8. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Thanks Chantal :D

9. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Trouwens wat ik me afvroeg.. Voor de dames die al weten of ze een jongentje of meisje krijgen, zijn jullie nu al zeker over welke naam je kindje gaat krijgen en zo ja noem je het kindje nu al bij zijn/haar naam?

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ja hoor hier ook alles goed :D

Namen zijn we al helemaal uit (al een tijdje) maar meestal noemen we ons beebje gewoon ons meisje :D

11. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Meisjes naam hadden we al wel, maar jongens naam niet...... Als we er overuit zijn blijven we de kleine gewoon kleintje noemen anders ben ik bang dat we ons gaan verspreken met de naam.

12. simalex

simalex Bekend lid

Hallo iedereen,

Tis echt stil rond Jingels heh? Iedereeen is razend nieuwsschierig, vooral naar het geslacht volgens mij. Ik hoop dat alles goed is met haar en dat ze geen slecht nieuws hebben gekregen met de echo (dat kan helaas ook).
    Wij hebben vanavond pas de echo, dus ik weet niet of ik vandaag nog terug post wat het wordt. Want JA, wij willen graag weten wat het wordt en ik kan geen geheimen bewaren, dus jullie komen het waarschijnlijk wel te weten. Ik heb echt heel veel zin in vanavond.

@goddess -> ik zou je zoontje (als je die krijgt) ook zittend leren plassen, scheelt een boel werk bij het wc-schoonmaken. Ja, mijn man zit ook te plassen... veel schoner, je kunt helaas precies zien (en ruiken, bleh) wanneer er visite is geweest die staat.....

@jesie -> je zoontje heeft in ieder geval genoeg vrouwelijk schoon om mee te spelen .

@amilah -> sterkte bij de HA, lijkt me erg vervelend een schimmel....

En onze plannen met oud en nieuw. Ik heb dan late diensten tot 23.30 uur. Maar de nachtdienst komt dan al om 22.00 uur, dus waarschijnlijk kan ik voor 0.00 bij mijn man zijn. We zouden gezellig bij vrienden het uitzitten... Wel lekker dat ik late heb, vorig jaar waren het vroeges....mmmm toen zat ik om 6.20 in de auto... na niet zo veel slaap..... gaaap.

Groetjes Simone

13. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Simone hoe laat moet je vandaag? Is het pas vanavond? dat lijkt me vervelend moet je de hele dag in spanning zitten. Ik heb het 5 januari 's morgens vroeg gelukkig.. Alleen ja, nog wel een aantal dagen wachten..

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Spannend Simalex ben zo benieuwd!
    Hoop dat Jingles ook snel wat laat horen.
    Wij hebben zin in morgen dan komen de meubels en kan ik eindelijk het kamertje gaan inrichten :D

15. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    @ Simone, ben echt heel erg benieuwd en hoop natuurlijk dat alles goed gaat geniet er lekker van we horen het wel van je. Idd veel meiden om zich heen maar nog een paar Jongentjes hier zou ik ook wel leuk vinden hoor, maar zoals ik eerder al zei het geslacht maakt uiteindelijk niets uit als alles maar goed blijft gaan met onze Beebjes

@ Jingels hoe is het meid? hoop zo dat alles goed is

Liefs Jessie

16. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi simone,
    veel plezier vanavond.
    en hopen dat alles goed is.
    gr chantal.

17. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi meiden,
    hoe is het met jullie energie het lijkt
    wel of ik steeds moeier word.
    zit nu ook in de ziektewet lekker uitrusten.
    gr chantal.

18. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hoi Chantal,

Ben je in de ziektewet omdat je het niet meer trekt? Of heb je andere klachten.
    Hier gaat het opzich best goed ben alleen savond veel moeier dan normaal verder gaat het wel, ik heb ook een makkelijke baan ben telefoniste/receptioniste dus zit heel erg veel.

Liefs Jessie

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hier gaat het vrij goed gelukkig :D Morgen weer even urine wegbrengen en dan hopen dat de blaasontsteking over is.
    Ga wel iedere avond vrij vroeg naar bed maar verder gaat het gelukkig allemaal goed :D

20. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik zit in ziektewet omdat ik het niet meer trek.
    werk bij de blokker en druke tijd achter de rug
    en paar weken 40 uur gewerkt.
    en werken in de winkel is alleen maar staan en lopen.

Deel Deze Pagina