Hoihoi mei mama's Ik ben momenteel ook heel erg moe. Ik lig 's avonds om half tien in mn bedje en slaap als een roosje. Ik hoor nieteens mijn vriend thuiskomen na zn avonddienst Dus ik slaap wel heel erg goed. En mijn boops worden ook al groter , best snel eigenlijk, want mn bh's zitten nu al niet echt lekker meer. Maar goed, hoort er allemaal bij toch... En Mariska, ik hoop ook echt voor je dat het niks bijzonders is Veel suc6 iedereen en we houden elkaar op de hoogte! Liefs Joyce
Hallo allemaal ik ben ook een mei mama. op 6 mei ben ik uitgerekend zoals het er nu uitziet. Eerst dachten ze april, maar bleek nog niet zover te zijn. Ik zag dit topic dus dacht ik sluit me maar ff aan hier.
@Peanuts welkom @Chantal, heeft ze al terug gebeld. Joepi vandaag 7 weken!! Eigenlijk ben ik niet zo moe. Eerst was ik juist slapeloos. Nu slaap ik weer redelijk normaal, iets korter. Mijn (.)(.) zijn nog steeds niet gegroeid, zou zo leuk zijn als mijn aa cupje iets groter werd . Verder voel ik weinig en dat maakt onzeker. Aan de andere kant ben ik wel meer aan het dagdromen en genieten dan vorige week. Vandaag maar lekker van het :sunny: genieten dan vliegt de dag hopelijk weer om. Fijne dag allemaal.
Peanuts welkom hier. hoi erica, nee ze bellen maar niet als ze vandaag niet bellen bel ik morgen weer terug. jammer dat je zo onzeker gemaakt wordt door je lichaam. maar heb je echt helemaal geen kwaaltjes? zegt ook niks er zijn veel vrouwen die nergens last van hebben. liefs chantal.
Vervelend chantal dat gewacht op het telefoontje. Bedankt voor je geruststelende woordjes lees inderdaad dat er meer vrouwen zijn die weinig voelen. Ik ben soms wel wat sneller emo maar of dat door de hormomen of de spannende tijd komt weet ik niet. Wat is mei trouwens een leuke tijd om een baby te krijgen vinden jullie niet. Het mooie weer komt er dan net aan, niet te heet maar vaak wel al wat beter. Dan kun je lekker snel met de baby naar buiten oooo ik droom weg.
iedereen die ik vertel dat ik begin mei de baby krijg als alles goed gaat zeggen het zelfde dat is een mooie tijd.hihi
Is ook een heerlijke tijd in mei. Je bent niet met 30 graden zwanger (dat je opzet als een olifant) Kindje kan als het mee zit mooi naar buiten, en dan de hele zomer nog. Heerlijk...... Maar duurt nog zooooooo lang !
De kwaaltjes vallen hier eigenlijk nog mee! Sinds vandaag echt moe...pffff! Duik zo lekker mijn bedje in. Mijn boobs worden weer groter (had al cupD!) en dat vind ik ff wat minder, maar ja...hoort erbij. Ben niet misselijk en heb geen afkeur van vlees of iets. Wel vind ik veel dingen stinken en zit ik heel vol de hele dag. En dan voel ik vaag tegen etenstijd dat ik een beetje honger heb. Heb minder last van de zwangerschap als met Amiek. Toen was ik heel misselijk vanaf 6 weken...maar ja..wat niet is kan nog komen! Heb vandaag een afspraak gemaakt met de VK! Volgende week woensdag om 14:00...spannend! Oja...heb verder veel last van mijn bekken...kwaaltje opgelopen na de bevalling van Amiek
Ja duurt zeker lang. Aan de andere kant ben ik in ronde 2 zwanger geraakt. De vrouwen die er enorm lang over doen dat lijkt mij pas vervelend. Ik bedoel als alles goed gaat ben ik eigenlijk gewoon een enorme bofkont. Ik heb net de verloskundige gebeld voor een eerste afspraak. Dat is 18 oktober. Volgens mijn berekening de dag dat ik 12 weken zwanger ben. Zou leuk zijn als dat allemaal zo uitkomt dan kan ik na die tijd het nieuws rond vertellen. O dat wachten duurt eigenlijk wel heeeeel lang . Mischien dat ik het aan directe familie wel na de eerste echo van 25 september vertel. De enige die het weet is mijn zus. Zij vond het geweldig. Tegen haar kon ik het niet voor me houden want ik begon al te huilen toen ik haar zag, tja... Verder gaat het eigenlijk prima met :-# (stil houden) en bij jullie??
@MamavanAmiek, vervelend dat je nu al last van je bekken hebt. Moet je daardoor nog rekening houden met bepaalde dingen, bv tillen en zo?
Chantal, balen dat ze nog niet gebeld hebben.. Inderdaad niet zo netjes... Peanuts, welkom en gefeliciteerd!!!! Gaaf joh! Mamavanamiek, balen dat je nu al last heb van bekken, hopelijk wordt het niet snel erger. Erica, spannend 18 oktober, ik 20 oktober... Ben 16 oktober jarig en mannetje 24 oktober, hopelijk krijgen we echo en een leuk kadootje dus...
Bij ons weten mijn ouders, schoonouders, schoonzusje en beste vriendinnetje het... Mijn broertje van het weekend, want dan zie ik hem. Bij ons mogen ze het gewoon weten. Ik vind dat zelfs wel prettig. Mocht het mis gaan, kun je dat ook kwijt... Vind ik een fijne gedachte...
Ha Meiden, Ik voel me vanmiddag eigenlijk helemaal niet zo lekker. Ik heb constant een zeurend gevoel in mn buik, voel me hartstikke moe en ben een beetje ligt in mn hoofd. Ook mn onderrug is gevoelig Pffff, wordt er een beetje moe van, maar hoort er bij Sorry, maar moest het ff kwijt :x Liefs Joyce
En Tigger, vindt ik helemaal geen slechte gedachte. Mocht het inderdaad fout gaan (wat we natuurlijk niet hopen), dan is het ook fijn als je het kwijt kunt inderdaad. Mocht ik je nog niet gefeliciteerd hebben met je zwangerschap, hierbij alsnog (soms weet ik niet meer wie ik nou wel en niet gehad heb ) Trouwens, hoort vergeetachtigheid ook bij de zwangerschap? De meeste dingen gaan zo langs me heen... soms ben ik helemaal van de wereld Liefs Joyce
Hallo mei mama's Ik zie dat er in 2 dagen alweer een aantal zijn bijgekomen, tjonge het is bijna niet meer bij te houden. Aan alle nieuwe meiden: WELKOM!! 't zal wel niet de laatste club zijn denk ik hihi, hopen dat er nog veel meer bijkomen!!! Ik heb zelf ook nog niet echt het besef dat ik een klein hummeltje in mij heb. erg vreemd en niet te bevatten eigenlijk, misschien komt het omdat ik tot nu toe nog niet echt last heb, ja mijn borsten maar verder nog niet. Gisteren weer gewerkt na twee weken vakantie, heel raar, ik werk in een supermarkt en had echt het idee dat klanten het me van mijn snuit af konden lezen, er waren zelfs een paar klanten die zeiden: zo jij hebt echt zin om weer te werken, je straalt er van, ze moesten eens weten. hihi Zo hehe weer effen bijgekletst! Tot snel Liefs Deb
Hier ook een mei-mama Ik ben nu dus 6½ week zwanger. Terwijl ik dus een kleine meid heb van 4½ maand. En dat allemaal door een vergeten condoom in het heetst van de strijd. Dus ik kom gezellig meekletsen ...
ik ben er wel blij mee hoor, het komt zo negatief over .. haha .. maar na een paar keer diep gezucht te hebben is de 2e meer dan welkom.