Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Female, als je werkgever je niet ziek/beter meldt vragen ze je dat zelf te doen. Heb ik vorige maand ook gehad. Mijn werkgever had mij niet beter gemeld terwijl ik gewoon aan het werk was. Vragen zij of je dat zelf wil doen, geen probleem dus.
    Ze zijn heel soepel dus even diep ademhalen en...... bellen!
    Bureau rechtshulp geeft gratis advies, dus is altijd de moeite waard om even langs te gaan en ze de situatie uit te leggen. SUCCES!

2. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    @ Liefzonnetje geniet lekker van jullie beebje vanavond, volgens mij is dat enge dromen een beetje normaal hoor je best veel ik had er zelf ook last van en met onze beeb gaat ook alles goed, dus maak je niet te veel zorgen.
    @ Rachel jij ook veel plezier bij de vk.
    @ Tassie wilde je het niet weten? Of was het niet goed te zien bij jullie kleintje

Liefs jessie

3. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Sluit me hierbij aan :oops:

4. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Josam en Emmetje jullie ook alvast veel plezier morgen met het kijken naar jullie beeb geniet er lekker van

5. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Liefzonnetje: veel succes en plezier bij de echo vanmiddag.

Rachel: veel succes bij de vk.

Female: ontzettend vervelende situatie voor je. Ik hoop dat het uwv iets voor je kan betekenen.

Nathasja: fijn dat alles goed was bij de echo. Alleen eigenwijs dat hij/zij jullie steeds de rug toekeert :D . Van wie heeft hij/zij dat?

Bij mij gaat alles goed. Heb alleen afgelopen maandag de hele dag last van brandend maagzuur gehad. Was dinsdag weer over. Bij elke beweging had ik er wel last van. Heel smerig.
    Op dit moment wordt er aardig geschopt van binnen. Maandag weer een echo. Heb er weer zin in.

Aan iedereen die ik overgeslagen heb: fijn dat alles goed gaat en dat de zwangerschap zich maar zo blijft voortzetten.

6. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Oh ja, Josam en Emmetje veel plezier bij de echo morgen.

7. simalex

simalex Bekend lid

Bij de Vk was alles prima in orde. Ff bloeddruk 120/80, gewicht -10kg, hartje -> prima, alleen ons kleine eigenwijsje zwom steeds weer weg.

@ Nemo. Ik woon in Friesland. Wij zijn voor de 20w echo in Garyp geweest, op aanraden van de Vk. Hele leuke man, wel een kleine ruimte, maar 20 foto's gekregen, cd-rom met foto's en een dvd met het hele verhaal erop. Echt heel leuk om terug te zien.
    En ja, wij zijn gisteren nog super wezen shoppen. 4 setjes babykleertjes gekocht, heel schattig, nog 2 rompertjes in een bepaalde kleur... 2 roze buikbanden en nog een nieuwe accuboor en schuurmachine... die waren na 5 jaar intensief verbouwen echt versleten, dus de babykamer lag al een poosje stil. En nog kinderdopjes voor in het stopcontact.

Groetjes Simone

8. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Simone: fijn dat alles goed was bij de . Je hebt flink ingeslagen :) . Kun je aardig vooruit.

9. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    achter de moet nog vk staan

10. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Simone: ik wou ook graag naar Garyp voor de echo, maar ik was te laat ze zaten al vol. Jammer maja (mischien de volgende zwangerschap)
    Enne leuk he dat shoppen !
    @Mariska: wat vervelend dat maagzuur, je weet dat je gewoon rennie's kunt nemen he.
    @Liefzonnetje: veel plezier alvast bij de echo, het is vast allemaal oke. Laat je even weten hoe het was ?
    @Nathasja: ook een verassing wat het wordt dus, spannend !
    @Alida: geniet van je vrije dagen, doe het lekker rustig aan. Lekker uitslapen enzo, want tja dat kan nu nog......
    @Female: wat vervelend al dat gedoe met je werk, maar net wat de andere dames zeggen gewoon hulp inschakelen hoor.

Hier verder geen nieuws. Ik moet de 19e weer naar de verloskundige, kan iemand me op het lijstje zetten ? Geen idee n.m. hoe ik dat doe.

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ik heb al een paar foto's van het kamertje..
    Nog niet af hoor.
    Moeten nog gordijnen enzo.. en de deurtjes en poten vand e kast moeten nog erin.. :D

12. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Nemo: ik weet dat je rennies mag nemen, maar ik dacht ik kijk het nog even aan. Ik grijp niet zo snel naar middelen. Ik heb er nu geen last meer van.

Tigger: leuke meubeltjes. Je bent echt gek op teigetje he :) . Vind ik ook leuk hoor. Kris had ook wel het een en ander van Winny de pooh en zijn vriendjes.

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ja, hihi, maar het is niet overdone toch?

14. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Nee hoor, ik vind het erg leuk

15. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    @ Tigger leuk kamertje hoor!

16. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Dit jaar komen er trouwens 3 kleintjes in de familie bij , de vriendin van me neefje in April, ik zelf in Mei en de vriendin van me oudste neef in September die laatste kregen we gisteren te horen hihi de familie wordt steeds groter echt heel erg leuk.

17. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Tigger leuk kamertje hoor

Verder weet ik niet wat ik moet schrijven voel me echt niet lekker dus ik denk dat jullie mij vanavond ook niet weer zien.
    Misschien tot morgen groetjes

18. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Wow Tigger echt een mooie kamer! Ik wordt helemaal gek als ik al die mooie kinderkamertjes zie, ik wil ook beginnen.. Maar ja dan moeten we eerst een huisje hebben :(

@ Simone -> Ik ben blij dat alles goed ging bij de VK.. alleen eigenwijs he haha, ik hou stiekum wel van eigenwijze mensen, die hebben lekker veel karakter ;)

@ Josam en Emmetje -> veel plezier bij de 20 weken echo

@ Mariska -> Balen he dat maagzuur? Ik begin er nu ook soms last van te krijgen. Maar heb het nu nog vooral na het eten.. Wat bij mij goed helpt zijn kauwgums van sportlife en dan extramint (ja ik weet het, beetje vreemd maar ja het helpt)

@ Female -> Jeetje die baas van jou maakt het je wel heel erg moeilijk. Wat vervelend dat je tijdens je zwangerschap je ook nog daar druk over moet maken. Ik zou het UWV bellen en als die je niet kunnen helpen, bureau rechtshulp is altijd wel fijn en tenminste niet zo duur.

@ Jesie -> Das grappig, ik hoorde net dat de vriendin van mijn oudste neef ook zwanger is en daarna las ik je berichtje.. Zij is nu vijf weken zwanger..

@ Alida -> Sterkte, ik hoop dat je je snel weer beter voelt..

Zo heb ik iedereen gehad? :)

19. simalex

simalex Bekend lid

@ tigger: leuk kamertje! Echt lief met al die teigetjes. Wij hebben leuke muurstickers van the lion king...

@ amilah: dan heb ik ook een leuk karakter volgens jou, ben namelijk stikeigenwijs en mijn man ook, goh van wie zou ons kleintje dat hebben?

@ alida: anders kruip je toch lekker op bed meid. Hopenlijk voel je je morgen weer een stuk beter!

@ jesie: in onze familie wordt er in juni ook een kleintje verwacht. En vrienden van ons verwachten op 11 en 13 mei hun kleintjes.... En andere dorpsgenoten in maart en in juli. Tis wel erg vruchtbaar geweest hier afgelopen zomer/herfst. :rolleyes:

@ mariska: ik ben ook niet dol op middeltjes. En heb de laatste dagen toch ook regelmatig het zuur... bleh...

@ nemo: Garyp is echt leuk, misschien nog voor een pretecho? En we hebben alleen kleertjes geshopt. We krijgen heel veel praktische dingen van mijn man zijn broer en zus, maar aangezien het kamertje nog niet klaar is, ligt dat bog bij hun. Ik wil ook wel graag aan het shoppen voor badje, dekentje, e.d. maar tis handiger om ff af te wachten wat we allemaal krijgen en dan nog kijken wat we moeten kopen.

groetjes Simone

20. simalex

simalex Bekend lid

Zo weer aardig bijgewerkt!

@ liefzonnetje: hoe was je echo?
    @ rachel: hoe was het bij de vk?
    @ josam en emmetje: veel plezier bij jullie echo morgen!

Groetjes Simone

Deel Deze Pagina