Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Thanks... :D

Beebje is lekker druk ineens.. Echt gezellig..

Amilah kan het me voorstellen, wanneer is het zover dan?

Ik ben erg benieuwd naar Rachel?

En liefzonnetje dr 20 weken echo..

Aidah, Sterkte!

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ik ga eens een 3d echo bureau uitzoeken...

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Tigger: leuk kamertje ! Jullie bedje is dat een wiegje ?
    @Simone: dankje dat je mij op het lijstje hebt gezet ! En wij gaan (zoals we er nu over denken) geen 3d echo doen.
    @Amilah: jij schrijft dat jullie eerst een huisje moeten hebben. Maar waar/hoe woon je nu dan ?
    @Alida: lekker onder de wol meid, en laat je maar even verwennen door je kerel (lekkere sapjes laten brengen enz)

Ik heb weer even een nieuwe buikfoto in mijn album gezet.

4. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    ons "kleintje" was een lenig, actief, groot kindje met wipneusje :)

wat was dat mooi zeg! we hebben genoten! een cd met 20 foto's mee gekregen (ik zal zo eens kijken of ik wat kan uploaden)
    wat groei betreft ligt ie ruim boven het gemiddelde, maar dat was wel te verwachten met een papa die langer dan 2 meter is ;)
    alles was goed :D ontzettende opluchting! kan nu alleen maar dromen van ons kleine mensje.... zwijmel zwijmel zwijmel...

ohja we weten niet of we een jongetje of meisje krijgen, dat wilde we namelijk niet weten. de echomevrouw weet het ook niet... dus echt helemaal niemand weet het, behalve ons kleine beebje zelf :) nu heerlijk wachten tot in mei op de verrassing!

5. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    @ Simone -> Ik zou niet weten van wie het kindje het zou hebben :) Ik werk in de bejaardenzorg en ik ben altijd dol op die eigenwijze mensen daar, terwijl mijn collega's die juist lastig vinden..

@ Tigger en Nemo -> Ik woon op het moment in een kamer samen met mijn vriend :( Nu vind ik op zich op een kamer wonen nog niet eens zo erg maar wij wonen in een heel slecht onderhouden huis en heel vies. Onze huisgenoten zijn ook heel vies :( . Dus we zijn druk op zoek naar een eigen huisje maar is erg moeilijk want mijn man is ERRUG kritisch.. Die wil perse in Utrecht blijven.. Dus na ja duimen duimen duimen maar. Want ik wil hier echt geen kind laten wonen..

6. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    en 1 foto in mijn album gezet :) :) :) :)

7. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Aaaaw maar vertel hoe was het?

8. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    he amilah, ff vorige pagina lezen ;) daar heb ik alles gezet :) :) :)

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Super liefzonnetje!
    Fijn dat het allemaal oke is!

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Amilah, ik hoop dat jullie gauw wat vinden...

11. simalex

simalex Bekend lid

12. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hoi meiden

Alles was goed bij de vk! 31e nieuwe afspraak staan dus die kan erbij op het lijstje. Bloeddruk was iets te hoog 140/70 maar kleine meid groeit super snel! Ze ligt echt ruim op schema dus dat is fijn om te horen.

Ik wil ook een afspraak maken voor een 3d/4d echo maar m,n mannetje wil niet die vind het wel goed zo :p

Tassie meid fijn dat ook jullie beebje gezond is! En Nemo welkom terug nog leuk dat je er weer bent!

13. Niet meer actief

Hoi hoi,

Jesie; op zich maakte het ons niet uit. We zouden er niet naar vragen, maar als ze het kon zien en ze zou het zeggen hadden we het ook niet erg gevonden, maar dit heeft ook zijn charme.

Mariska; tja dat eigenwijse heeft het toch van ons beiden. Wel iets meer van mij :oops: en daarbij kan ik oon nog wl koppig zijn dus hoop niet dat het dat ook van mij heeft.

Tigger; leuke kamer zeg! en het is zeker niet overdone.

Het was erg leuk om de kleine zo bewegelijk te zien, maar jammer dat we niet het gezichtje konden zien. het had steeds de handjes voor het gezicht. We zullen het wel zien in mei.

Liefs Nathasja

14. Female

Female Niet meer actief

hoi meiden!

heb net een op-de-hoogte berichtje achtergelaten in het topic dat ik gister onder zwangerschap & werk opende... het schiet dus allemaal niet echt op en ik wordt er stapel gek van....... :(

@

15. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Volgens mij moet ik even langs de oogarts :)

16. Female

Female Niet meer actief

@ tigger, leuke kamer! echt tof. babykamer maar niet zo overdreven vol met frutsels. leuk!

@liefzonnetje: mooi schilderij!

@alida beterschap en goed voor jezelf zorgen ;)

17. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Tigger leuke kamer meid!

Ik heb wel veel frutsels op ons kamertje hoor :oops:

Oja mijn placenta ligt trouwens ook aan de voorkant, vandaar dat ik wat minder voel dan sommige van jullie. Geruststelling om te weten hoor.

18. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Oh wat fijn dat jullie allemaal helpen met het lijstje! Ben errug kippig de laatste paar dagen en heb verschrikkelijke nesteldrang.
    Ook hebben vriend en ik afgesproken om de computers (jawel, 2 stuks) niet meer de hele dag aan te hebben staan, maar steeds uit te zetten. Hierdoor internetten we natuurlijk wel veel minder. Ook hebben we alle lampen vervangen door spaarlampen, dus hopelijk een gunstige energie-rekening dit jaar ;)
    Daarnaast gaan we 7 t/m 14 januari weer weg (center parcs) dus wil eigenlijk weer alles aan de kant hebben.

Alles gaat hier verder heel erg goed, ik doe het lekker rustig aan omdat we straks weer van hot naar her moeten.

Josam en Emmetje: heel erg veel plezier morgen! Geniet ervan.

Mooi dat alles in orde was Liefzonnetje! En wat geweldig dat je 20 foto's op cd hebt meegekregen.

Nemo en Simone: ik woon in Leeuwarden en heb de 20 wk echo in MCL gehad. We hebben 2 foto's meegekregen en hebben zelf een filmpje van de schermen gemaakt. Voor zover ik heb kunnen overzien zijn wij de enige 3 friezen hier :D

19. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    @ Amilah De vriendin van me neef is ook 5 weken zwanger nu hihihi

Ik kwam straks thuis van me werk blijkt dat ze achter in hebben gebroken in de schuur en ze hebben de scooter meegenomen klootzakken ik vind het echt zo erg he dat iemand aan iemands anders spullen zit en weg neemt het moet vanacht gebeurd zijn want gisteren hebben we er nog opgereden......Het nieuwe jaar begint goed voor ons

20. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Jesie, wat rot voor je meid, ga je vanavond nog aangifte doen?

@ de rest: alleen maar positieve geluiden, geweldig is dat.

Ik moet 17 januari weer naar de verloskundige ivm mijn te hoge bloeddruk, ik hoop dat ie dan inmiddels gezakt is.

Deel Deze Pagina