Alle nieuwe mei mamma's welkom!!! En Silvie is misschien wel snel, maar is straks denk ik alleen maar leuk Je bent dan toch al aan de luiers etc gewend Gefeliciteerd hoor!!! Verder ook niet echt klachten, niet misselijk, geen grotere borsten en met dingen vinden stinken valt het ook wel mee. Blijft nog wel beetje onwerkelijk hoor allemaal
Ik ben alleen erg moe en misselijk was ik vorige week maar toen wist ik nog niet dat ik zwanger was, dus gooide het op een griepje. En het is idd snel, maar als ze wat groter zijn lijkt met me echt onwijs leuk!!
welkom Silvie!! Zo hier wordt ook al behoorlijk veel getyped... gezellig!! Vind het heerlijk om hier langs te komen en alles te lezen. Bij ons weet niemand het nog..... ons plan is het om de toekomstige opa's en oma's (klinkt wel heel raar) begin oktober in te lichten... precies net voor de verjaardag van mijn vader, leuk verjaardagskadootje voor hem, hij wordt voor het eerst opa dan!!! Ben wel heel benieuwd hoe ze gaan reageren. Soms wil ik het nu al wel vertellen, maar aan de andere kant vind ik het ook wel super om dit geheim met z'n tweetjes nog te delen en het langzaam onszelf eigen te maken (besef het nog steeds niet zo goed) HAha @Nemo die ketchup die zuur ruikt... weet je al wie er gelijk heeft?? (misschien doen onze mannen wel alsof we gek zijn.. ) gisteren overigens had ik zin in een koekje, hadden we nog van die chocolat chip koekjes liggen die ik normaal dus overheerlijk vind. Ik dat pak open gemaakt, vriendlief is ook verzot op die koekjes en zei (om zijn eigen aandeel groot te houden) dat ik er niet te veel moest eten anders zou ik over 9 mnd tonnetje rond zijn.. hihi... dus ik pak zo'n koekje neem een hap en dacht: gadver wat zijn die bitter..... heb nog een hap genomen en toen doorgegeven..... Tja je begrijpt natuurlijk dat ik "uitgelachen" werd..... moest zelf ook erg lachen... (mijn lief is echt wel heeel lief voor me hoor.....!!!! )
ohja ben wel jaloers op diegene die al een 7 in de banner hebben staan!! ik ga eerst maar voor de 6, lijkt me ook stoer...
Sylvie, kan me voorstellen dat je even moest slikken... Maar gefeliciteerd!!!!! Toh wel erg leuk he???
ja het is ook leuk, maar idd .. ik heb eerst even heel hard gehuild. Tis nogal niets. maar goed, we gaan ervoor ... komt helemaal goed. We gaan er lekker van genieten .. Hoe voelen jullie je?
Geeft toch niets Sylvie... Het is ook niet zomaar iets... Hoe ik me vandaag voel? Ja wel goed... Eigenlijk alleen maar zeurbuik, zeurboobs, moe en vlagen van misselijkheid... Of misselijk, het mag nog geen naam hebben, hihi..
YEOHOOOOOEEEE Ik mag me hier ook melden!!!!! ik ben ook een mei-mama! 17 mei uitgerekend!!! liefs female
He Female... Gefeiciteerd!!!! We lopen gelijk.. Ben ik nou in de war? Ik dacht dat je al hier aangemeld was...
dankje meiden!! @tigger ja kan kloppen hoor, kijk al eventjes mee hier! tof he dat we gelijk lopen! waar heb je al last van? ik met vlagen erg lage rugpijn en ook in mijn buik, vollere borsten, héél erg moe. en ja: heb de eerste misselijkheidsaanval gehad vanmiddag! Moest naar beneden RENNEN om het toilet te halen!! haha
ik heb erg last van misselijkheid sinds een paar dagen. en ook echt geen honger. erg lastig. verder ruik ik ineens veel meer. en dat terwijl ik het niet gewend ben. aangezien mijn neus het niet zo goed doet. dus daardoor nog eens extra misselijk. verder moe, moe en moe.
Welkom!!! @Erica en Tigger...tja, die bekkeninstabiliteit is een bekend familiekwaal... Alleen bij de eerste zwangerschap nergens last van gehad. Maar goed..goed op mijn houding letten en oefeningen doen helpt heel veel. Als ik op mijn zij lig, lig ik met een kussentje tussen mijn knieën... Wat een kneus hè... Wij hebben het aan de directe familie verteld en verder vertellen we het aan degene waar het ter sprake komt (Amiek wordt 2, dus iedereen gaat er van uit dat er een tweede komt...zo irritant!). Idd...als het mis gaat of je bent ineens anders (vergeetachtigheid...uhh...hoezo??? ), dan heb je iemand die je kan troosten of het begrijpt. Ik wil ook een 7!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoi dames, allemaal gefeliciteerd!!! sinds vandaag weet ik het zeker: er komt hier ook een klein mei baby'tje!!! @female: heb het gevonden... ga nu eerst 19 blz lezen