@ Bianca hoop dat je al gebeld hebt, beter 1 x teveel dan 1 x te weinig....... we hopen snel goed nieuws van je te horen. Maandag weer naar de VK toe
Bianca: je MOET echt bellen hoor ! Als het niets is dan het niets maar dan weet je het tenminste zeker. Laat je even weten hoe het gaat ? En echt bellen !
Heb brief binnen, maandag 21 januari eerst yoga les.. Ben erg benieuwd. Verder weer nieuwe buikfoto's. Met 21 weken en 3 dagen... Verder weinig nieuws, morgen wordt het kamertje afgemaakt.
@ bianca -> Hoe is het nu met je meid? Wat een schrik. Misschien heb je je teveel ingespannen en is er een adertje geknapt? Ik hoop dat alles goed met je is. Groetjes Simone
Hoi meiden, alles goed met jullie? @ bianca, met zulke dingen moet je meteen bellen hoor! het is absoluut niet de bedoeling dat je in onzekerheid blijft zitten! weet je nu al wat meer? Laat het ons snel weten he? @ liefzonnetje: doe rustig aan, goed dat je beslist hebt voor jou en de kleine te zorgen... snap het wel, dat je het fijn vindt dat het eerst gezegd wordt... ik kon me er ook pas echt aan overgeven toen de huisarts het me duidelijk zei... @ amilah: hoe moeilijk ook, probeer rustig te blijven. je hebt nu tijd om alles uit te zoeken. het beste kun je even uwv bellen en alles uitleggen. en wat je tegen die tijd kan doen. al je vragen op papier zetten voor je ze belt. als zij niet overal op kunnen antwoorden, vraag je ze gewoon bij wie je dan voor antwoorden terecht kan... Mijn vader zei altijd; "wie dan leeft, wie dan zorgt..." écht, voor alles komt een oplossing! Hier verder wel alles ok, moet er nog een beetje aan wennen om full-time thuis te zijn, maar zo heel voorzichtig wordt het steeds leuker. minder leuk is dat ik nog steeds geen salaris van dec, loonstrook of vakantiegeld heb. als het er maandag nog steeds niet op staat moet ik een advocaat inschakelen. ik probeer er zo min mogelijk aan te denken. verder ruikt het heerlijk in mijn huis, ben nu een quiche lorraine aan het bakken. ik vond bakken altijd al leuk, maar nu ik er alle tijd van de wereld voor heb ben ik helemaal mijn keuken niet meer uit te slaan!
Dames ik kan melden dat wij een DOCHTER krijgen! ik heb een tijdje in het ziekenhuis gelegen en mijn man is geopereerd aan een tumor dus vandaar dat ik er een tijdje niet ben geweest! Met de kleine gaat het redelijk ze is veel te klein en zal als dysmatuur geboren worden door een tekort aan voedingstoffen via de navelstreng maar niet angstaanjagend! Ik moet nu wekelijks naar de gyn en krijg extra onderzoeken en noem maar op!
@mvjanelle, proficiat met je dochter! Hoe is het zo gekomen dat je in het ziekenhuis bent beland, voelde je je niet goed? En hoe is het met je man?
mvjanelle heel veel sterkte met alles jeetje dat is me nogal niet wat, Voor jullie is het nieuwe jaar dus ook niet echt goed begonnen. Wel leuk nog een meisje Gefeliciteerd. Morgen ben ik alweer 23 weekjes...... gaat echt snel nu. Waar blijven de jongetjes hihihi Liefs Jessie
Ik heb met de VK gebeld en moest meteen langs komen. Ze heeft meteen een echo gemaakt en met ons hummeltje gaat alles goed. Op de echo was te zien dat ik een scheurtje in de placenta heb. Zou door zwaar tillen of gemeenschap kunnen komen, maar geen van tweeen is voor mij van toepassing!? Het bloeden moet nu gaan afnemen binnen 24 uur. Als het bloeden weer meer wordt moet ik bellen en meteen naar het ziekenhuis. Erg onduidelijk waar het dus vandaan komt, dit maakt het alleen maar onzekerder. Durf bijna niet naar de wc te gaan. Afwachten dus....... Bedankt voor jullie steun! Ga nu languit liggen zodat ik onze kleine gezellig voel schoppen!
@mvjanelle: ik had je al eens gemist, maar snap nu wel waarom je er een poosje niet was. Wel schrikken hoor dat jullie meid te vroeg geboren gaat worden. Kun je uitleggen hoe het precies zit ? En hoe is het nu met je man ? Ik wens jullie in elk geval veel sterkte ! @Bianca: hopelijk neemt het bloedverlies snel af, en doe het rustig aan meid @Jessie: ja het gaat zeker snel, maar eigenlijk duurt het nog heel lang.
Bianca ik had ook een scheurtje in de placenta en ook niet getild of gemeenschap gehad. Bij mij is het gelukkig vanzelf weer dicht gegaan. Wel fijn dat je je kleintje goed voelt, dan voel je toch dat alles in orde is. Rust veel uit en probeer veel te liggen, sterkte! @mvjanelle ook heel veel sterkte met alles! Tigger leuke buikfoto je buik groeit goed!
Ze hoeft niet perse te vroeg geboren te worden kan ook wel later maar haar geboorte gewicht zal veeeeel te laag zijn in verhouding door het tekort aan voedingstoffen! Ik it de komende weken alleen thuis met de kleintjes omdat JAson wegens operatie aan tumor in de buik nog een tijdje ter observatie moet blijven ,,,
Pff Bianca, sterkte meis! doe maar mooi rustig aan! Thanks voor de compli's.. Mvjanelle, pff das ook niet niks zeg... Strekte! Ennuh, gefeliciteerd met de kleine meid! Weer een meisje..
Tigger :knuffel: dank je voor het lijstje! Bianca: doe lekker rustig aan en hopen dat het net als bij Rachel vanzelf weer dichtgroeit. mvjanelle: wat vervelend zeg! Hoe komt het dan precies, dat de navelstreng niet goed werkt? Ik was zelf ook dysmatuur maar weet eigenlijk niet waarom want ik was niet veel te vroeg ofzo. Wel mooi dat ze dat nu alvast kunnen zien, dan schrik je tenminste niet zo na de bevalling. Goddess: alvast heel veel plezier op je verjaardag de 8e! Geniet lekker van je 18e verjaardag en laat je maar goed verwennen. Je hebt het wel verdient. En voor de 9e alvast veel plezier bij de vk. Nog meer voor de 8e: Mariska: veel succes en plezier bij de gyn Jesie: hetzelfde gewenst bij de vk mvjanelle: erg veel plezier bij de 20 wk echo of heb je die al gehad? In ieder geval gefeli met je meisje! Tassie: ook jij alvast gefeliciteerd met je 32e verjaardag de 10e! Geniet er lekker van en ook jou veel verwennerij toegewenst! Amilah: ook voor jou de 10e heel veel plezier bij de vk! Chantal: voor jou weer de 11e naar de vk. Geniet maar lekker van het hartje meiden! En tot slot: Simone: erg veel plezier gewenst met je 24e verjaardag de 12e. Ik hoop dat ook jij een hele fijne dag hebt met de mensen waar je van houdt. Ik heb nu iedereen voor de komende week gehad dacht ik. Ik zie jullie allemaal de 14e weer en ik wil dan geen slecht nieuws lezen hoor Liefs Assepoester
hoi mvjanelle, hoop dat allles gewoon goed blijft gaan met je kleine meisje. en hoop dat de operatie goed gaat bij je man. ik duim voor je. liefs chantal.