Goedemorgen veel gekletst... Lees straks wel bij.. kamertje is klaar! Zal zo even foto's in het album zetten.
Hoi Tigger, www.babywit.babysite.com? Want hij doet het hier niet namelijk en ben wel benieuwd naar je kamertje! Bedankt voor de complimentjes, kan niet wachten tot m,n buik nog dikker word hihi. De kilo's beginnen nu ineens heel hard te komen, heb er nu in 1 week alweer 1,5 kg bij. Gisteren heeft m,n man trouwens ons meisje gevoeld! Hij lag voor de grap met z,n hoofd op mijn buik en toen kreeg hij een schop tegen z,n wang aan Echt super! Vandaag heeft m,n schoonzusje de 20 weken echo (is 22 weken 1 dag) hoop dat ze ook een meid krijgt, kunnen ze lekker samen spelen hihi.
Hallo allemaal, ik heb even een tijdje niet gepost. Het gaat op het moment niet zo heel goed met me. Ik heb medicijnen gekregen voor mijn angststoornis die wel mogen tijdens de zwangerschap maar het helpt dus niet echt. Dus nu gaat de dosis omhoog en maar hopen dat het werkt. Gelukkig heb ik lieve ouders en een lieve man die me heel veel steunen... Ok ff iedereen bijwerken @ Jesie -> Ik hoop dat het me de vriendin van jouw neef beter gaat dan met de vriendin van mijn neef. Ik hoorde namelijk gisteren dat zij een miskraam heeft gehad. Erg zielig voor haar en mijn neef.. Gelukkig hebben ze al wel een klein hummeltje en kan hij ze een beetje afleiden en opvrolijken.. @ Simalex -> Lijkt me idd moeilijk om hoogzwanger een baan te krijgen als verzorgende IG.. Maar ach door al die trouble met het uwv komen we ook wel heen. We moeten maar bedenken dat het voor een goed doel is.. @ Jingels -> Daar heb je helemaal gelijk in die meidenkleertjes zijn altijd zo lief! Ik kan niet wachten tot ik allemaal schattige jurkjes en rokjes aan mag doen.. Ik vind het altijd al leuk om het dochtertje van mijn vriendin op te tutten en nu heb ik er straks zelf eentje Toch zijn er ook heeeele schattige kleertjes voor jongens ook vind ik.. @ Tigger -> So heej begin je nu al met yoga? Bij mij begint het pas in maart. Vervelend vind ik, ik vind het aan de late kant.. Maar ja ach als het maar voor de bevaling begint.. @ female -> bedankt voor de opbeurende woorden over het uwv en werkgedoe. Ik kom er idd vast wel doorheen.. Hoe staat het er nu met jou voor? Want jouw situatie is ook alles behalve makkelijk.. @ mvjanelle -> Jeetje wat een heftige gebeurtenissen bij jou. Hoe is het nu met je man? Ik hoop dat alles goed met hem gaat en dat hij zich snel wat beter voelt.. En dan zelf ook nog in het ziekenhuis wat erg zeg. Gelukkig kunnen ze tegenwoordig erg veel dus ik denk dat het vast wel goed komt met je meisje.. Heel veel sterkte in ieder geval. Doe rustig aan. @ bianca -> Hopelijk ben je nu lekker aan het genieten in centre parcs. ik schrok me rot van je berichtje. We waren net zo in de wolken over de 20 weken echo. En dan gebeurd er zoiets. Wat zal jij geschrokken zijn! Gelukkig is het bloeden gestopt en ik hoop dat het zo blijft. En ik snap heel goed dat je niet meer op ons allemaal kan reageren omdat je met je eigen kindje bezig bent, dat is nl ook prioriteit nummer 1. @ goddess -> Gefeliciteerd met je verjaardag! Ga je nog iets leuks doen om het te vieren? @ liefzonnetje -> Hoe is het er nu mee? Voel je je al een beetje beter? En heb je al besloten of je de aerosleep neemt? Ik weet het ook nog niet. Ik heb geen geld om een nieuwe te kopen maar ik zat te denken om er eentje via marktplaats te kopen. Daar zijn er een aantal te koop. Maar ja ik twijfel dus nog want heb geen idee of het echt helpt.. Ik heb er wel goede verhalen over gehoord.. Ok hopelijk heb ik nu op iedereen gereageerd.. Sorry als ik iemand ben vergeten Doe rustig aan allemaal.. Liefs Amilah
Sorry dames dat ik de laatste tijd niet op iedereen reageer maar ik voel me nog steeds niet weer zoals het moet zijn. Ben nog steeds erg verkouden, moet me dan ook vreselijk consentreren zodat de urine niet wegloopt kost wel veel moeite. Vandaag nog 1 dagje vrij en dan zitten de 5 vrije dagen eral weer op. Maar ik ga er vandaag nog even lekker van genieten. Iedereen die moet werken werkse en die net als mij vrij zijn geniet ervan. Groetjes
amilah meid ik hoop dat je je snel beter voelt en de medicijnen hun werk gaan doen! Alida jij ook beterschap! Ik werk vandaag van 13.00 tot 16.30, lekker met het huisje bezig geweest en nu ff pauze
Hoi, Ik lees straks even bij. Goddes: van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag. Jesie: succes bij de vk mvjanelle: succes bij de echo Ik moet vanmiddag om 14.30uur bij de gyn zijn.
Goddess gefeliciteerd met je 18e verjaardag meid! Geniet ervan! Mariska succes bij de gyn vandaag! Jesie succes bij de vk vandaag! mvjanelle succes bij de 20 weken echo en hoop dat alles nu wat beter eruitziet!
Een laatste berichtje en dan gaan we toch nog vertrekken. We hebben zojuist toestemming van de VK mits ik het erg rustig aan doe. Het bloeden is volledig gestopt sinds 24 uur, dus ik ben weer reisvrij verklaard. We gaan lekker bubbelen en heeeel veeeeel filmpjes kijken, mmmmm heb er echt zin in. 's Avonds in het ligbad en dan in de pyjama voor de tv. Vind het alleen wel spannend om verder weg te zijn mocht er wat gebeuren. Maar goed we zitten vlak bij Nijmegen dus bij echte nood ben je daar nog beter af dan in Zutphen. Vrijdag pas weer tijd om alles door te lezen, dat zal een dagtaak worden! Zorgen jullie er wel voor dat het allemaal leuke berichtjes zijn?
Een laatste berichtje en dan gaan we toch nog vertrekken. We hebben zojuist toestemming van de VK mits ik het erg rustig aan doe. Het bloeden is volledig gestopt sinds 24 uur, dus ik ben weer reisvrij verklaard. We gaan het lekker rustig aan doen. Overdag bubbelen, 's avonds in het ligbad en dan in de pyjama op de bank filmpjes kijken heb er erg veel zin in. Het is nu ook wel spannend om te gaan, je bent toch wat verder van huis mocht het nog weer mis gaan. Maar goed, ik probeer heel voorzichtig weer wat optimistischer te worden en voorzichtig weer te genieten. Vrijdag heb ik pas weer internet en zal dan al jullie verhalen pas weer lezen. Dat zal me een dagtaak worden! Zorgen jullie er wel voor dat het dan leuke verhalen zijn? Iedereen heel veel schopjes toegewenst en tot vrijdag!
Hmm computer liep vast, dus nu 2 berichtjes. Nou ja beter dan 1 hihi. Nu gaan we echt weg, tot vrijdag! Trouwens over die matrasjes..... ik werk nu 10 jaar in de kinderopvang en durf jullie met een gerust hart een normaal matrasje aan te bevelen. Tegenwoordig zitten er luchtgaatjes in en dat is meer dan voldoende. Het belangrijkste is dat je uitkijkt met de aankleding bij het hoofdeind, dus geen sierkussentjes aan de spijltjes vastmaken. En er goed opletten dat de grijpgrage handjes niet bij het hemeltje kunnen! De aeromatrasjes zijn voor professionele opvang bij astmatische kindjes, niet nodig en erg duur. Iedereen moet zelf beslissen, maar wilde het toch even kwijt. Tot gauw!
@Bianca veel plezier! Fijn dat het bloeden gestopt is. @Amilah hopelijk doen de medicijnen snel zijn werk. Fijn dat je steun om je heen hebt. @Alida beterschap. @Liefzonnetje bedankt voor de geruststellende kilo woordjes hihi. @Rachel werkse nog even. Ik ga straks een lange dienst in. Vanaf 17.00 tot morgen 17.00. Het gaat heel goed maar ik blijf er een beetje tegenop zien. Volgende week gaan mijn vriend en ik tekenen voor geregistreerd partnerschap. Het kindje hebben we vorige week erkend. Op die manier heeft hij dan ook meteen het gezag. Hebben jullie al wat geregeld voor erkennen en gezag?
hoi bianca, veel plezier en mooi dat je toch weg mag. hoi Erica, dat je het vol houd die lange diensten zeg moet er niet aan denken. hoi Amilah, ik hoop ook dat de medicijnen gaan helpen. hoi goddess, gefeliciteerd met je verjaardag. liefs chantal.
hoi Tigger, kan niet op je site komen jammer. zo vandaag vk gebelt was zaterdag weer bijna flauw gevallen. gelukkig kon mijn man opvangen en naar bankje brengen toen ging het weer. het is ook zo warm in de winkel ik werk bij de blokker dus moet af en toe een rondje gaan lopen. en nog meer drinken 2 en een halve liter per dag. veel sapjes goed voor de energie en veel water en tussen door meer eten. en mischien paar uurtjes eeder naar huis. ik zie wel hoe het deze week gaat. gr chantal.
Ik ben bij de gyn geweest en die heeft alles weer goed nagekeken. Alles was goed. Lipjes gesloten, geen klompvoetjes, hartje was goed, navelstreng ook en vruchtwater zag er goed uit. Kortom: niets te klagen. Ik heb wel een drankje gekregen voor wanneer ik weer last krijg van maagzuur. Kris krijgt trouwens een BROERTJE
Mariska -> Fijn dat alles goed was bij de gyn. En gefeliciteerd met je gezonde jongeman! Dus jij krijgt allemaal kerels om je heen! Tigger -> Ik kan ook niet op je site komen, misschien ff handig dat je www.nl enzo er bij doet... Chantal -> Krijg je wel genoeg mineralen e.d. binnen? Als je 2,5 liter water drinkt kun je ook teveel gaan uitplassen en daardoor voel je je nog veel slapper. Misschien verstandig om 2 x sportdrank (AAdrink ofzo) te gaan drinken, dat je genoeg stoffen binnenkrijgt? Erica -> Succes met je lange dienst! Wij zijn 12 mei 2006 getrouwd, dus daarmee hebben wij alles goed geregeld voor ons kindje. Het enige waar we nog over na mogen/moeten denken, hoe we het regelen mochten we beide overlijden o.i.d. Bianca -> Fijn dat het bloeden gestopt is. Geniet maar lekker van je weekje bubbelen! Alida -> Ik ben ook vreselijk snotterig... en als ik nies en mijn blaas is vol ... Je herkent het misschien wel.... leuk is anders. Beterschap in ieder geval! Amilah -> Vervelend dat je je niet goed voelt. Kan niet oordelen over wat voor stoornis je hebt, geen kennis hierover, maar in ieder geval sterkte gewenst. Lief dat je dan toch nog op iedereen reageert. Rachel -> Mooi buikje meis! Ik ben moet alleen woensdag naar school, ben de rest van de week/weekend vrij. Heerlijk. Kan ik allemaal school-dingetjes afmaken, solliciteren, uwv lastigvallen en huisje poetsen voor mijn verjaardag. Lekker zo'n 'rustig' vooruitzicht... Groetjes Simone
Pff wat dom van me... Hij stond steeds in mijn onderschrift vandaar.. www.kleinewit.babysite.com en dan wachtwoord babywit..