goedenavond, Welkom Babymei! Rachel; het is wel zo dat als je inlegkruisjes gebruikt het erger kan worden. Mvanjelle; jeetje dat je dat ook nog moet laten zit jullie niet echt mee he. Veel sterkte. Liefzonnetje; Kraampakket kan je aanvragen bij de zorgverzekeraar. Wat betreft de borstvoeding. Ik kan geen borstvoeding geven dus ik ga niet zo een cursus doen, maar ik zou het waarschijnlijk wel hebben gedaan als het wel had gekund. Vanaaf eerste bijeenkomst gehad van de zwangerschaps cursus. veel gebabbeld en wat oefeningen gedaan en ook een ontspanningsoefening. Wel leuk en kwam er ook nog een oud collega tegen . Liefs Nathasja
Hoi mvjanelle en natuurlijk de andere mama's, Eigenlijk gaat alles wel vlot, ben de eerste 6 weken ziek geweest maar volgens mij hebben daar meer last van.. Kwam er alleen vandaag achter dat ik bekkenonstabiliteit heb, maar als dat alles is, verder alles dik in orde, wij weten het geslacht nog niet van ons kindje maar moeten dinsdag weer voor een echo, ben benieuwd
Welkom babymei ik ben 27 mei uitgeteld wel rot van de bekkeninstabiliteit. Veel succes verder met de zwangerschap. Leuk dat je hier met ons komt babbelen. Groetjes
Amilah, ja mooi juist een islamitische naam bij een halfboedje... Tja, ik ben niet zo bang dat mijn kindje met 3 dezelfde in de klas komt... Echt niet... Goddess, Ah gelukkig alles oke! Super! Mvjanelle, wij hadden ook Benthe, maar vanwege de achternaam niet gedaan.. Benthe Wit (Ben te Wit) Kan echt niet.. Ik vind Rowen en Tristan erg leuk. Had wel verwacht dat julie derde ook met een J zou beginnen... Babymei: WELKOM HIER! Leuk dat je er bent. Sterkte met de BI Ik gebruik zelf ook geen inleg, want daar wordt het bij mij ook erger van... Het is niet anders..
En ik moet het echt even vertellen.. Die kleine is zo druk, echt zo leuk! Die trappelt zich helemaal suf... Al vanaf vanmiddag... Hihi zo zit je te klagen dat je het maar niet voelt en nu sinds 1 januari is het helemaal raak...
hallo meiden, @Rachel, eigenlijk is dat slijm een goed teken want alle viezigheid komt eruit ( eet smakelijk). En ja ik loop ook de hele dag met een nat dooske... het is niet anders. Gelukkig stinkt het niet... pff wat een verhaal weer. Hallo babymei, welkom bij de club. Gisteren even ingeslagen bij de prenatal , dat moet ik ook niet te vaak doen, want ik word er ontzettend hebberig van. De laatste week zit ik ontzettend aan de Napoleon snoepjes, zelfs Mijn hubbie mag er niet aankomen ...want ze zijn van MIJ. Erg he? Voor de rest gaat het wel goed.
hoi goddess, dat is even schrikken zeg. gelukkig dat alles goed is met je kleine. hoi babymei, welkom hier. ik ben 3 mei uitgerekend. groetjes chantal. ook groetjes aan de rest van de meiden.
Hallo iedereen Vandaag weer werken kijken of de leidinggevende nu tijd voor mij heeft. Iedereen een fijne dag Groetjes
Welkom babymei! Tassie fijn dat de cursus zo goed bevalt! Voor alle andere meiden bedankt voor alle tips! Ik heb toch maar besloten een paar dagen geen inlegkruisjes te gebruiken, even kijken of het dan minder word. Heb maandag afspraak bij de HA, word het minder bel ik die gewoon af. Ga nu weer een half dagje werken, vanmiddag ben ik er weer.
Goede Morgen Allemaal, @ Babymei welkom hier, ik ben 6 mei uitgeteld. @ Mvjanelle heel veel sterkte. @ Tigger goed gevoel he dat de kleine zo aan het trappen is hihi die van ons kan ook goed zn best doen hoor. @ Chantal gaat met jou ook alles goed? @ Jingels leuke spullen bij de prenatal he, ik koop daar altijd meer dat wat de bedoeling was hihi @ Rachel en andere die er erg last van hebben, hoop voor jullie dat het iets minder gaat worden, zelf heb ik er soms ook last van hoor maar het is dan niet zo heel erg veel. Het is wel heel erg vervelend. @ Tassie leuk dat je nog een oud collega tegen kwam. Heeft iemand eigenlijk nog iets van Josam gehoord? is al een heletijd geleden laatste keer was voor dat ze de 20 weken echo kreeg........ Verder iedereen die ik ben vergeten SORRY geheugen is niet al te best meer hihihi Liefs Jessie
he domme vragen bestaan niet..... ik kon het gewoon online bij mijn verzekeraar aanvragen (zilveren kruis) Krijg het pakket 3 mnd voor de uitgerekende datum, dus dat is al vrij snel.... Welkom meimama..... join the group! Van Josam inderdaad nergens meer wat gehoord of gelezen.... wel raar, hoop dat er niets aan de hand is.... Tassie, naar welke pufclub (zo wordt het bij ons thuis genoemd ) ga jij? wel vroeg al trouwens, mijne start pas begin maart. Maar ik wil wel ondertussen gaan zwemmen... enige probleem is dat ik dan nog een badpak moet zien te vinden... want mijn eigen stugge speedo krijg ik echt niet meer aan (zo'n speciale is dat chloorresitant voor als je echt vaak zwemt....droog zijn ze een crime om aan te trekken. Ik zwom altijd 3 keer per week 2 km per keer, maar na een zoveelste bronchitis en oorontsteking ben ik daar 2 jaar geleden meegestopt.) Ohja en voor iedereen die last heeft van zoveel afscheiding... jullie spoelen toch niet met van die speciale vaginale spays he? Daar schijnt het ook alleen maar erger van te worden. Moet zeggen dat ik blij ben dat ik dit probleem niet herken sorry
ik had trouwens hier bij de kraamverpleegkundige de vraag gesteld over matrasjes voor ledikantje en dat earosleep spul.... dit was haar antwoord: Hallo, Met de aerosleep heb ik geen ervaring. Wat betreft de andere matrasjes zorg dat het matrasje niet te dun is. Een matrasje behoort stevig te zijn. De rest zullen jullie echt zelf moeten doen. Ilja tja...... nog niet zoveel verder mee dus....
We hadden dus ook enkele namen met de J maar dit is eigenlijk gekomen doordat we de namen erg mooi vonden en niet om de letters toch heb ik er nu echt bewust opgelet dat het niet weer een J word! Onze achternaam is Stam dat word dan Benthe Stam ,, 8)
@Nemo: Hahaha, nee ik ga hem geen krokodil noemen Ik denk meer aan : Josh ! @babymei: Hoi! Welkom bij de mei- mama's Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap, en ik wens jouw en je kindje al het goeds! Ps: Weet je al of het een jongetje of meisje is (wil je het uberhaupt wel weten?)? Sorry, ben ik altijd erg nieuwsgierig naar
Liefzonnetje; Ik doe de cursus van mensendieck. Ik wou dit graag doen en ik kon eind maart terecht. dat zou beteken dat ik de laatste les zou hebben een paar dagen voor 11 mei en dat vond ik wel krap. aangezien een collega van mij die zijn vrouw 6 weken te vroeg is bevallen. Dus toen dacht ik ik neem kliever het zekere voorhet onzekere. Ik wil trouwens ook gaan zwemmen, maar heb ook dat probleem met de badpak. Ja wel raar dat Josam al een tijd niet is geweest. Liefs Nathasja
Meiden ik denk dat ik een schimmelinfectie heb De afscheiding word momenteel ook erg korrelig en begint ontzettend te jeuken...heb hier ff op forum zitten neuzen en dat zijn dus DE sympthomen.... Ben blij dat ik maandag een afspraak bij de huisarts heb en blijf hopen dat het iets anders is..... Weet iemand eingelijk hoe de huisarts erachter kan komen dat het een schimmelinfectie is? (godzijdank heb ik een vrouwelijke HA anders had ik echt niet gegaan)
Hey Rachel, ik heb ook een schimmelinfectie gehad en het stelt niks voor hoor. De huisarts ziet het volgens mij aan of het rood is maar met dit soort klachten gaan ze er meestal van uit dat het een schimmelinfectie is. Ik kreeg een pil die ik net als een tampon moest inbrengen. Dat moest dan 's avonds voor het slapen gaan. De dag daarna voelde ik ineens vocht uit mijn vagina lopen dus ik schrok me rot maar dit was het medicijn wat opgelost was dus dat liep eruit. Is verder niet erg. Ik mocht een dagje niet douchen omdat ik anders het medicijn weg zou spoelen. Tot maandag als je nog erg veel last hebt van jeuk kun je met water spoelen, dat zou dan moeten helpen volgens mijn dokter.. Oh ja na die pil verdwijnen de klachten na ongeveer 3 dagen.. Ik weet natuurlijk niet of je precies dezelfde medicijnen krijgt.. Maar het stelt in ieder geval niet veel voor het is alleen lastig want het jeukt, dus maak je maar geen zorgen.. Ik reageer later op de rest want ik voel me niet goed nu maar wilde dit even zeggen omdat ik niet wil dat Rachel zch onnodig veel zorgen gaat maken.. Sterkte allemaal
Hallo meiden, Ik heb me een poosje terug al is voorgesteld maar voor de gene die dat niet hebben meegekregen ik ben Esther,woon samen (trouwen 20-07-2007) en heb 2 grote meiden van 10 en 14 uit eerder huwlijk. En we zijn reuze trots dat we nog z'n mooi wonder mogen krijgen. Dus Hallo allemaal, Ik hoop dat iedereen op het moment de ergste eerste kwaaltjes voorbij zijn en dat iedereen aan het genieten is. Ik heb toevallig ook afgelopen week een infectie gehad en van die 'eieren' gekregen en een zalfje voor de jeuk. Na een dag of drie heb ik het ergste wel gehad maar mens mens wat kan jeuk irritant zijn. En Tigger ik zag dat jij z'n mooi lijstje bijhoud mag ik daar ook bij komen te staan. en kan je misschien uitleggen hoe je dat doet. Ik ben uitgerekend op echo 18 Mei bij vk 20 Mei. oftewel rond oudste der verjaardag (14 mei).