Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Schimmeltje krijg je meestal vaginale ovules/tabletten voor idd. i.c.m. een creme. Veel vrouwen hebben er last van tijdens de zwangerschap,ik zie het heel veel in de apotheek.

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    amilah dankje wel voor je uitgebreide antwoord meid! *knuf*

Ik weet nu ook 100% zeker dat het een infectie is, even zitten googlen en heb alle sympthomen. Word alleen gek van de jeuk. Maak me nu ook niet meer zo heel druk om naar de huisarts te gaan ermee, schijnt gelukkig vaker voor te komen dus hoef me niet meer zo te schamen daar.

Zal blij zijn als de jeuk over is! Ik laat uiteraard maandag nog wel even weten hoe het is gegaan.

Jingels jij ook bedankt voor je antwoord! En Rebtam welkom terug en ook bedankt!

3. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    mvjanelle, hoe is het vandaag gegaan met de navelstrengpunctie? ik hoop dat alles is meegevallen!

4. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    hallo allemaal,

Ik heb weer iets raars, kan het zijn dat ik al wat vocht verlies van me tepels? dit lijkt namelijk wel het geval. Is dit normaal of moet ik de vk hiervoor bellen? Hoop dat iemand van hier me kan helpen......

Liefs Jessie

5. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Aha, das wel verstandig inderdaad om dat eerder te beginnen! Zou vervelend zijn als je de laatste lessen juist zou missen....

Tja ging ik naar de prenatal hier in de buurt, hadden ze alleen nog een paar mega lelijke zwarte, vreemde maten :rolleyes: badpakken.... vroeg ik wanneer er weer nieuwe zouden komen: "mevrouw pas in het nieuwe seizoen... het voorjaar dus...." tja heb ik / hebben wij wat aan... en wat moeten wij zwangeren nu doen dan? Niet zwemmen of gezellig in ons nakie? :x :confused: :x
    Nog wat andere zaken langs gegaan... maar geen zwemkleding... :x dus als iemand een :idea: heeft...

6. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    hier nog een.... beetje draderig spul ofzo.... na het douchen... schijnt normaal te zijn.... we krijgen 2 melkfabriekjes :oops: :rolleyes: :)

7. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Ik heb iederedag wel iets in mn bh zitten.....ja hihi idd melkfabriekjes, Maar dit maakt dus verder niets uit?

Ik pas mijn eigen bikini nog is geen bh topje maar zo"n trankini valt lekker over de buik heen. :)

8. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Jesie is normaal hoor, mijn schoonzusje (22 weken) heeft het ook al een week of 3 iedere dag, komt dat je borsten zich aan het voorbereiden zijn op de kleine. Je hoeft je dus geen zorgen te maken :D

9. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Oke thanx

Liefs Jessie

10. Niet meer actief

mijn navelstreng punctie si goed gegaan!deed wel wat pijn maarja nu w8ten op de uitslag!

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Fijn dat je het achter de rug hebt mvjanelle!
    Is er wel iemand met je meegeweest?
    Hoop dat de uitslag goed is meis!

12. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    @ mvjanelle Ook ik hoop dat de uitslag goed is.

13. Niet meer actief

mvanjelle; ik hoop ook dat de uitslag goed is zal voor jullie duimen. Hoe is het nu met je man?

Knuf tas

14. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Spannend hoor mvjanelle.. We duimen voor een goede uitslag!

@ Rachel -> Mijn tante zei tegen mij dat ze zo vaak een schimmelinfecctie had dat ze de neiging had om aan de dokter te vragen of ze niet gewoon maar dat medicijn iedere week op konden sturen :) De jeuk is verschrikkelijk he?

Bij mij komt er al heel lang vocht uit mijn tepels en ook echt melk al.. Ik wordt daar altijd helemaal blij van. Dan denk ik gelukkig bij mij kan het ook :)

15. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Amilah: ik wil niet lullig doen maar het zegt niets als er vocht/melk uit je tepels daarmee is nog niet gezegt dat de borstvoeding bij jou gaat lukken.

mvjanelle: Ik duim voor een goede uitslag

We zijn het nu eindelijk eens over de namen we hebben nu een jongens en een meisjesnaam ben er wel blij om
    Nu nog een geboortekaarte zijn we ook al lang mee bezig maar komen we ook niet uit.

Groetjes

16. Ik heb dat ook hoor, dat er wat uit mn tepel loopt.
    Ik had trouwens ook een schimmel infectie, maar dat had ik een tijdje geleden al, trekt vanzelf weer weg...

Mvjanelle: veel sterkte gewenst bij het wachten!

17. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik heb nog geen vocht uit m,n tepels of melk....zal nog wel komen neem ik aan ;)

Ik zal blij zijn als ik bij de dokter ben geweest, wachten tot het vanzelf weggaat gaat niet lukken....dan ben ik helemaal overspannen :p

18. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    zooooo net ff carcasonne gedaan en mijn lief 3 keer ingemaakt :) :) heb ik weer bewezen dat mijn hersenen toch nog werken! ;) ;)
    (laatst namelijk 4 keer op een rij verloren.....)
    mijn lief leest nu mee en begint luid te protesteren... ja en je gaat zeker niet zeggen dat je ook 1 keer verloren hebt..... nou bij deze dus :)

ben eigenlijk moe, maar wil nog niet naar bed, anders lig ik vannacht weer zo lang wakker...... en dan is de kleine erg actief, dus ben ik nog meer afgeleid

morgen weer een half dagje werken.... darmen zijn bijna helemaal weer tot rust gekomen.. dus mijn standaard halve dag op donderdag moet wel lukken verwacht ik.

19. Female

Female Niet meer actief

ik heb al een week of 3 last van vocht uit mijn tepels, 's morgens vooral. niet zomaar een paar druppels. best veel, begon dus al met 4,5 maand... vind het niet erg en doe er ook niks tegen, hoort erbij...

20. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    he ik vroeg jullie toch laatst over matrasjes enzo... (en earosleep). Zit ff te googlen en vond deze website met onafhankelijke info over wiegedood...
    wellicht een bezoekje waard?!

http://www.wiegedood.nl/modules/content ... section=25

Wij gaan dus niet voor het dure earosleep systeem, maar gewoon voor een goed stevig matras!

Deel Deze Pagina