Silvie, Female en Marloes welkom en gefeliciteerd!!! @Silvie dat zal even raar zijn geweest maar leuk dat je al snel zo een welkom gevoel hebt. En inderdaad als er een 7 staat onderde banner wil je een 8 maar iedere hele week verder is gewoon hartstikke leuk. Ik heb vanavond een wat raar gevoel in mijn buik, ik had het twee weken geleden ook. Schijnt van het groeien van de baarmoeder te komen. Eigenlijk vind ik het wel prettig dat ik weer iets voel
Silvie, female,marloes80, gefeliciteeeeeeeerd gelukkig zitten jullie ook in de mooiste maand van het jaar. Wij hadden vanavond de man van de burgelijke stand op bezoek, die ons volgende week vrijdag trouwt. Aardige man maar wel een echte ambtenaar he, dat gaf 'ie ook grif toe. Het was vanmiddag bij ons ontzettend druk... het sloeg meteen op mijn buik, meteen buikpijn. ik dacht: ik moet mezelf wat meer intact gaan houden nu, dus een wijze les!
Wat ontzettend rot voor je Marloes!!!! Sterkte meid!!!!! Hoever was je? En bloed je nu nog? *knuf* Hier net onder de douche een misselijkheid vlaag gehad, was maar net op tijd bij de wc...maar goed het is dus begonnen de misselijkheid.
Jeetje Marloes, wat ontzettend balen zeg!!! Ik weet gewoon niet wat ik tegen je moet zeggen, in ieder geval wil ik je heel veel sterkte wensen!!!!! Liefs Joyce
Neeeeee Marloes...... Ik hoop niet voor je dat het doorzet..... mijn huisarts waarschuwde me dat een beetje bloedverlies heel normaal kan zijn en dat je dan niet gelijk moest schrikken.. tja makkelijk gezegd.... Ik duim voor je dat het gewoon niets te betekenen heeft... duim duim duim
Ha meiden, Gisteravond ook best geschrokken, had al heel de dag een zeurende buikpijn en gisteravond had ik dus wat lichtbruin in mn broekje zitten. Ben me echt rot geschrokken Vanochtend direct de VK gebeld, ze heeft me gelukkig gerust gesteld dat dit inderdaad kan voorkomen. Mocht het alleen gaan veranderen, dan moest ik gelijk aan de bel trekken. Vandaag ook nog steeds een zeurende pijn in mn buik, maar hoort er allemaal bij. Ik kan overigens niet wachten totdat er een 5 bij mn banner komt te staan Liefs Joyce
verder na het droevige nieuws van Marloes.... nieuws voor mij... 26 sept heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige en 2 oktober de eerste echo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JOEPIE!!! Vind het wel heeeeeel leuk dat het zo vroeg is! Moest trouwens van de VK omdat ik gelijk zwanger ben geworden na de pil en het dan blijkbaar altijd maar de vraag is hoever je bent.... Verder moet ik van de huisarts ook gelijk een afspraak bij de fysio maken, ik heb namelijk 3 jr geleden een hernia gehad.... kan nu complicaties gaan geven en misschien door naar gyno... hoop het niet, preventief dus al naar fysio en dan hopen dat alles goed blijft gaan en ik gewoon bij de VK kan blijven.... ben helemaal hyper dat ik zo snel al een echo krijg!! moet eigenlijk nu werken, maar kan me niet goed concentreren.... hebben jullie daar ook last van????
jeetje Marloes wat naar zeg. Ook ik hoop dat het niet doorzet. Weet wat je meemaakt. Heb het ook gehad. Gelukkig was bij mij uiteindelijk alles goed. Wel een week in spanning gezeten (zie 50-50 bij miskraam) en Lief zonnetje wat fijn dat je zo snel terecht kan. met een beetje geluk kan je het hartje zien. Die heb ik bij mij dinsdag gezien is echt een leuk moment
Ha peanuts, Gaaf zeg dat jij het hartje van je kindje-in-wording hebt gezien!!!! lijkt me echt geweldig... Zelf heb ik steeds nog een onwerkelijk idee, ik had een foto van de positieve test gemaakt en die heb ik vandaag nog maar eens bekeken..... verder heb ik alleen last van onwijze vermoeidheid en zere borsten (en zijn al groter geworden) van misselijkheid weinig last....
@Marloes, sterkte! @Liefzonnetje, kan het me goed voorstellen dat je je hoofd nu helemaal niet bij je werk kan houden. Ik heb het ook wel en probeer mezelf ook gewoon een beetje toe te staan af en toe weg te dromen. Vannacht heb ik naar gedroomd, gewoon over mijn werk. Ben nu al twee uur aan het wakker worden en hou zo een naar gevoel. Zal vast een beetje met de hormonen te maken hebben. Ik werk trouwens met moeilijk lerende, moeilijk opvoedbare tieners (een woongroep). Ik draai meestal 24 uurs-diensten en dan slaap ik dus op mijn werk. Hoewel ik me prima voel trek ik die diensten effe wat minder dan normaal. Ach als ik er straks eenmaal weer ben gaat het vast weer helemaal goed. Normaal ben ik gek op mijn werk en vind alles leuk. Nu trek ik mij alles gewoon iets meer aan. Zal wel over gaan. Sorry voor het geklaag
Hoi Marloes, Ik ben wel nieuw hier, maar wil je toch even sterkte wensen!! Voor alle andere dames van harte gefeliciteerd. Liefs nathasja
Klagen hoort erbij hoor Erica en mag best. ben helemaal verrot. ben gewoon al vanaf 5u wakker .. pff ..GAAP Welkom nathasja en gefeliciteerd
@Nathasja welkom en gefeliciteerd @Silvie bedankt voor je begrip, en weinig slapen is ook niksssss. Ik heb net even je site bekeken. Wat leuk!! Wat een leuk meidje heb je. Hoe ben je zo in Denemarken gekomen?
he erica no worries joh... klagen mag.... enneh ik vind het eigenlijk geen klagen wat je doet.... alles is zo herkenbaar. Ik zag overigens dat jij ook al heel vroeg een echo hebt!! Leuk joh! spannend he????
@ Marloes, ik wil je heel veel sterkte wensen. Helaas weet ik wat het is om een MK te krijgen. 25 september heb ik mijn eerste termijnecho (een vaginale), weet iemand hoe dat gaat??? Ik kijk er heel erg naar uit, aangezien is vreselijk onzeker ben over mijn nieuwe zwangerschap. Ik blijf mijn wc-papiertje checken na het afvagen... stom heh? Groetjes Simone
@Erica --> Dank je meid ..het is ook een lekkere griet. En hoe zijn wij in Denemarken gekomen ... we kwamen hier al geregeld op vakantie om mijn man hier vroeger ook gewerkt heeft, nog vrienden heeft en we het een mooi land vinden. En we waren een keer bij zijn oude baas en hij vroeg of we bij hem wilde komen werken. Daar hoefde we dus niet over na te denken. Anderhalve maand later woonde we hier.