we zitten bijna op pagina 201.... of misschien is dit wel het eerste berichtje op 201... houden we toch best netjes he...... als je sommige maanden ziet..... dan zijn wij niet zo heel erge kwebbels.... maar tis hier wel SUPER gezellig.....
Hallo iedereen Hier een update van mij. Heb vanmorgen een gesprek met mijn leidinggevende gehad en heb echt super last van mijn rug. Nu moet ik wel gewoon mijn uren blijven werken maar wel therapeutisch, maar het is gewoon niet vol te houden. en ze heeft mij weer naar de arboarts gestuurd. Morgen ga ik even naar mijn eigen huisarts want iedereen adviseert mij dat want ik heb last van mijn rug en dat straalt door mijn bil heen, nu denkt iedereen dat ik zwangerschapsisias heb en dat is niet te hopen maar ja als het zo is dan is het zo. Heb wel alles gelezen maar weet echt niet wat ik allemaal moet antwoorden Weet wel dat er iemand jarig is of geweest of morgen gefeliciteerd. Groetjes
Ha Alida, Wat ontzettend vervelend voor je joh! Ben je al bij de fysio geweest? Zeker doen hoor... misschien heb je hetzelfde als wat ik nou 3 keer gehad heb.. en dat is met een paar keer fysio verholpen! Ik hoop voor je dat het snel beter gaat! sterkte!
.... Ik heb de etos doos nog niet... Ik heb m wel aangevraagd hoor, maar nog niets gehad... Ik heb ook zo'n gratis Friso zwangerschaps dagboek aangevraagd (iemand had daar een bercihtje over geplaatst), nog iemand die m heeft aangevraagd/al heeft? @ Alida: Jeetje wat een rot gedoe zeg! Heel veel sterkte! Heb weer wat positie broeken gekocht...wat zitten die lekker . En een baby vestje, broekje en twee jasjes. Ik heb al vanalles, maar ik kon dit niet laten liggen, die jasjes waren 1 euro per stuk!
Pf gister niet gekeken en moet gelijk weer een heleboel bijlezen. @Mvjanelle: gelukkig viel alles mee, hopelijk de uitslag ook goed. @Alida: mischien is zwemmen ook lekker voor je rug ? @liefzonnetje: Jullie moeten nog beginnen aan de babykamer ? Veel succes met leuke dingen bedenken. Enne ik heb de opvolgmelk ook doorgegeven. @Erica: alvast heeeeel veel plezier bij je 3/4d echo (wel even foto's plaatsen in je album als je wilt) @babymei: gefeliciteerd nog en welkom hier ! @chantal: Lekker he zo'n luierdagje, geniet er maar lekker van.
Ik heb het friso zwangerschapsboek ook besteld heb er alleen nog niets van gehoord is al een maand geleden.
Ik heb het friso boek al wel een aantal weken, maar is niet heel bijzonder hoor. De etos doos zitten wat leuke boekjes in, zalf en luierdoekjes. Dan nog poedermelk maar die is net tegen de datum aan dat is wel minder...... De etos doos duurde bij mij ook heel lang en heb maar gebeld, bleek dat mijn aanvraag geblokkeerd was? Ze heeft hem toen opnieuw ingevoerd en toen had ik binnen een week de ophaalbrief.
Super Erica.. Dank je voor de complimenten... ik moet ook nog een afspraak maken voor de echo... (terwijl ik typ zit meisje op mijn blaas/schaambeen te trappelen, hihi. Leuk is anders) Nesteldrang, hihi.. Mijn hubby heeft ook wel last van nesteldrang en hormonen hoor.. Liefzonnetje, gelukkig kletsen wij vrij rustig.. anders zou ik het echt niet bij houden.. vind dit wel net zo leuk... Alida, sterkte ermee.. luister goed naar je lichaam hoor!
Ik heb de etosdoos al best lang. Maar mijn opvolgmelk die erin zat was de houdbaarheidsdatum tot maart 2007 dus dan is onze baby er nog niet eens als het goed is. Ik zal proberen om naar mijn lichaam te luisteren maar vind dat soms wel moeilijk, en als de arboarts zegt dat ik aan het werk moet dan mag ik dus niet met deze klachten thuis blijven. Simalex gefeliciteerd met je verjaardag morgen mijn vader is morgen ook jarig alleen die wordt 60 jaar. Groetjes
Hallo Dames, Ga vanavond voor het eerst naar curses "Zwanger en Fit" ben heel benieuwd, zeg maar puf club maar met fitness of zo iets. Spannend. Ik zal wel laten weten hoe het was. Moest vandaag op de vakantie beurs staan in utrecht, vreselijk! Heb er 3 uur overgedaan om daar te komen , dan de hele dag z'n beetje staan, en heb z'n last van me been ivm me bekken, niet leuk me collega zei dat ik wel wat eerder naar huis mocht ook ivm de curses vanavond , rij ik er weer 2 1/2 uur over terwijl utrecht maar iets meer dan een uur is rijden normaal, nou ja heb ik voorlopig ook weer gehad , de volgende beurs zal voor mij niet eerder worden dan 15 september! dan hoef ik pas weer te beginnen met werken als het goed is! Alleen nu nog de 9 maanden beurs, maar gelukkig hoef ik daar niet in een stand te staan, kan ik zelf lekker rond lopen. Gaan jullie daar ook naartoe? Moet dinsdag weer naar het ziekenhuis voor medische echo, ben zoooo nieuwsgierig! Kan niet wachten! Sorry dat ik even niet reageer op jullie berichtjes, heb ze nog niet kunnen lezen maar als ik vanavond thuis kom zal ik even de tijd nemen om ze door te lezen! Groetjes allemaal en fijne avond! Liefs, babymei
@Liefzonnetje ga jij effe lekker crea bea doen met de boom Klinkt leuk ben heel benieuwd wat jullie ervan maken! @Alida balen meid, hou je eigen grenzen maar mooi in de gaten hoe ze het kwaaltje ook noemen. Of het nu wel of niet bi is pijn is pijn hoor! @Goddes 1 euri voor een jasje nee dat zou ik ook niet laten hangen als ik ze leuk vond! @Tigger moet je dan ook steeds plassen als ze op je blaas trappelt. Dat had ik vorige week effe, dacht dat ik nooit van die wc zou komen. @Nemo ik zal proberen foto's te plaatsen, tot nu toe ben ik daar nog niet zo handig in gebleken. Behalve de echo die ik gescand had. Allemaal een fijne avond!
Babymei je staat er bij... Erica, nee dat valt mee. Daarom denk ik ook niet het echt mijn blaas is, maar iig wel daar in de buurt, haha.
hallo dames, ben net geweest naar de vk. alles was goed mijn bloeddruk iets lager maar dat is normaal voor deze tijd. mijn meisje is hard gegroeid de laatse weken dat kost veel energie gaat over zegt ze. ik hoop het. gr chantal.
Nou, misschien moet ik die etos doos opnieuw aanvragen... Ja 1 euro is echt helemaal niks voor zulke jasjes. er zitten allemaal hele schattige beertjes op . Toppunt van nestel drang: om half drie snachts gaan wassen en strijken. Uiteindelijk om half 5 sochtens mn bed weer in... . Die nestel drang komt bij mij in vlagen ook doorzetten hoor. Ik heb al weken zo'n "zin" om alle kleertjes uit te zoeken en te sorteren (7 dozen vol, dus ik heb nog wel wat te doen...zegmaar). Ik begin een beetje baby-gek te worden, als ik babyspullen zie wil ik ze acuut hebben, los van het feit of het handig of niet is/duur/neemt veel ruimte in/heb er al 6 miljoen van ect. *Help, ik wordt een baby-shop-aholic (gelukkig heb ik niet zoveel geld, anders had ik nu 6 maxi-cosi's, 4 boxen, 8 ledikanten, etc. in de woonkamer staan als het aan mij had gelegen )* Oe, spannend die echo! Ben erg benieuwd, heel veel plezier!
@Babymei ben je al uitgepuft hoe was je cursus? Ik weet nog niet of ik naar de 9 maanden beurs ga. Eigenlijk heb ik al bijna alles en bang dat ik me tot van alles laat verleiden @Chantal fijn dat alles goed was! Een lage bloeddruk is beter dan een hoge. @Goddes ik herken het wel. Die kleine kleertjes vind ik zo lief. Maar ze hebben het maar zo kort aan. Straks moet ik haar twee keer per dag schone kleren aan doen alleen zodat ze in twee weken alles aankan.
Hallo iedereen, Alvast bedankt voor de felicitaties. Wij gaan morgen gewoon de hele dag verjaardag vieren, met familie en vrienden gewoon. Vandaag waren we samen vrij en de hele dag druk bezig geweest met alles poetsen en zo. Mijn man heeft de commode/wasmeubel helemaal klaargemaakt, met (douche)kraan e.d. Alleen er moeten nog koppelstukjes tussen geloof ik, die waren niet kompleet. Dus toen samen alles opgeruimd en grofweg gespoetst. Nu is de babykamer al een klein beetje klaar zeg maar. Alleen nog ontzettend leeg. Alleen een commode staat en een kapstokje met de kleertjes eraan, die niets over het geslacht verklappen..... En verder alle boodschappen gedaan en het huis opgeruimd en gepoetst. Pffff.... voel me net of ik een marathon heb gelopen.... ben echt helemaal moe... Tassie nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren oeps vergeten... Ik ben morgen waarschijnlijk niet online... dus iedereen alvast een goed weekend. Blz 202... wat zijn wij een kletskouzen! Groetjes Simone.
@ simalex gefeliciteerd en veel plezier morgen @ babymei welcome! @ goddes jasjes voor 1 euro? waar dan? (hoezo nieuwschierig ) @ chantal super dat het goed was @ alida succes bij de HA morgen, je moet echt rustiger aan gaan doen hoor. zul je morgen ook wel horen denk ik @ tigger voelt irritant he als het kindje echt op je blaas trapt! Ik hoorde trouwens dat je va wk 26 zeg maar je kindje ong 6 keer per dag moet voelen. als die van mij zo door gaat hoef ik me écht niet druk te maken, want ik voel het zeker 100 keer per dag schoppen, nog meer zelfs...! hier verder alles wel ok. alleen nog steeds geen salaris dus dat is een hoop gedoe. morgen naar pap en mam voor een paar daagjes, zal me goed doen