Simalex gefeliciteerd! Chantal fijn dat alles goed was bij de vk! Ik heb net de blije doos maar opnieuw aangevraagt, die had ik al aangevraagt toen ik 7 weken zwanger was (via foldertje prenatal) maar helemaal niets gehoord terwijl andere het blad Wij Jonge Ouders al binnen hadden..... Nu maar via internet gedaan en hopen dat het wel goed gaat nu. Moet wel overal zelf meerdere keren achteraan gaan lastig hoor Nog even tot 13.00 werken en dan lekker weekend. M,n mannetje komt vanavond ook weer thuis en morgen komen m,n schoonouders om de gordijntjes voor de babykamer af te maken
[quote="Female@ tigger voelt irritant he als het kindje echt op je blaas trapt! Ik hoorde trouwens dat je va wk 26 zeg maar je kindje ong 6 keer per dag moet voelen. als die van mij zo door gaat hoef ik me écht niet druk te maken, want ik voel het zeker 100 keer per dag schoppen, nog meer zelfs...! quote] Mijn vk zei dat je je kindje vanaf 28 weken pas iedere dag een paar keer hoeft te voelen.....Hangt denk ook van je placenta af want sommige voelen nu al dagelijks hun beebje en andere niet (ik voel haar niet iedere dag)
Goedemorgen meiden, Iedereen lekker geslapen ik eindelijk ook weer een keertje. @Erica heb het er bij gezet weet niet of het zo goed is anders hoor ik het wel, en de uitgerekende datum is 18 mei. ( Heb alleen niet vermeld wat het gaat worden want ik heb nog 2 meiden lopen die oo zo nieuwsgierig zijn en willen weten wat het word (dus sorry meiden hier kom je het ook niet te weten.) ) En wat de dames er van vinden fantastisch, we hebben al gezegd dat we moeten gaan oppassen dat de kleine straks niet 3 moeders gaat krijgen.
Hallo Allemaal, @ Simone van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag @ Chantal mooi dat alles goed was met de beeb Ik moet zelf 29 jan weer naar de VK toe (moet nu om de 3 weken) Liefs van Jessie
Ik weet niet meer wie het was.....maar iemand zou Josam een PBtje sturen, ben benieuwd of Josam nog iets heeft laten horen?
@ rachel: ik heb mijn gyn in belgie en vanaf 26 wk is het kindje officieel levensvatbaar. in mijn woonplaats iss het zh heel dichtbij. vanaf 26 wk wil ze dat ik altijd langskom als ik het een dag niet voel. je krijgt dan altijd meteen een echo van te voren. ze zei: je neemt je moederboekje mee, hoeft ook niet eens te bellen van te voren. er is dag en nacht iemand die de echo kan doen. super toch!
Simalex; van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Net zijn de spullen voor de babykamer bezorgd. Dus nu gaan we van de week echt aan de slag met de kamr. Liefs Nathasja
Hallo iedereen Ik heb ook lekker geslapen ben er om 8 uur even af geweest op de HA bellen voor een afspraak moet er om 11.40 zijn, dus ben ik gauw nog even weer op bed gegaan en nog lekker geslapen tot 10.30. Simalex gefeliciteerd met je verjaardag een stel vrienden van ons zijn ook in verwachting en die is 8 maart uitgeteld en laast heb ik even met haar gepraat en toen zei ik is de babykamer mooi geworden, zegt zei dat ze die nog niet hebben alleen nog maar besteld dat vind ik best laat hoor. Iedereen een fijne dag gewenst
@Female fijne dagen met je ouders, zorgt hopelijk even voor afleiding van alle salaris zorgen. @Rachel fijn dat je mannetje weer thuis komt, toch gezelliger samen he! @Rebtam knap dat je het geheim kan houden thuis hoor. Leuk dat het hele gezin van de zwangerschap geniet. @Tassie veel plezier met het maken van de babykamer. @Alida succes bij de huisarts! @Simone nogmaals gefeliciteerd rustig aan doen hoor verder, dan kun je morgen nog lekker genieten. Hier alles prima. Kom net mijn bed uit . Ga me maar eens douchen en aankleden want vanmiddag ga ik effe ergens wat drinken met een vriendin (jaja alcoholvrije borrel ).
@tigger heb ook afspraak toegevoegd op 31e bij vk. @Simalex gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag.
Hallo iedereen Ben naar de huisarts geweest en heb last van mijn isiasspier hier kan de huisarts niets aan doen alleen mag ik zonodig paracetamol. Heb ook een kuur gekregen voor mijn verkoudheid. Mag wel werken iig wat mijn lichaam toelaat. Groetjes
Alida; beterschap. Wat mij heeft geholpen met mijn isschias is shiatsu therapie. Ik weet niet of je erwat aan hebt. Liefs Nathasja
Dank je tassie ik kijk wel even wat ik ga doen. Zwemmen lijkt mij ook wel lekker en ze zeggen dat dat ook helpt. Eindelijk goed nieuws hier mijn manlief heeft weer werk vanaf dinsdag eindelijk komt er weer een beetje geld in het laadje. Groetjes
hallo meiden, ik werd weer niet goed vandaag het is ook zo warm in de winkel. en om 4 uur lukt het gewoon niet meer. mijn baas was er vandaag en zei waarom ga je dan niet tot 4 uur werken. dus ben nu voor 25% ziek gemeld. en zit nu lekker op de bank en kan morgen uitslapen. en ik voelde mij vandaag juist wat beter zo zie je maar. groetjes chantal.