hoi Alida, beterschap hoop dat het snel overgaat of minder wordt. hoi female, lastig dat je nog steeds geen salaris hebt. hoop dat je een leuk weekend hebt met je ouders. groetjes chantal
@Alida: Beterschap en gefeliciteerd met je mn zn werk, lijkt me een hele opluchting. @Female: Ik ben gewoon langs de schalm (2e hands winkel) gegaan, en daar hadden ze dus die twee jasjes. Af en toe kom je daar gewoon super dingen tegen, in dit geval twee jasjes, een vestje en een broekje die nog nooit gedragen zijn (misschien een cadeautje dat te klein was ofzo). Dus nu heb ik twee splinternieuwe jasjes, n vestje en broekje voor een tweedehands prijs . Echt aan te raden hoor, je komt er soms hele leuke dingen tegen. Ook qua meubels erg handig (super mooie rode bank gezien voor 60 euro). Je betaalt zoveel minder voor hetzelfde product. (die jasjes komen bijvoorbeeld van prenantal). Je hebt er ook merkkleding voor een paar euro. Ik heb toen 6 broeken, 2 jasjes, vestje en broekje gekocht en ik was maar 20 euro kwijt. Echt super! Ik heb echt een pechdag vandaag. Een vriend van mij is bijna jarig, dus ik op zoek naar het ultime cadeau, je raad het al, nergens meer te krijgen. Ik balen. Ik denk, ik moet nieuwe schoenen hebben, dus ga op zoek. Geen leuke/betaalbare/goedzittende schoennen te vinden natuurlijk. Uiteindelijk leuke goedzittende laarzen gevonden voor 25 euro, blijkt dat de andere laars (de linker) spoorloss verdwenen was, en ze zouden wel even gaan zoeken en bellen als ze m gevonden hadden. Wordt ik opgebeld: "Ja, we hebben de andere laars gevonden, maar hij ligt in een ander filiaal, t moet dus opgestuurd worden en dat kan nog wel een weekje gaan duren". Dus, nog steeds geen schoenen. Baal, baal baal. Na lang zoeken toch nog een cadeautje gevonden (absoluut niet wat ik wilde, maar toch, baal baal baal). Eenmaal thuis (na 6 keer van mn fiets geblazen te zijn door die rotwind!) ging ik de zolder op om de babykleertjes uit te zoeken zodat ik ze kan wassen. Ik til niets vermoedend een tas met flesjes en speentjes op, rolt de halve inhoud eruit omdat die (*!&@!) katten het kapot hadden gemaakt. Ik dus vloekend en tierend alles weer in de tas gestopt. Ik til (wederom niets vermoedend) een omkleedkussen op, stroomt er allemaal kattenpis recht over mn nieuwe broek (die wilde ik morgen op de verjaardag aan). Bij alles wat ik aanraakte bleek het kapot en/of onder gepist te zijn. En later bleek ook nog eens de helft van al mn spullen kwijt te zijn. Ik ben toen zo hard gaan huilen, ik kon er niets tegen doen, de tranen bleven komen...
Goddes tear wat een baaldag zeg hopen dat het morgen weer over is. Inderdaad wij hebben zo onze babykamer gekocht bij een tweedehands zaak en hij ziet er als nieuw uit nieuw matrasje erin en klaar is kees Scheelde ook enorm moesten anders voor dezelfde kamer 1500 euro betalen we waren nu met 475 euro klaar. En bij die van 1500 euro zat de kast er nog niet eens bij in en die heb ik er wel in voor 475 euro. Mijn paps is jarig en we gaan zo op verjaardag iedereen nog een fijne avond. Ben er niet zo laat weer want moet weekend weer werken en morgen ook weer verjaardag van paps maar dan voor de hele familie. Dus dit wordt weer een druk weekend Groetjes
hallo dames! Ging gister voor het eerst naar curseszwanger en fit, dacht bij me zelf nou leuk puf club, nou dat je het wel noemen ! Het is gewoon een fitnes club voor zwangere vrouwen, je wordt nog goed aan het werk gezet! fietsen, lopen, roeien, trainen ga zo maar door! je krijgt natuurlijk wel begeleiding ivm de zangerschap maar je moet ook echt sporten, je krijgt zelfs huiswerk met een soort skippy bal zodat je thuis kan trainen Ik moest echt lachen, ikmet me puf club. was wel een leuke avond al die zwangere (aanstaande mama's zweten) en houd me conditie fit, hihi heb ik wel nodig, begin voor mijn doen echt dik te worden! Maaaaar het is voor een goed doel, dus nu mag het wel, verder vanmiddag uit me werk op kraam bezoek geweest bij een vriendin, ze heeft een zoon gekregen : Thijs van ruim 10 pond! Dat is geen baby meer maar gelijk een peuter! grapje, echt een lieverd, raar idee nog een paar maanden en je heb zelf z'n hummeltje! kan echt niet wachten! Als het maar gezond is! Nou dames ga weer even verder krijg zo me zus op visite, effe een bakkie doen, misschien tot later, doei! *Alida beterschap, en wow wat een prijs voor je kamer! * Goddess tear, balen van je dag hoop dat morgen weer beter gaat * Simone nog gefeliciteerd
@Alida: Goed joh dat je zo heb bespaard op het kamertje, het geld dat je "overhoudt" kun je altijd nog heel goed gebruiken. En "recyclen" is ook nog eens goed voor het milieau. Een bedankje namens de bomen en je portemonne . @babymei: 10 pond? Das echt veel! In iedergeval gefeliciteerd met Thijs. Gelukkig dat het puffen op de pufclub zo meevalt . Arggg! Striae! Ik heb nooit veel waarde gehecht aan mn lichaam, maar ik zie er nu echt uit als een zebrapad! Benen, billen, borsten en buik, striae striae striae! Baal er nu echt van. Sorry dat ik zo zeur en zanik, ik heb gewoon echt mijn dag niet....
Ja dat is ons beebje lief hé. Kunnen ook niet wachten tot het bij ons is. Maar ja wachten word beloond zeggen ze toch altijd
Wat leuk zeg. Weer vroeg van bed vandaag want moet weer werken ben wel therapeutische aan het werk maar dat zegt ook niks want heb gewoon iemand naast mij staan maar moet wel van 8 tot half 5 werken en dat vind ik in deze situatie heel lang maar ja is niet anders. Iedereen een fijn weekend. Groetjes
ik was ook vroeg wakker om half 3 al echt klaa wakker toen heb ik maar ff me hond uitgelaten en toen ff terug gestapt in bed toen 1 uurtje weg ge domelt en toen ik weer wakker werk lekker uit bed gegaan
Hallo dames, Nog bedankt voor alle felicitaties. Gisteren een erg leuke en lange dag gehad. Allemaal lieve cadeautjes, ook weer een paar voor de baby... glim... Was alleen wel zwaar vermoeid gisteravond. Dus vanochtend heerlijk uitgeslapen met zijn tweetjes. Vanmiddag gaan we met zijn tweetjes oppassen en dan krijgen we gelijk de bijbehorende kledingkast mee, voor in de babykamer. Vanmiddag had ik ineens een echte harde buik onder het hond uitlaten... fffffieuw... dat is echt niet leuk... liefst was ik gaan liggen, midden op de straat... dus vlug (nou ja vlug) weer naar huis gestrompeld en toen ff op de bank bijgekomen. Waarschijnlijk een combi van drukte gisteren en zo... Verder had ik niet zoveel te melden, reageer morgen weer sociaal op iedereen! Groetjes Simone.
pff jullie hebben weer heel wat geschreven...... heb alles gelezen, maar weet ook niet meer precies wat ik gelezen heb..... vandaag drukke dat gehad. Vanochtend een cursus en vanmiddag voor een auto wezen kijken.... tja en dat was wellicht te druk, want heb nu ontzettend last van maagzuur....en dus weer geen zin in eten... Anyway, heb niet veel te melden, dus laat ik het hierbij. Fijne avond allemaal
Zeg dames, wat is dit nu dan toch? 11 pagina's lezen heeft me 50 minuten gekost! Gelukkig over het algemeen positieve verhalen dat is altijd fijn. Ik zie dat er nog een meimama op 24 mei bijgekomen is, ben benieuwd wie als eerste mag puffen? Hier gaat alles goed gelukkig. Geen bloeding meer gehad Heb het wel erg rustig aan gedaan de hele week. Een paar keer gezwommen, maar is ook wel een beetje eng met al die springende kinderen om je buik heen. 's Avonds filmpjes kijken en chips happen mmmm. Al met al geslaagd weekje. Ga nu eerst eten, kom straks nog wel ff buurten.
Goede Avond Allemaal, @ Liefzonnetje gek he dat Josam niets laat horen hoop zo dat er niks mis is met haar of de beeb... Verder ben ik ook best benieuwd naar wie er als eerst mag gaan puffen (we hebben gelukkig nog fftje) heb vandaag weer een hele partij Zwitsal gekregen, zijn er heel erg blij mee. Morgen al weer 24 weken, nou meiden allemaal alvast een fijne zondag. Liefs Jessie
Vanmiddag in de stad wezen kijken voor een muziekdoosje. We hebben wel 15 muziekjes gehoord, maar bij 1 begon ons kleintje flink actief te schoppen! Nog een paar geprobeerd en toen diezelfde weer. En ja hoor..... weer reactie! Toen hebben we deze maar gekocht Ik ben vorige week begonnen met zwangerzwemmen. Het is erg lekker en echt ontspannend, zalig. Ja wel met DAT badpak van de Prenatal maar goed het zwemmen was voor mij echt een must! Dan maar in dat badpak, beter dan in m'n nakie
Trouwens, nog ff een Wij hebben fantastische kleertjes bij de Zeeman gekocht! Ja, ik weet dat dit niet de eerte plek is om te gaan kijken, maar ik vond het veel mooier dan wat ze bij de Prenatal of bij de Hema en zo hebben. Veel meer sprekende kleurtjes ipv dat lichtblauw en lichtrose. Gewoon lekker rood oranje groen blauw. Voor 2 euro per truitje/broekje/rokje dus ook geen geld.
Bianca daar haal ik bijna al mijn spullen weg qua kleding is gewoon niet zo duur en zo lang hebben ze het niet aan ze zijn er zo weer uit gegroeid. Vandaag nog even werken en dan morgen lekker vrij. Vandaag alweer 21 weken schiet op! Iedereen een fijne zondag. Groetjes
Hallo iedereen Ben er weer met werken en er is helemaal niet geschreven dat is mij nog nooit gebeurd dat als ik de hele dag had gewerkt dan moest ik altijd heel veel nalezen Vanavond lekker bank hangen. En morgen lekker samen uitslapen kan ik mij nu al op verheugen Groetjes
Zo... lekker rustig hier op het forum! Zo veel bijzonders hier valt er ook niet te melden. Gisteren de kledingkast opgehaald, dus die kunnen we nu ook schuren en verven. En dan kan ik alle ondere spulletjes ophalen en kamertje inrichten! Groetjes Simone
Goede Tip Bianca! Wat een rust hier zeg! Maak me wel een beetje zorgen over Josam... Ik heb een vraagje aan jullie over verzekeringen. Hoe zijn jullie verzekerd qua kraamzorg etc.? Is het echt heel handig om je daar aanvullend voor te verzekeren of maakt dat niet zoveel uit? Ik ben trouwens bij zilveren kruis verzekerd...
Ik heb niet zoveel te melden nu. Gordijntjes voor de babykamer zijn af, dus de babykamer is helemaal klaar Morgen om 10.00 naar de huisarts voor die schimmelinfectie, beetje zenuwachtig voor. Deze week heeft m,n man oefening en is dus telefonisch niet bereikbaar, erg saai en stil Nog 2 weken dan is hij weer gewoon iedere avond thuis gelukkig. Dinsdag alweer 24 weken, buik begint nu ook echt een buik te worden dus dat is wel super leuk..... Fijne avond allemaal!