Hallo allemaal, Met mij gaat het super! En met vele anderen ook las ik. Ik ben ondertussen getrouwd en daarna nog op reis geweest. En ik heb inderdaad wel wat gelezen op de site, maar nog niet geantwoord. Ik kon nog net in mijn jurk. Vanaf 19 weken begon mijn buik toch te groeien. Wij hebben 4 januari een echo gehad. Wat is dat bijzonder zeg. En alles was goed, dus dat is heel fijn. Assepoester, wat vervelend dat je bent gevallen. Ik kan me voorstellen dat je dan erg schrikt. Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die op zwangerschapsgym gaan. Meestal zijn de cursussen 10 weken lang. Dat vind ik zo lang. Ik ben nu nog aan het hardlopen, maar dat wordt snel minder. Die gym of begeleiding lijkt me wel handig, voor praktische informatie, maar het zal wel niet erg fanatiek zijn. Iemand al ervaringen? Wij weten trouwens nog niet wat het wordt, jongen of meisje. We willen graag een verrassing. Hoewel we wel heel aandachtig naar de echo hebben gekeken of we het toch konden zien! Geniet er nog van allemaal. Liefs Josam
Gefeliciteerd met je huwelijk josam en blij dat we weer wat van je horen. Blij dat het allemaal goed gaat . Groetjes Alida
Assepoester welkom terug meid! Wat een smak heb je gemaakt zeg, snap dat jullie geschrokken zijn! Misschien wel even fijn als de vk morgen toch even een echo maakt. Josam welkom terug meid! Fijn dat alles goed is met jullie kleintje. Heb je een mooie huwelijksdag gehad? Morgen als ik wakker word weer 24 weken, gaat bij ons allemaal nu zo hard he
Hey Josam is terug! Welkom terug meid. Iedereen maakte zich zorgen dat je misschien slecht nieuws had gekregen bij de 20 w echo. Maar je bent ondertussen getrouwd. Gefeliciteerd. Staat me wel wat van bij, mar dat zijn we dus met zijn allen vergeten! Assepoester: vervelend dat je zo bent gevallen, maar gelukkig gaat alles goed met jou en je meisje. Rachel: over 16 weken ben je misschien aan het puffen.... Liefzonnetje: Oja... de verzekering. Moet maar eens kijken hoe dat allemaal geregeld moet worden met WW en zo. En mijn kraampakket moet ik nog aanvragen. Jingels: Ik ben ook liefhebber van Enya... vooral Watermark is helemaal geweldig in mijn ogen. Babymei: veel plezier morgen bij de echo! Verder vandaag erg lang gewerkt. Om 7.00 begonnen en om 17.30 was het einde vergadering.... gaap... lange dag dus. Maar gesprekje gehad met mijn werkbegeleider, goed positief gesprek. Moet nog een paar dingetjes voor haar uitwerken en dan ben ik wat haar betreft klaar. En er zijn 3 vacatures op de afdeling, dus ik kan een sollicitatie poging wagen... Nu maar hopen dat ik een kans krijg! De kast is al geverfd. Dus morgen kan ik vast poetsen en inrichten. Maar dan is het wachten op wiegje en alle andere spulletjes..... wachten duurt zo lang.... Groetjes Simone.
Josam; Meid fijn dat je weer terug bent. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en dat alles goed is met de kleine! Heb je een mooie dag gehad? Simone; lekker dat je gesprek positief is verlopen. En lekker dat je kan solliciteren! Liefs Nathasja
Simone fijn dat je gesprek positief was! Yes eindelijk 24 weken op naar de 25 De afgelopen 2 nachten nauwelijks geslapen.... vanacht ook weer elk uur voorbij zien komen ben doodmoe nu. De vaginale zetpil gaat hoop ik ook snel werken. Ons meisje was heel rustig, voelde helemaal niets dus ff hartje geluisterd maar die klopte nog steeds goed. Valt me op dat als haar papa thuis is ze echt veel drukker is.......toch wel leuk dan nu al een papa kindje Toen ik op wou staan voelde ik iets knappen beetje onderin m,n buik, al een keer eerder gehad. Denk een adertje ofzo heb er nu geen last meer van. Ik ga nu naar school toe, veel zullen we wel niet meer doen is de laatste officiele lesdag Tot vanmiddag allemaal
Hallo iedereen Vandaag moet ik ook weer werken heb dan om 10.30 een gesprekje met mijn leidinggevende hoe we alles verder gaan doen met mijn werk want wat ik nu doe hou ik niet vol. Dus ben benieuwd wat ze voor mij in petto heeft. Iedereen een fijne dag Assepoester en babymei veel plezier met echo en vk. Groetjes
De nachten voor mij worden steeds zwaarder, slaap echt bijna niet meer terwijl de wekker smorgen wel afgaat om te werken........valt niet mee om dan een heledag vol te maken hoop dat er snel verandering in komt want dit kan ik niet volhouden misschien kan ik met het werk iets regelen ookal zal dat wel heel moelijk zijn......
Iedereen, bedankt voor jullie reactie! Ik zat me toch wel wat zorgen te maken over die rot verzekering. @Josam: Fijn dat je weer terug bent! @baby-mei: veel plezier bij de echo! @Jesie: Ik ken het hoor, ik slaap ook voor geen meter...
Rachel, een dag of twee geleden voelde ik ook iets knappen in mijn buik. Tijdens het douchen moest ik niesen en toen 'knapte' er iets. Ik denk een ader of de onderhuid of zo. Kan er niets van zien, maar was wel even een akelige pijn. Nu voel ik het nog iets als ik moet bukken. Die Josam, is gezellig aan het trouwen terwijl wij ons zorgen maken hihi. Stelletje dementerenden bij elkaar, want nu je het zegt klinkt het meteen bekend! In ieder geval van harte Ben trouwens vanmorgen naar de bedrijfsarts geweest, hij gaat zorgen dat ik ander werk ga doen voor de komende weken. In ieder geval hoef ik geen kinderen meer te tillen, dat scheelt al een heleboel. Voorlopig dus even een beetje rust, dat is wel fijn
Assepoester hoe was het bij de vk? En Bianca fijn dat je ander werk mag doen nu! Jesie ik hoop dat je wat kunt regelen op je werk meid!
Misschien een beetje laat?!?!?! Laat me weten hoor anders als jullie het vervelend vinden. Maar mag ik me ook aanmelden hier?! Ik ben een vrouw van 27 jaar en bijna 23 weken zwanger van een meid. Ik woon samen met mijn vriend waarmee ik bijna 10 jaar samen ben. We zijn per 1dec. verhuisd naar onze eerste koopwoning (daarvoor alleen huur). Ik werk normaal als groepsleidster op een babygroep maar sinds 1 december geen werk meer omdat kontrakt niet meer werd verlengd omdat ik in de ziektewet terechtkwam. Ik kwam er vrij vroeg in ivm rugklachten. Ik heb vroeger scoliose gehad en door mijn beroep hele dag tillen van 10 baby's die meer dan 12-20kg wegen en dat wel 20-30 keer per dag en mijn zwangerschap kreeg ik vreselijk rugklachten. Ik ga wekelijks naar de fysio maar niks helpt. Ik heb na 1 uur zitten al last van mijn rug en ook stuitje. Vreselijk. Ik heb inmiddels een paar foto's in mijn album gezet en zal snel mijn buik ook showen. 5 februari heb ik een 4d pretecho gepland met dvd opname. Ik zal maar eens beginnen met een beetje lezen hier haha.
Misschien een beetje laat?!?!?! Laat me weten hoor anders als jullie het vervelend vinden. Maar mag ik me ook aanmelden hier?! Ik ben een vrouw van 27 jaar en bijna 23 weken zwanger van een meid. Ik woon samen met mijn vriend waarmee ik bijna 10 jaar samen ben. We zijn per 1dec. verhuisd naar onze eerste koopwoning (daarvoor alleen huur). Ik werk normaal als groepsleidster op een babygroep maar sinds 1 december geen werk meer omdat kontrakt niet meer werd verlengd omdat ik in de ziektewet terechtkwam. Ik kwam er vrij vroeg in ivm rugklachten. Ik heb vroeger scoliose gehad en door mijn beroep hele dag tillen van 10 baby's die meer dan 12-20kg wegen en dat wel 20-30 keer per dag en mijn zwangerschap kreeg ik vreselijk rugklachten. Ik ga wekelijks naar de fysio maar niks helpt. Ik heb na 1 uur zitten al last van mijn rug en ook stuitje. Vreselijk. Ik heb inmiddels een paar foto's in mijn album gezet en zal snel mijn buik ook showen. 5 februari heb ik een 4d pretecho gepland met dvd opname. Ik zal maar eens beginnen met een beetje lezen hier haha.
Hoi Bibiche! Welkom bij de mei-mama's. Tuurlijk ben je niet te laat, gezellig juist. Wat een fantastische muur hebben jullie voor de babykamer! Heb je het er zelf opgemaakt? Toch nóg iemand met een grenen kamertje, schijnt namelijk helemaal uit te zijn Wij hebben het echt moeten bestellen want dit werd niet meer in de showroom geplaatst. In welke plaats werkte je op het kdv als ik vragen mag? Bij mij op het werk is het nl ook steeds gedonder. Helemaal nu ik zwanger ben! Erg stom aangezien je nu juist onder de doelgroep valt Wij zoeken zelf nog een goede plek voor ons kindje.
Ik kom uit R'dam. Het was wel bij mij in goede overleg hoor want ik wilde het zelf niet meer en het zou daarna toch weer tijdelijk werk zijn geweest. Muur heb ik laten doen, zo crea bea ben ik niet En de meubels heb ik bij Ikea gekocht. We zijn verhuisd en dus al heel veel uitgaven voor het huis. Maar ik vind je maakt de kamer zelf leuk door accessoires/aankleding.
Ik kom uit R'dam maar bij mij is het niet verlengen van mijn kontrakt in goede overleg geweest en meer vanuit mijn kant ook want het zou maar om tijdelijk werk gaan en ik zag het echt niet meer zitten door de pijn. Muur heb ik laten doen want ik ben geen crea bea en de meubels bij Ikea gekocht. Verhuizen kost echt heel veel geld en ook nog een babykamer inrichten ook
Ik kom uit R'dam maar bij mij is het niet verlengen van mijn kontrakt in goede overleg geweest en meer vanuit mijn kant ook want het zou maar om tijdelijk werk gaan en ik zag het echt niet meer zitten door de pijn. Muur heb ik laten doen want ik ben geen crea bea en de meubels bij Ikea gekocht. Verhuizen kost echt heel veel geld en ook nog een babykamer inrichten ook