Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hoi Bibiche welkom hier, gezellig dat je er bent!

Sommige berichtjes van je zijn wel dubbel geplaatst :p

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ja heel gek, nooit last van. Maar als ik een bericht plaats krijg ik foutmelding :(

3. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Ja had ik net ook, heb de site opnieuw geladen en toen stond mijn berichtje er wel in.

4. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ha babymei, dat klinkt ook creatief.... wat voor muurschilderingen ga je maken?

5. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo

Bibiche: Van harte welkom en kom maar lekker meekletsen hoe meer zielen hoe meer vreugd zegt men toch.
    Die kinderwagen die jullie hebben, hebben wij ook.

Vandaag een gesprek met mij leidinggevende gehad ben nu voor 100% ziek gemeld dus blijf nu helemaal therapeutisch werken.
    Ben nu overal inzetbaar als iemand mij nodig heeft voor administratief werk moet ik daar helpen of als iemand mij nodig heeft voor een activiteit uit te voeren kan ik daar helpen wat ik niet kan hoef ik niet te doen.
    Dus niks hoeft alles mag.
    Over 2 weken heb ik weer een evaluatie of het zo goed gaat is dat niet zo dan gaan we kijken of ik minder kan gaan werken want ik probeer wel mijn 32 uren te werken.
    Wil ook absoluut nog niet thuis zitten duurd het alleen maar langer voor ons gevoel voordat de kleine er is.

Verder gaat het hier goed, wilden mijn man en ik net een stuk gaan lopen dit is erg goed voor mijn ichias begint het hier ineens weer te regenen dus dat wordt niet lopen.

Groetjes

6. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ha Bibichi,
    welkom hier.... wat nou laat, de baby zit toch nog gewoon in je buik dus hoor je hier gewoon ook. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
    Gefeliciteerd met jullie meisje! Nog weer een meisje..... het wordt druk hier met al die vrouwen ;)
    Balen joh van je rug.... hoop dat je het wel uit gaat houden en nog wat kan blijven doen tot de bevalling, maar dat wordt natuurlijk wel steeds zwaarder naar mate er meer kilo's bij komen....

Hier nog een update van mijzelf. Vannacht (en eigenlijk alle nachten) weer waardeloos geslapen. Om de 2 uur wakker omdat ik zo nodig moet plassen... :x heb je nu nog geen baby die je wakker maakt omdat-ie honger heeft... is het je blaas die je wekt... :( hoogst irritant en doodvermoeiend...
    Verder gaat het hier wel goed. Mijn buikje begint eindelijk een klein beetje zichbaar te worden.. :D vind dat nu toch eindelijk wel leuk en ook tijd worden.
    Ons kleine babytje heeft verder iets nieuws ondekt volgens mij... hij/zij kan namelijk voor mijn gevoel nu ook rechtvooruit koppeltje duikelen. Tenminste zo voelt het.... dus als je je voorstelt dat je zelf koppeltje duikelt naar voren, zo doet hij/zij het nu ook... dus niet over dwars... beetje vaag misschien beschreven... maar weet niet hoe ik het moet omschrijven, het voelt ook echt heeeeeel erg vaag.
    Tis een klein drukte makertje (nu op het moment is ie wel redelijk stil) maar gisteren van half 7 tot half 10 bleef hij maar bezig, ik begon op een gegeven moment tegen hem te praten dat -ie nu wel eens rustig mocht worden... zag je mijn lief naar mij kijken met een vage blik... :rolleyes: maar hij vond het wel heel grappig... Hij voelt ons dreuteltje ook goed nu, dat is echt super... kunnen we er samen van genieten...

nou pffff wat een lang verhaal.... sorry hoor....

7. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Zooo ik heb de lijst ook ff bijgewerkt, heb gelijk ook Bibiche erbij gezet

8. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ohja Josam, gefeliciteerd met je huwelijk... wat een zwangere demente mutsen zijn we hier he? Ons allemaal zorgen maken, terwijl je inderdaad wel verteld had dat je zou gaan trouwen.... heb je een toffe dag en reis gehad?
    FIjn dat alles met jullie kindje goed is...

9. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Alida fijn dat je nu niet meer alles op je werk hoeft te doen zeg!

De buurtbussen rijden hier nog steeds niet, staken al een week dus zal morgen op de brommer naar m,n stage moeten. En zie ik best wel tegenop ook met al die regen :( Maarja is maar half dagje. Vandaag laatste schooldag gehad heerlijk nu voortaan elke dinsdag vrij.

Nog tot 30 maart stage en dan helemaal klaar met SPW :D

10. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Hoi meiden,

@ Bibichi : WELKOM!

Nou moest vandaag naar het ziekenhuis voor die uitgebreide echo, vorige keer moesten we 2 uur wachten nu maar 10 min :D Eenmal binnen gingen ze alles na kijken, het kindje liet ons alles zien, alles was dik in orde, het kindje is alleen aan de kleine kant, onder het gemiddelde, maar aangezien ik erg klein ben (1.60) en me vriend (1.70) zeiden ze dat we daar geen zorgen om moesten maken, en toen....... toen we wilde zien welk geslacht ons kindje had, ging die kleine acrobaat met de beentjes bij (over) elkaar heen, na drie kwartier op die tafel te hebben gelegen, weten we nog steeds NIKS! :( Die kleine is nu al eigenwijs en preuts! We hebben inmiddels 3 onderzoeken gehad en weten nog steeds niks, ik kan er wel om lachen maar me vriend wou het zo graag weten, ( en ik stieken ook) nou ja jammer dan.

Verder zijn we uit de ziekenhuis nog even de stad in gegaan, even naar babyland, daar hebben we een maxi cosi gekocht, heel mooi oranje met groen. Toen we thuis kwamen zijn we begonnen met de baby kamer verven, voor dat er normale verf op kan moest er een andere soort verhardner op omdat ik anders er niet op kan tekenen. Daar na kan pas de basis kleur. Er komen olifanten, girafen, en bomen met aapjes die door de bomen vliegen, (als het allemaal lukt) :D IK zal kijken of ik foto's kan plaatsen, maar moet even uitvinden hoe dat moet.

Nou dat was het me dag, ( ben nu niet meer van plan wat te doen) ;)

Doei,

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Jammer babymei dat jullie het geslacht nog niet weten, maar wel super fijn dat alles goed was met jullie kleintje!

Gaan jullie nog een pretecho laten doen om alsnog het geslacht te bepalen of laten jullie je nu verassen?

12. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ha Babymei,

Dat klinkt echt gaaf wat jij wilt gaan doen!
    Zelf ben ik er nog niet uit... of een boom met vershcillende soorten behang maken, of op een groot doek een schildering maken.... ach heb nog tijd (alhoewel dat heel hard gaat de laatste tijd)
    Ohja, wil je wat van ons groeihormoon... ons kindje is namelijk erg groot... (ik 1.77m kleinste van de familie./ vriendlief 2,03m...)
    ha, maar ene klein kind is wel fijn bij de bevalling :)

13. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    We gaan volgende week donderdag voor de pretecho, misschien dan wel iets te zien, meisje / jongen? En anders laten we ons gewoon lekker verassen in mei! :)

@ Liefzonnetje : dat is inderdaad groot vergeleken met ons :rolleyes:

14. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @Alida: jij hebt ischias lees ik, wat zijn jouw klachten dan precies? Ik heb nl. ook hele erge rugpijn, net onder mijn schouders en mijn stuitje. Ik kan niet lang zitten hoogstens 1 uur en dan begint de pijn.

Ik heb ook buikfoto's geplaatst in album, wat groeit mijn buik ineens hard haha.

Hoeveel zijn jullie aangekomen? Ik woog altijd tussen de 60-62kg en weeg nou 67kg.

15. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Bibiche mijn klachten zijn pijn onderin de rug dat door de bil gaat en dan tot aan de knie en daarbij voelt het bovenbeen erg doof aan.

Groetjes

16. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Ik woog 67 kg en ik weeg nu 76 kilo dus ben 9 kilo aangekomen

Groetjes

17. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Jouw klachten had ik heel erg in het begin nu alleen pijn in rug en stuitje. Ik heb nou ook 3 keer gehad dat ik een dof/dood gevoel had in mijn arm en/of been terwijl ik sliep :(

En slapen gaat zo slecht de laatste tijd, elke nacht plassen (wat ik nooit deed) en daarna niet meer kunnen slapen. Pfff gelukkig hoef ik niet te werken maar het is wel killing.

18. Welkom Bibiche!

@babymei: Mijn beeb is ook onder het gemiddelde hoor!
    Zolang hij/zij nog binnen de curve valt is er niets aan de hand.
    Jammer dat je nog niet weet of het een j/m is...
    Hopelijk lukt het volgende week donderdag!

19. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hai hai...
    Zal eens bijlezen.. :D

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Even bijgewerkt, 6 februaro pretecho!

Oh wat veel gekletst.
    Ik zag dat Josam terug is! Met goed nieuws! Gefeliciteerd!

Oh en Assepoester weer in de lucht, jeuh! Met 26 weken gehaald.. Is toch wel een belangrijke grens hoor. Ik kijk er naar uit...

Uhmz, er is zoveel gebeurd.. Kom ook twee daagjes niet, hihi..
    Alida goe dnieuws van je werk. FIjn dat ze meewerken.

Bibiche, Welkom meid! Gezellig!

Deel Deze Pagina