Hmmz, heb niet alles gereageerd,.. *bloos*Lees morgen even terug, maar vergeet de helft.. hihi. Hier alles wel redelijk oke. Ik mag niet klagen. Beebje is gezellig,.. allee ligt de hele tijd tegen mijn ribben aan, wat nu een beetje gaat zeuren... Trouwens ik werk tegenwoordig nog 4 dagen, ben woensdags thuis. Anders fiks ik het echt niet meer. Ik ga nu even Hubby gezelschap houden... Morgen ga ik even wat uitgebreider reageren... Want vat me tegen van mezelf, hihi.
Hallo Allemaal, Gaat alles goed met jullie? Welkom Bibiche Hoop dat de beebs ons vanacht lekker laten slapen.....Ik ga extra vroeg me bed in hihi Doei doei liefs Jessie
Sta er ook weer op voor de 6e februari. Is alweer over 3 weken, maar ja, dan ben ik ook al 29! weken Josam welkom terug Gefeliciteerd! Ik hoop dat je erg goed van genoten hebt. Bibiche, welkom en hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Vanochtend was weer alles uitstekend bij de vk. Bloeddruk was weer perfect, kreeg een lief compliment over mijn buik :zucht: en vriendlief (jaja!) wilde gaan winkelen om alles compleet te maken. Dus vandaag lekker met geld lopen smijten (nee hoor, haha) maar voor 200,- de hele uitzet compleet gemaakt. Noem maar op, en we hebben het! Beddegoed, kruiken, haarborsteltje, kleertjes, hangers, hydro-spul, speentje, mutsje, etc. En ook nog het kraampakket van de verzekering maar even opgehaald. Bij mijn verzekering (De Friesland) kun je die met 24 weken afhalen. We krijgen nog gratis de box, maxi-cosi en wipstoeltje. En met de kolf wil ik wachten tot na de bevalling. Maar voor de rest: KLAAR!
Hallo iedereen. De babykamer is (schoon en) klaar! Foto's staan al in mijn album, alleen het wiegje/gordijnen e.d. moet je er nog bij bedenken. Volgens mij is ons kleintje binnenin flink aan het rollebollen, ben nu geregeld misselijk/diarree enz. En ik ga morgen toch maar eens voor positiekleding kijken (vooral ondergoed), tot nog toe paste ik mijn eigen kleren, maar lijkt me nu toch wel lekker. Verder ben ik niet erg sociaal om op iedereen te reageren, sorry, tis bedtijd voor mij.... GAAP Groetjes Simone
Oja... Ik slaap trouwens prima. Wordt standaard 1 x wakker om te plassen, maar verder slaap ik prima... misschien krijg ik dat nog.
Lekker dat alles goed gaat! @ assepoester: Lijkt me een heerlijk gevoel, om alles af te hebben! Wil iemand mij er ook op zetten? Ik moet 6 februari naar de vk.
@Bibiche welkom, leuk dat je met ons mee komt kletsen! @Josam gefeliciteerd Heb effe lekker alles bij gelezen. Helaas ben ik nog steeds niet zo lekker. Mag nu donderdag alvast voor controle bij de vk komen. Wel fijn om tussendoor effe lekker al het geklets hier te lezen. Op iedereen reageren doe ik later weer. Groetjes
Nou was al om 6 uur wakker en vannacht wel 2 keer uitgeweest om te plassen. Ik heb net ontbeten en ga zo maar weer proberen te slapen. Want gisteravond lukte het me niet om in slaap te vallen pas rond 00-00.30 uur of zo. Oh ja ik moet 23 januari naar de VK.
Simalex leuke babykamer Vannacht ben ik er ook weer 1 keer uit geweest om te plassen dat is de laatste tijd standaard dat ik 1 keer per nacht moet plassen. Slapen gaat bij mij ook moeizaam ik droom heel erg hebben hier nog meer dames last van. Vandaag weer werken iedereen een fijne dag Groetjes
Asspoester wij hebben ook de Friesland zorgverzekeraar, kan alleen de doos niet ophalen (beetje ver) dus zal over een paar weken even bellen of ze hem opsturen. Ga nu naar stage, ben er morgen weer want vanmiddag ben ik niet thuis helaas.
Goede Morgen Allemaal, Zo onze kleine heeft me vanacht lekker laten slapen misschien was hij zelf ook flink moe hihi nu werd hij pas weer tegen 6 uur actief dus dat is een mooie tijd. Dromen heb ik eigenlijk niet meer wel heel veel gehad hoor Erica Beterschap en doe het rustig aan. simalex leuke kamer zeg Heeft iedereen de baby kamer al zo"n beetje klaar? Wij zijn nog druk bezig met de aanbouw, het is al wel bijna klaar ik denk dat we het weekend kunnen beginnen met de baby kamer (we hebben trouwens al wel al onze meubeltjes enzo) Zodra het klaar is zal ik foto"s plaatsen we hebben trouwens ook voor Winnie de Pooh gekozen.....
Bibiche; welkom! JEsie; wij zijn druk bezig. gaan straks het behang bestellen en vanaf vrijdag gaan we echt dingen doen. We moeten onze hele bovenverdieping veranderen. Dus gaat nog wel wat tijd in zitten, Manlief wil het in februari af hebben. Erica; wat verevelend dat je nog steeds niet lekker bent. Doe rustig aan! Liefs Nathasja
Hoi Tassie Wij gaan morgen voor het behang kijken weten al wel presies wat we willen dus dat scheelt weer. En bij jullie zal het kamertje dus ook niet zo lang meer duren, succes met het veranderen. Liefs Jessie
Hoi Jessie, We hebben het al uitgezocht we moeten alleen de kleur nog even bepalen. en Dan meteen bestellen en dan is het er volgende week. Het scheelt zeker als je weet wat je wilt, want anders heb je zoveel keuze. Dan is het wel moeilijk om een keuze te maken. Liefs Nathasja
Wij hebben voor de kleur zacht blauw gekozen met een brede band voor de onderkant van winnie de pooh. Veel plezier alvast met het uitzoeken voor een kleur. Doei doei
Sjonge sjonge Ben je 1 dag even niet aanwezig omdat het internet eruit ligt ben je gelijk 4 pagina's verder om bij te lezen hihihi wat een kletskousen. Maar ik heb gisteren goed nieuws gekregen ik ga een maandag beginnen op een WEP (stage) plek voor 3 dagen in de week. Yessssssssssss. Alles mag, niets moet en rekening houden met beeb oftewel mijzelf. Na bijna een jaar thuisgezeten te hebben vind ik het ook wel erg lekker om weer iets te gaan doen en we zien wel hoe het gaat lopen. @Bibich gezellig dat je er ook bent. @Josam gefeliciteerd meid hoop dat je het leuk gehad heb. @Alida fijn voor je dat ze meedenken met je. Voor de rest moet ik zeggen dat het slapen al een week of 2 erg slecht gaat maar kan zo één twee drie niks bedenken om het te verbeteren. Afen toe op de dag wat rust pakken als het lukt en voor de rest ? Dus wie tips heeft ik hou me aanbevolen. En wat betreft de babykamer ben ik wel jalours op jullie hoor, ik moet nog even gedult hebben want als het allemaal meezit kunnen wij in de zomervakantie verhuizen naar een groter plekje want met z'n vijven en twee slaapkamers dat is niet erg handig. dus dat betekend dat de kleine de eerste maanden bij ons op de slaapkamer komt wat ik eigelijk toch ook wel fijn vind. En dan mag ik me uit gaan leven en het voordeel daar van is dat jullie allemaal voor mij ideeën bedenken die ik dan kan gebruiken.HIHIHI Maar ik geloof dat het een aardig lang verhaal is geworden. Iedereen een fijne dag enne take it easy.
Assepoester, fijn dat alles oke was! En heerlijk dat alles af is! Bij ons ook, geeft toch een stuk rust... Simone, wat gaaf geworden! Mooi hoor! Ideaal die kraan in je commode! Goddess je staat er bij. Erica ook jou er nog bij gezet voor morgen! Veel plezier! Bibiche ook jij staat e rbij.. Alida, nee droom niet. Maar wordt sowieso 2 keer wakker om te plassen. *beeb laat ook even weten dat ze er is nu, hihi* Erica beterschapjes! Rebtam, fijn dat het zo geregeld is! Heerlijk dat je weerw at kan gaan doen!
Ben al een beetje ana het kijken voor kaartjes, maar pff.. valt echt tegen. Ik denk dat we toch maar boeken gaan halen... want zo via het net vind ik het niet wat om ze te bekijken...