Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    rachel wat een bikkel ben jij getrouwd ;)

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ja ik had ook 2 collega's voor mij die ook zwanger waren en nergens last van hadden. Hierdoor voelde ik me ook een aansteller maar ja dat heb ik snel achter mij gelaten want ik kon er ook niks aan doen. En nu moet je helemaal aan jezelf denken want er groeit iets in ons. En om nou elke avond huilend naar bed te gaan van de pijn dat was ook geen oplossing.

Oh ja sorry dat ik zoveel vraag maar heb natuurlijk niet alles teruggelezen maar hebben jullie al namen? En hebben jullie dat ook hier bekend gemaakt of niet?

3. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Rach, is jou hubby militair? Hihi dat wist ik volgens mij niet. Sterkte voor hem.
    Ik ben ook militair. Maar heb gelukkig een kantoor baan... :D
    We hebben uiteraard wel groene dagen en alle lessen over militaire vaardigheden, maar daar is nog steeds geen bevel over uit.. En nu hoef ik sowieso niet mee. Nog twee jaar en dan hoop ik burger te worden.

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ja, Rach, het is stiekem steeds wel veel..

Zijn er eigenlijk rokers onder ons?
    Ik rookte heel veel! tot ik een posi test vast had, ik heb geen sigaret meer aangeraakt. Ik durf het niet eens.

Bianca, fijn dat het zwemmen zo bevalt!
    En super dat het op het werk nu wel beter wil.
    En sterkte voor je mannetje...

Iedereen voorzichtig doen!

Goddess, sterkte met je buiken. Ik heb ze nu ook af en toe. Vannacht zelfs een keer!

Female, ik ben militair, maar werk op kantoor. Ik begin om 7 uur.. Ben daarom wel om half 4 klaar. Maar inderdaad het breekt wel een beetje op nu.
    Maar vind het zo lekker om vroeg thuis te zijn.. :oops:
    Tja, de 1 heeft nu eenmaal meer klachten als een ander. de 1 heeft andere klachten als een ander...
    Doe je niets aan. Maar kan me voorstellen dat je je toch wat bezwaard voelt. Maar net doen hoor!

Ik las nog over beebje tegen ribben aan.. Volgens mij lag die kleine gisteren de hele dag tegen mijn ribben aan, ik had iig enorme zeur gevoel daar.
    Hihi...

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi meiden,

hebben jullie het gelezen over meliske op de lounge
    daar schrik ik echt van.
    haar meisje is overleden bij 26 weken zwangerschap echt erg.

6. Ik was een roker, ben nu gestopt.

Ja zo erg, met 26 weken verdorie!

Dit weer is echt vreselijk! Mensen kunnen niet meer naar huis, mensen gaan dood...
    In amerika is het weer ook helemaal ontregeld...
    Vind het zo eng... Ik zit nu 2 weken lang in mn eentje in et huis van mijn opa en oma...Zit hier helemaal in mn uppie bang te zijn...

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Oh echt?
    Mijn god, wat vreselijk!

8. Ik ben niet zo gauw bang maar ik zit hier nu echt traantjes weg te knijpen....

9. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    hahahahahahha :) :) :) :) :) :)

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Nou ik word nu toch ook weer bang. Het ging net zo fijn...
    Ik heb op het werk die collega die zijn dochtertje met 42 weken dood in zijn armen had en mijn man zijn collega met 22 weken een tweeling..
    Ik heb dat net een beetje naast em neergelegt en dan dit...

Ik vind het afschuwelijk! :(

11. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Rachel jij hebt echt een stoere vent..... als hij nu nog in zijn tentje ligt.... hoeveel scheerlijnen zullen er aan zitten/?

Ik verveel me... tja en t zal een eenzaam avondje en nachtje worden (nou ja, loop ikhier te klagen terwijl Rachel 2 weken alleen is...)

Tigger SUPER KNAP dat je niet meer gerookt hebt joh! echt heel goed! (niet dat ik weet hoe het is om te moeten stoppen met roken, heb nog nooit een peuk aangeraakt, maar uit de verhalen...)

Eigen bikini nog aan... wow... nou dat past bij mij echt niet meer... dan hangen mijn (.)(.) er echt uit.. ruim 1,5 cup al gegroeid ...... zit nu tussen D en E in... had B/C uhuh dus al 2.... :( vind het wel welletjes zo...

Nou ga maar wat proberen te eten. Heb de laatste tijd zoveel last van maagzuur... alle huistuin en keuken tips helpen echt niet, ben dus vandaag ff langs apotheek geweest en heb een drankje gekocht ervoor... helpt in ieder geval al iets... :)

12. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Jeetje wat een verhaal van Meliske! Heb even wat tranen verloren zeg. Onvoorstelbaar, zo ver en dan toch nog weer mis. Ondertussen is ons popje druk aan het duikelen,dat is wel een heel dubbel gevoel. Angst om wat je leest en gelijktijdig voel je dat het goed gaat.

13. He tigger wat naar joh!
    Wordt er echt helemaal beroerd van...

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Brrr al die verhalen over dood geboren kindjes....maar meiden je moet er gewoon vanuit gaan dat alles goed blijft gaan hoor! Bekijk het maar zo, de kans dat alles goed gaat is groter dan dat het verkeerd gaat.

Vind het vreselijk om te lezen, word er ook helemaal naar van maar moet er niet bij stil staan anders word ik helemaal gek.

M,n man is inderdaad militair, werkt bij de luchtmacht.
    Morgen komt hij thuis voor het weekend en dan is hij volgende week nog weg en daarna word alles normaal en is hij weer gewoon thuis :D

Hij belde net trouwens, alles is goed gegaan maar zijn letterlijk weggewaait! Hier is de paal van de Mac Donalds (zo,n gigantisch ding) omgewaaid....stond politie en ambulance.......treinen rijden ook niet meer geloof ik.

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Heb net ook even bij april mama's zitten lezen....vind het echt ontzettend erg voor Meliske en haar vriend! Moet je toch echt niet aan denken....

Toch probeer ik het los te laten, anders word ik zelf helemaal onzeker....

16. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    hier nog een...kan me bij je aansluiten rachel...
    brrr, maar hoe rot ook, maar niet aan denken... heb wel ff een berichtje bij de lounge voor haar achter gelaten

ben blij met de trapjes en rare draaien die ik voel

17. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Oh wat erg voor Melisse, verschrikkelijk moet je toch niet aan denken.

Ik ben maar niet gaan zwemmen vriendin durfde niet te gaan rijden. Volgende week dan maar.

Ik heb gerookt 6 maanden voor mijn zwangerschap maar na pos. test gelijk gestopt natuurlijk.

18. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    mijn lief is toch thuis gekomen :)
    alleen nu is hij een collega naar huis aan het brengen, even op en neer naar Amersfoort....
    vind het maar helemaal niets.... pffff die hormonen ook..... :(
    maar goed, moet er maar vanuit gaan dat alles goed gaat ik hem zo lekker kan knuffelen :) :) :)

19. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    super joh! echt goed!
    en dan de vraag.... ga je weer beginnen na de bevalling?

20. Nemo

Nemo Niet meer actief

Pf las net ook het verhaal van Meliske..... vreselijk zeg!

Wie weet bevallen er van ons trouwens wel meiden op moederdag.
    Moederdag is 13 mei, zou wel grappig zijn !

Deel Deze Pagina