Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simalex

simalex Bekend lid

Oja, ik las iets over gewicht. Ik ben door de buikgriep weer 4 kg afgevallen. Dus totaal nu -14 kg. Nu is mijn BMI nog 40, dus ik hoor nog altijd bij de stevig gebouwde dames... En mijn buik begint toch echt wel te groeien. Merk nu dat mijn eigen ondergoed minder comfortabel gaat zitten, dus moet maar eens voor positie(onder)kleding gaan kijken. Kan ik gelijk weer wat schattige kleertjes kopen..... :D

Groetjes Simone

2. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Bibiche lijkt mij ook leuk zo een buikdrager. ik heb er een gekregen van iemand.
    @Rachel hij vergeeft het je vast. Mijn mannetje wou ook niet mee en ik zou samen met mijn zus gaan. Nu de afspraak dichterbij komt wil hij toch mee. Nu gaan we met zijn vieren (zus en vriend gaan mee).
    @Simone ik duim voor je dat ze je daar een baan geven.

Heb ik al verteld dat ik afgelopen dinsdag voor geregistreerd partnerschap ben gegaan. Ik dacht echt dat dat even met de getuigen op een kantoor kon. Nee zaten we daar met zijn vijfen in de trouwzaal. We moesten ook ja zeggen heel officieel allemaal. Wel lachen het ging ons vooral om de regelzaken.
    We zijn niet getrouwd omdat we dat graag een keer groots willen doen als het kleine meisje de ringen kan brengen :D
    Mag ik mijn vriend nu wel mijn man noemen, alle rechten en plichten zijn toch hetzelfde als bij een huwelijk? Ik vind mijn man wel leuk klinken :)

3. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Gefeliciteerd erica

4. simalex

simalex Bekend lid

gefeliciteerd Erica!

5. Niet meer actief

Gefeliciteerd Erica, Je moet hem noemen zoals jij dat wilt toch.
    Officieel weet ik niet of het mag.

6. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Hallo allemaal,

Ik kreeg net telefoon dat de babykamer binnen is! We wilden hem graag begin Maart, maar hij is er al. Nu willen ze hem volgend weekend leveren, oeps....... We moeten nog aan het kamertje beginnen! Alle behang moet er nog af en op en geschilderd en zo.
    Zal zo manlief op zijn werk eens even opjagen dat hij nu toch echt even Bob de Bouwer moet worden hihi.

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hihi Rachel, ben benieuwd wat hij zegt!

Simone ik duim voor je! Komt vast goed.
    Gelukkig dat je buikgriep al wat beter is...

Bianca, hihi, dat wordt klussen! Maar dan letterlijk, haha...

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Erica Gefeliciteerd! Maar je weet toch wel wat jullie aangegaan zijn?
    Ja, je mag je man nu man noemen.. ;)

Jesie, supe rfijn dat de scooter vergoed wordt! Gelukkig maar!

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Wij gaan de 6e voor de echo, spannend hoor. Ik wil haar zo graag weer even zien... Dat is met het geld wel waard. Hubby kan al helemaal niet wachten, voor hem is het echt het enige om wat van die kleine mee te krijgen...

Ik heb nu 2 nachten harde buiken gehad, voelt echt niet fijn.. Moet toch een beetje rustiger aan doen denk ik...

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Erica gefeliciteerd!
    Bianca dat word opschieten met het kamertje :p

Tigger leuk hoor 6e ook weer een echo!

Simalex wat ben je veel afgevallen zeg! Ik begin nu echt snel aan te komen.

Over een uurtje is m,n man thuis....ben benieuwd hoe hij reageert! Anders zeg ik gewoon dat het een kado voor mezelf is omdat hij nooit wat koopt voor me :p

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Of een kado voor hem juist! ;)

12. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Erica, gefeliciteerd!
    Rachel gewoon lekker gaan genieten van je 3D, wedden dat je man het leuk vind als hij erbij is?

Hier gaat alles goed . Simalex waar ga jij je ondergoed kopen? IK moet nu ook een beetje gaan neuzen. Harde buiken gelukkig nog geen last van gehad.

Wat Meliske betreft, wat een afschuwelijke gebeurtenis. BIj de april mama's stond maar een klein berichtje van haar...of heb ik het mis?

13. Veel plezier met de 3d!

Ik wordt helemaal gek van de harde buiken, het doet ontzettend veel pijn en ze gaan maar niet/even weg...
    Kan het dat er iets mis is?
    Ik heb ook om de zoveel tijd van die golven van pijn die door mn buik en rug gaan.
    Heb dit nu al een paar dagen, en begin me toch zorgen te maken...

14. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Januari
    19e Nemo - vk
    23e Tassie & Liefzonnetje & Bibiche - vk
    24e Tigger - vk
    25e Mariska - jarig (32 jaar)
    27e Erica 3/4d echo
    28e Babymei - pretecho
    29e Alida - gyn
    29e Jessie- vk
    30e Chantal & Rachel1984 - 4d echo
    31e Simalex & Rachel1984 & Rebtam - vk

Februari
    1e Chantal - vk
    2e Babymei - vk
    5e Bibiche - 4D echo
    6e Tigger - 3/4D echo
    6e Assepoester & Goddess tear - vk
    8e Mariska - gyn
    8e Erica-vk
    14e Liefzonnetje - jarig (30 )
    19e Jessie- Jarig (26)

Geslachtlijstje:
    Assepoester --> meisje
    Chantal --> meisje
    Erica --> meisje
    Rachel --> meisje
    Tigger --> meisje
    Jesie --> jongen
    Female --> geheim
    Heidy --> meisje
    Jingels -->jongen
    Simalex --> geheim
    Godess --> jongen
    Mama1986 --> jongen
    Nemo --> onbekend
    Tassie --> onbekend
    Liefzonnetje --> onbekend
    Josam --> onbekend
    Emmetje --> onbekend
    Amilah --> meisje
    Bianca --> geheim
    mvjanelle --> meisje
    Alida --> onbekend
    Mariska--> jongen
    Rebtam --> geheim
    Bibiche --> meisje
    Babymei--> onbekend

Hoi meiden,

Hoop dat dat goed is heb mezelf even toegevoegd aan het lijstje (alleen krijg ik die kleurtjes niet voor elkaar, :rolleyes:

Ben gister avond maar niet naar de (zwangerschaps) fitness gegaan, manlief vond het niet zo leuk, moet een heel stuk door de polder met hele harde winden, belde af en daar waren nog meer dames die afgebeld hadden dus gelukkig niet de eenigste. ;) weljammer want had er eigenlijk wel zin in, :( maar ja volgende week beter.

Verde niet veel bysonders moet morgen werken (zoals altijd) maar is niet erg, ik werk altijd maar van 10 tot 14 uur, dus kan altijd wel een beetje uitslapen en hoef niet zo veel over te werken meestal.

Begin de kleine steeds meer te voelen, echt heel apart :) ,

Dat was het weer, rustig aan hé dames, doei

* Erica nog gefeliciteerd!

15. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

dinsdag naar de vk 5e afspraak :)
    me vriend kan niet mee dacht dat hij laate dienst had dus niet ;)
    heb het nou maar steeds in me agenda genoteert zijn werktijden want hij werkt in 2 ploegen :D
    nu ga ik dinsdag met me dochtertje en met me ma hihi die vid het prachtig haha :D
    mijn moeder was 37j toen ze voor het eerst oma werd en voor de 2e keer is ze 39 j :D
    me pa was 38 j en nu 40 als hij voor de 2e keer opa word :)
    ze vinden het prachtig ze zijn jammer genoeg gescheiden maar hebben gelukkig alle 2 een gelukkig leven :D

16. @ mama1986: Balen joh, dat je man niet mee kan.

Ik begin me nu echt zorgen te maken...

17. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

zeker maaar me ma en me dochtertje gaan mee

waar maak je je zorgen om?

18. simalex

simalex Bekend lid

Goddess -> heb je voor jezelf niet een beetje een verklaring voor de harde buiken? Misschien spanningen die je doortrekt in je buik? En als je lekker onder de wamre douche gaat staan? Trekt het dan ook niet een beetje weg? Of een lekker warm bad misschien?
    Hoe meer zorgen je je maakt, hoe erger het wordt misschien? Maar als je het echt niet vertrouwt zou ik de VK zeker bellen. Zij kan je misschien beter geruct stellen dan wij. Succes meisje!

Groetjes Simone

19. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Goddess Tear: kan je niet met je verloskundige bellen, misschien kan ze wel wat info geven, blijf in iedergeval rustig (ik weet makkelijker gezegd dan gedaan) ik denk aan je, sterkte meid

20. Warme douche helpt niet... En ik zou ook niet weten of het komt door spanning...
    Ook weet ik niet hoe ik de vk kan bellen, want ik heb alleen het nr van de administratie, dus overdag.

Weet iemand of dit kwaad kan, deze combinatie van klachten?
    Ik had volgens mij laatst iets gelezen over deze klachten, en dat die dan eindige in een veel te vroege geboorte...

Ik voel mn jongen wel, hij is erg onrustig, dus dat is in orde. Maar ik kan gewoon die pijn niet verklaren, die golven...

Deel Deze Pagina