Hoi Dames, ik ben net wakker (heb vannacht niet zo lekker geslapen) en ik heb nog niet gebeld... Het gaat nu allemaal wel, ik wacht even af, als ik er weer last van krijg dan ga ik wel bellen. Bedankt allemaal!
hoi simone, ik zou morgen op de weegschaal gaan staan kijken hoeveel ik weeg. heb het niet bij gehouden hoop dat ik niet erg schrik. gr chantal.
Hallo iedereen Heb gisteren het wiegje opgehaald die we de eerste periode op onze slaapkamer willen hebben zodat onze kleine de eerste weken/maanden bij ons op de kamer ligt vonden wij wel makkelijk als je borstvoeding geeft. Heb het wiegje net ook direct inelkaar gezet en het hemeltje erop enzo ziet er erg mooi uit. Zal er nog wel even foto's van maken die zet ik dan wel even in mijn album. Verder een erg rustige dag lekker rustig aan vanavond alleen in huis dat vind ik niet zo leuk maar manlief moet korfballen dus dat is niet anders. Groetjes
Goddess fijn dat het nu wat beter gaat! Zou toch nog even bellen denk ik als ik jou was... Tigger 30e heb ik ook pretecho (3d/4d) net als chantal, staat niet meer op het lijstje. Chantal succes met wegen! Ik heb er ook al 7 kg bij terwijl ik in het begin alleen maar afviel. Alida fijn dat het wiegje klaar is! Wilde wij eerst ook op de slaapkamer maar toch maar niet gedaan, babykamer is naast onze kamer dus scheelt.
AGENDA Januari 19e Nemo - vk 23e Tassie & Liefzonnetje & Bibiche & mama1986 - vk 24e Tigger - vk 25e Mariska - jarig (32 jaar) 27e Erica 3/4d echo 29e Alida - gyn 29e Jessie- vk 30e Chantal & Rachel - 4d echo 31e Simalex & Rachel & Rebtam - vk Februari 1e Chantal - vk 2e Babymei - vk 5e Bibiche - 4D echo 6e Tigger - 3/4D echo 6e Assepoester & Goddess tear - vk 8e Mariska - gyn 8e Erica-vk 14e Liefzonnetje - jarig (30 ) 19e Jessie- Jarig (26) Klopt ie zo weer? Gaaf, ik ben benieuwd naar de wieg!
Hallo Wiegje staat in mij album De babykamer is ook naast onze slaapkamer maar toch vond ik het wel een fijn idee om het bij mij te hebben. Groetjes
Ik heb vanmiddag de buikband/steunband gekocht. Het is trouwens een steunband voor onder je kleren, niet zo'n band die je over je broek draagt. Op het moment dat ze hem om deden, voelde ik het verschil . Het biedt echt veel steun aan je rug en de onderste buikbanden, zalig. We hebben meteen een afspraak gemaakt voor de 4D-echo. Volgende week om 1300 uur mogen we naar ons wurmpie kijken Dat is dan op de 27e. Heb er verschrikkelijk veel zin in. De 29e gaan we weer naar de VK voor controle, dus we worden weer lekker verwend volgende week. Hebben er meer last van die spieren over je billen? En zo ja, heeft er dan iemand een tip om het wat te verlichten?
Bianca, heb je bijggevoegd voor de 3d en de vk.. Veel plezier alvast. Klinkt goed zo'n steun/buikband... Lijkt mij ook nog wel wat. Mama1986, you're welcome.. wil je even je uitrekendatum, hoeveelste kindje, gewicht en je verlofdatum dorgeven? Zow en het hele zootje weer bijelkaar... AGENDA Januari 19e Nemo - vk 23e Tassie & Liefzonnetje & Bibiche & mama1986 - vk 24e Tigger - vk 25e Mariska - jarig (32 jaar) 27e Erica & Bianca 3/4d echo 29e Alida - gyn 29e Jessie& Bianca - vk 30e Chantal & Rachel - 3/4d echo 31e Simalex & Rachel & Rebtam - vk Februari 1e Chantal - vk 2e Babymei - vk 5e Bibiche - 3/4d echo 6e Tigger - 3/4d echo 6e Assepoester & Goddess tear - vk 8e Mariska - gyn 8e Erica-vk 14e Liefzonnetje - jarig (30 ) 19e Jessie- Jarig (26) BEVALLINGSLIJST Chantal(33)--> meisje ~ 3 mei ~ 1e kindje ~ gew: te zwaar ~ verlof: 23 maart Erica(31) --> meisje ~ 4 mei ~1e kindje ~ gew 65+12 ~ verlof: 1 april Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+7 ~ verlof: 1 april Goddess --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ?? Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 130-14 ~ verlof: per 1 mrt werkloos Tassie (32) --> onbekend ~11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uurtjes week Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+7 ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis Josam (30) --> onbekend ~16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+8 ~ verlof: nu in de ziektewet dus al fulltime thuis Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+9 ~ verlof: 15 april Assepoester --> meisje Jesie --> jongen Heidy --> meisje Jingels -->jongen Mama1986 --> jongen Nemo --> onbekend Liefzonnetje --> onbekend Josam --> onbekend Emmetje --> onbekend Amilah --> meisje mvjanelle --> meisje Alida --> onbekend Mariska--> jongen Rebtam --> geheim
Is spierpijn in je bil niet ischias? Meiden moest de net ff huilen want ik maak me een beetje zorgen. Ik heb vandaag en gisteren baby eigenlijk niet gevoeld. Af en toe plopjes maar kunnen ook mijn darmen zijn. NOrmaal voel ik haar echt keihard schoppen. Ik ben nu echt heel erg in down hopelijk voel ik haar snel weer. Ik dacht dat ik haar nu wel dagelijks zou voelen, of niet?
Bibiche pas vanaf week 28 moet je het dagelijks voelen. Het zou dus even wat minder kunnen zijn? Misschien is je baarmoeder wat meer opgerekt en heeft je kleintje iets meer ruimte waardoor je het zachter voelt? Als je het niet vertrouwd gewoon ff VK bellen!
ja moet me niet zoveel zorgen maken inderdaad. Ik moet dinsdag toch naar vk en dan hoor ik het hartje weer.
Het blijft spannend he? Eigenlijk zou je een cameraatje in je buik moeten kunnen dragen Eerst de spanning of alles wel goed gaat daarbinnen, straks steeds even boven het wiegje om te kijken of alles wel goed gaat daar in dat bedje Sterkte!
Lieve schat, anders gewooon even bellen hoor! Ik weet dat het vanaf week 28 pas elke dag hoeft. Maar als ik die kleine nu een dag niet zou voelen, zal ik toch bij de vk zitten. Dus kan me je helemaal voorstellen! Ik voel haar nu vanaf 1 januari elke dag zeker 4 a 5 momenten van de dag zeer goed. Dus als ik haar een dag niet voel.. hang ik echt aan de lijn. Wil je niet ongeruster maken, maar volg je gevoel.. Beter 1 keer teveel dan te weinig... Alles is vast in orde hoor, gezien de zachte plopjes.. maar zo voel je je zelf wel beter. *knuf* van mij...
Bibiche maak je maar geen zorgen hoor meid! Ik heb ons meisje vorige week ook een stuk minder gevoeld, de vk zei dat het inderdaad pas vanaf 28 weken iedere dag hoeft....Maar ik zou wel even de vk bellen, gewoon puur voor jezelf zodat je weer gerustgesteld bent! Daar is ze tenslotte voor Alida mooi wiegje zeg! Tigger het lijstje word steeds duidelijker en kleurrijker
Hihi, ja nu vergt het even wat pagina's, maar als ie straks klaar is is het wel leuk om te zien denk ik.. Dus even doorbikkelen, maar als iedereen is geweest, dan is de rust weer etrug op de pagina's..
AGENDA Januari 19e Nemo - vk 23e Tassie & Liefzonnetje & Bibiche & mama1986 - vk 24e Tigger - vk 25e Mariska - jarig (32 jaar) 27e Erica & Bianca 3/4d echo 29e Alida - gyn 29e Jessie& Bianca - vk 30e Chantal & Rachel - 3/4d echo 31e Simalex & Rachel & Rebtam - vk Februari 1e Chantal - vk 2e Babymei - vk 5e Bibiche - 3/4d echo 6e Tigger - 3/4d echo 6e Assepoester & Goddess tear - vk 8e Mariska - gyn 8e Erica-vk 14e Liefzonnetje - jarig (30 ) 19e Jessie- Jarig (26) 24e Rebtam - 3/4d echo BEVALLINGSLIJST Chantal(33)--> meisje ~ 3 mei ~ 1e kindje ~ gew: te zwaar ~ verlof: 23 maart Erica(31) --> meisje ~ 4 mei ~1e kindje ~ gew 65+12 ~ verlof: 1 april Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+7 ~ verlof: 1 april Goddess --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ?? Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 130-14 ~ verlof: per 1 mrt werkloos Tassie (32) --> onbekend ~11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uurtjes week Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+7 ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis Josam (30) --> onbekend ~16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+8 ~ verlof: nu in de ziektewet dus al fulltime thuis Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew:74+5 ~ verlof: 5 april laatste werkdag Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+9 ~ verlof: 15 april Assepoester --> meisje Jesie --> jongen Heidy --> meisje Jingels -->jongen Mama1986 --> jongen Nemo --> onbekend Liefzonnetje --> onbekend Josam --> onbekend Emmetje --> onbekend Amilah --> meisje mvjanelle --> meisje Alida --> onbekend Mariska--> jongen
@ bibiche vanaf 26 wk moet je je kindje pas echt elke dag voelen want dan is het officieel levensvatbaar (heeft mijn gyn verteld). helpt het ook niet als je zorgt dat je relaxed bent en rustig op de bank gaat liggen met je warme hand op je buik? grote kans dat ze daarop reageert... als je je morgen nog zorgen maakt zou ik gewoon even de vk bellen. maak je niet teveel zorgen! x @ alida leuk wiegje hoor! schattig @ goddes Date?! vertel! En veel plezier!