Hoi Assepoester, Erg he die tenten. Ik vind het ook helemaal niets. Er is helemaal niets aantrekkelijk aan. Liefs Nathasja
Hallo allemaal, Zo heb de lijst even bijgewerkt met mijn gegevens. Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen. Het ging even heel slecht met me. Ik voel me nog lang niet goed maar het gaat gelukkig wel wat beter nu. Ik heb wel met jullie meegelezen dus ik ben wel aardig op de hoogte. Een aantal nieuwelingen zag ik, wat gezellig En ik heb ook het verhaal van Meliske gehoord en ik had echt kippenvel over mijn hele lichaam toen ik het hoorde. Afschuwelijk! Hopelijk is het met jullie allemaal goed! Ik voel nu eindelijk de baby erg duidelijk en veel. En mijn man heeft haar nu ook gevoeld gisteren Dus met haar lijkt het helemaal goed te gaan gelukkig.. Liever dat ik me nu ellendig voel dan zij vind ik.. Volgende week weer naar de VK en dan mag ik het hartje weer eens horen Liefs Amilah
Hoi hoi, Ik draag tegenwoordig van die heuponderbroeken, die blijven lekker onder de buik zitten. Wel vind ik alle positiebroeken erg dun, dat wordt nu wat kouder brrrr. Draag er maar een maillot onder.
AGENDA Januari 23e Tassie & Liefzonnetje & Bibiche & mama1986 - vk 24e Tigger - vk 25e Mariska - jarig (32 jaar) 26e Aafje - 20 weken echo 27e Erica & Bianca - 3/4d echo 29e Alida - gyn 29e Jessie& Bianca - vk 30e Chantal & Rachel - 3/4d echo, Emmetje & amilah vk 31e Simalex & Rachel & Rebtam - vk Februari 1e Chantal - vk 2e Babymei - vk 5e Bibiche - 3/4d echo 6e Tigger - 3/4d echo 6e Assepoester & Goddess tear - vk 8e Mariska - gyn 8e Erica - vk 14e Liefzonnetje - jarig (30 ) 16e Nemo & Janice & aafje87 - vk 19e Jessie - jarig (26) 24e Rebtam - 3/4d echo 24e Jingels - vk BEVALLINGSLIJST Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+6 ~ fulltime thuis Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ *1e kindje ~ gew: 88+8 ~ verlof: 23 maart Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+12 ~ verlof: 1 april Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+8 ~ verlof: 4 april Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+7 ~ verlof: 1 april Nemo --> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+6 ~ verlof 11 april. Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ?? Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-10 ~ verlof: per 1 mrt werkloos Tassie (32) --> onbekend ~11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uurtjes week Janice --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+ 2 ~ verlof: 5 april Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+7 ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis Josam (30) --> onbekend ~16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+8 ~ verlof: nu in de ziektewet dus al fulltime thuis Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+5 ~ verlof: 5 april laatste werkdag Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis Liefzonnetje (29) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+4,5 ~ verlof: 16 april Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+4 ~ verlof: sinds 6 weken zw. in de ziektewet Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+9 ~ verlof: 15 april Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april\ Aafje87 (..) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april Heidy --> meisje Mama1986 --> jongen Josam --> onbekend mvjanelle --> meisje Mariska--> jongen
Amilah: Wat rot dat het niet zo goed met je ging, gelukkig gaat ht nu weer wat beter. Wat was er dan precies met je, als ik dat vragen mag? bianca: Ik kreeg laats de tip om (mannen)joggingbroeken te dragen, ook echt een aanrader, misschien niet trendy, maar het zit wel lekker
Oh assepoester gelukkig ben je er weer! Pff, raakte bijan overspannen van de lijstjes bij houden.. Hoop dat je het leuk vind, dat we het nu zo doen? Ik geloof dat alles nu weer klopt...Heb aafje toegevoegd, ook de afspraken.. twee hadden tegelijk gewijzigd...hihi. Jingels is aangevuld.. Kijk even allemaal na of het nu weer klopt. Hmmz, gelukkig heeft niemand zich zorgen gemaakt.. Beebje heeft zich gewoon weer gemeld hoor.. Voelde me gewoon minder goed, echt anders zeg maar en als dat kleintje dan ook zo stil is, is 1+1=2 bij mij... Aafje welkom hier! Gosh, met 20 weken er pas achter! Hoe voel je je eronder? Tassie, hihi.. nee hoor, is volgens helemaal normaal.
Tigger, gelukkig dat je je kleintje weer voelt! Niet netjes dat we er niet naar hebben gevraagd nee Hmmmm ben erg afgeleid, heb het idee dat ik weer een blaasontsteking heb Druk op de blaas en weer heel veel witte vlokjes in de urine
Welkom terug Assepoester! Ik denk ook dagelijks aan Meliske....blijft toch in je hoofd zitten amilah fijn dat je er weer bent meid! En hoop dat je snel weer helemaal in orde bent! Erica veel plezier zaterdag bij de echo! Leuk hoor! Mama1986 ik geloof dat in de brief stond dat we 44 uur krijgen.... Niemand vergeten?
... als we toch de kledingkasten van de mannen gaan plunderen: ik wil 's nachts nog wel eens boxershort van hem dragen, zit vaak net iets prettiger dan m'n eigen onderbroeken (ik heb nog niet van die tenten..) hebben jullie trouwens al een kinderwagen? zoja welke en waarom en zonee: aan welke denk je en waarom? wij willen graag een 4-wiel kinderwagen, ik zat eerst te denken aan de bugaboo, maar die vinden we te laag bij de grond, ben je zo ver weg van je kindje. Wat we dan wel willen ? we zien door de wielen de wagens niet meer..
Hallo iedereen De nieuwelingen: Welkom gezellig dat jullie mee willen kletsen, zelfs 1 die er pas met 20 weken achter komt dat lijkt mij erg raar om er dan pas achter te komen dan ben je zonder het te weten al op de helft van de zwangerschap. Ik plunder ook af en toe manlief zijn kledingkast voor boxers want die vind ik nu ook lekkerder zitten dan mijn eigen onderbroeken. Wij hebben al een kinderwagen wij hebben 1 met 3 wielen. Wij vonden deze er gewoon leuk uitzien en de prijs stond ons ook erg aan. Ik denk ook nog vaak aan meliske je denkt steeds als het maar goed gaat. Hoeveel uren kraamzorg wij krijgen weet ik niet ze komen rond de 6e of 7e maand bij ons of ze bellen en dan wordt dat besproken. Tigger blij dat de kleine zich weer heeft laten voelen begrijp dat je je dan een beetje zorgen maakt terwijl je weet dat dat niet direct hoeft. Amilah gelukkig dat het weer wat beter met je gaat. Met mij gaat het goed nu ik therapeutisch werk bijna geen last meer van rug alleen nog van billen tijdens het lopen dus met mij kan het bijna niet beter, alleen de moeheid begint weer toe te slaan. Groetjes Alida
Ik denk dat je mij bedoeld hoor Tassie! Maar dat geeft nix. Jingels vroeg nog waar ik die dingen (=positieonderbroeken) ging kopen. Ben bij de Hema en V&D geslaagd, want Prenatal heeft alleen maar maatje S of M.... Volgens manlief ben ik bij de Mazzelshop/Kampeerwinkel geslaagd... Nou ja, hij bedoeld het goed, komt alleen soms wat beroerd zijn strot uit. Tigger -> sorry meis! Gelukkig voel je je kleintje weer! Amilah -> Hoe is het nu met je? Jij had last van psychische klachten toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden? Emmetje -> Wij krijgen degene van mijn schoonzusje. Valt weinig te kiezen dus. Een praktische driewieler met een opbergvak onderop. Merk weet ik eigenlijk niet. Bianca -> Even met een potje naar de HA gaan, dan weet je het zo, en tob je er niet langer mee rond. En als je nu veel water gaat drinken kan het vanzelf weer overgaan... Dan spoel je de blaas schoon! Mama1986 -> Wij hebben wel kraamzorg aangevraagd, maar geen idee wat we 'nemen'. Er zal nog iemand langs komen voor een kennismaking geloof ik. Goddess -> Als ik een joggingbroek aan ga schaffen dan ben ik bang dat manlief dat ineens gaat dragen... Liever niet dus. Groetjes Simone
Hihi, zo was het niet bedoeld.. Ik was blij dat niemand het echt opgevallen was, gezien ik de hele dag niet online ben geweest. Ik heb niets aan 's nachts, net zo makkelijk.. Traningsbroeken draag ik ook thuis, maar heb fijne zwankykleding, dus heb niet zo'n last dat kleding ofzow niet fijn zit. Ik had voor mijn werk al zwarte sportondergoed en die komen nu mooi van pas. Wij hebben de Quinny2000. Tweedehands aangeschaft. ideaal aan dat ding is dat het duwhandvat erg hoog kan, zodat het voro lange mensen ideaal is en het bagagebak onderin is erg groot! Heerlijk. Foto: Incl buggy, en cosi kan er ook op... ideaal...
Zoals het handvat nu staat is ie voor mij te hoog (ik ben 1,73) Dus ook Hubby kan er makkelijk mee aan de wandel zonder dat ie rugklachten krijgt. Hij is makkelijk te verstellen.
Hahaha, ok simone, misschien niet zo'n goed plan nee. Arme Tigger met dr lijstje, ik vind het in iedergeval heel leuk hoor! Ik heb al een kinderwagen: een Torck. Zit een goede (misschien iets te goed, allemaal visioenen van vliegende baby's) vering in, heeft niet van die irritante zwenkwieltjes, en je kunt die duwstang in hoogte verstellen. Hoeveel kraamuren is maximaal?
Wij hebben de x-adventure 3wieler uitgekozen. Hij is wel behoorlijk prijzig, maar voor ons is hij het meest ideaal. Vooral in de bergen in Italie is hij makkelijker te hanteren dan een 4wieler. De maxi-cosi is 2ehands. Deze kan in volledige ligstand net als een wipstoel, ook dit is voor de reis naar Italie zalig. Hoeven we niet zo vaak te stoppen onderweg
Hallo iedereen Maak me een beetje zorgen hoop dat ik dat hier ook kwijt kan. Mijn man had vanmiddag om 3 uur een sollicitatiegesprek maar hij is nu nog niet thuis, kan wel janken misschien is er wel niets aan de hand maar toch maak ik mij zorgen. Zijn mobiele telefoon staat uit dus kan hem ook niet bellen. De sollicitatie waar die heen moest is een half uurtje rijden vanaf ons huis, dan is dat toch logisch dat ik me zorgen maak of stel ik me alleen maar aan. Sorry als die verhaal hier niet past maar moet het gewoon even kwijt.
Jeetje dat is wel erg laat ja. Misschien meteen een 2e gesprek er achter aan met iemand van de werkvloer? Weet niet wat voor werk hij doet? Mijn man heeft eerder 3 gesprekken moeten voeren voor hij aangenomen werd. Zou in ieder geval zijn voicemail inspreken! Sterkte!
Misschien willen ze hem meteen het systeem laten zien, en kan dat alleen buiten werktijd? Is natuurlijk allemaal wel erg beveiligd. Lijkt me dat hij de telefoon wel aanzet zogauw hij klaar is toch? Dat hij uitstaat tijdens een gesprek is logisch maar als hij moet rijden heeft hij hem toch wel aan? Daarnaast is het natuurlijk nog wel spits op de weg, vervelend die onzekerheid