Zit net even te googlen en kom ik op een site waar ook iets over abortus staat, staat erop dat in Nederland een abortus mag tot 24 weken Ik dacht tot hoogstens 20 weken! Wie kan er nou zoiets doen, met 24 weken is je kindje al (bijna) levensvatbaar.
Bedankt, zal wel lukken! Ja, ik weet dat het tot 24 weken mag...staat ook denk ik i.v.m de 20 weken echo, dat als er iets mis is je "het"nog weg kunt halen ofzo... Vind het een hele rare gedachte, zeker na het zien/horen/voelen van je kindje....
Ja vind 24 weken wel heel erg lang! Ik bedoel als inderdaad je kindje na de 20 weken echo niet levensvatbaar blijkt of iets zeer ernstigs heeft begrijp ik dit wel, maar gewoon nog een abortus mogen doen tot 24 weken van een gezond kindje....nee dat kan ik niet begrijpen!
Nou dames jullie hebben het hier weer aardig druk gehad zie ik. Ja abortus tot 24 weken...... absurd. Ga dan trouwens maar niet lezen hoe ze het doen ! Dan wordt je echt pissed. Ik heb nog niets gehoord van mijn kraamzorg, ik heb me toch al zeker 12 weken geleden aangemeld. Hoe zit dat bij jullie ? Al iets gehoord van dat de aanmelding gelukt is ? Of wanneer ze langskomen/bellen ? Enne vanavond gaan wij zeker even de verloskundigenpraktijk kijken ! Hopelijk niet te bloederige beelden want mijn vriend ziet nu al tegen de bevalling op.
ik zou ff bellen nemo ik kreeg binnen 2 weken brief terug dat ik was ingeschreven en dat voor mijn 12 weken zwangerschap.
hihi die mannen moeten zich niet aanstellen, die hoeven alleen maar toe te kijken Ik had binnen een week al bericht van de kraamzorg dat ik was ingeschreven. Krijgen binnenkort ook cursus van hun. In de 7e maand nemen ze contact op voor een intake gesprek. Als je twijfelt anders even bellen. Veel kijkplezier vanavond
Gatverdamme dat stukje over hoe ze het doen na 13 weken zat ik dus net te lezen....inderdaad beter niet kunnen doen
Hallo iedereen Wat is er vreselijk veel geschreven Sorry maar heb niet alles gelezen. Heb vragen gelezen over kraamzorg eigen bijdrage. Ik hoef niets bij betalen ben er helemaal voor verzekerd en ik betaal 120 euro premie. Die abortus met 24 weken dat kan echt niet krijg gewoon de kriebels als ik dat hoor. Zo las ik laatst ook een stukje over 2 dames die hadden hun kindje weg laten halen alleen omdat het een hazelipje had vreselijk toch. Ik heb trouwens ook nog niets van de kraamzorg gehoord wel de papieren dat ik ben aangemeld. Verder weet ik niet meer wat ik allemaal heb gelezen sorry Groetjes
Ja, ik wist dat van die 24 weken, vanwege de 20 weken echo... Schandalig! Kan me er niets bij voorstellen... Assepoester, ik duim voor jouw mannetje en jou! spannend! Zal vast wel goedkomen!
idd super goedkoop hier, vriend komt zo thuis en dan zal ik het hem vertellen. hij wil ook graag trouwen maar ik wilde eigenlijk dat hij me eerst vraagt ... dat wil ie ook, maar hij is een beetje zo van mwaaahh komt écht wel goed hoor..... hihi verder heb ik het eindelijk gedaan: ik ben gaan zwemmen! ben helemaal kapot nu Wat een conditie.... @ jessie doe maar rustig aan hoor! @ erica lekker dat fietsen... maar of ik dit weer nou echt zo lekker vindt... vond het vorige week beter hoor @ rachel: idd die mannen hebben het juist makkelijk! hihi... enne... die abortus is bijna ziek... ik ben nu bijna 24 wk... wordt al misselijk bij het idee ps jullie hadden een dure bruiloft! hihi... dat gaan wij niet doen hoor. was het wel een mooie dag geweest? @ nemo jammer we hebben alleen belgische tv en 123.... dus kan ik al die programma's niet kijken
Hoi Meiden, Hier zijn alvast wat fotos hoop dat ze zo een beetje te zien zijn er zit ook nog een foto bij van de 20w echo, verder moet de baby kamer nog verder aangekleed worden hoor met hemel enzo en oja op de kamertje staat ook een kleding kast hoor die is ook het zelfde als de dressoir en het bedje hoop dat jullie het ook een leuk kamertje vinden sorry moet eerst ff de formaat aanpassen het past niet Doei doei Liefs Jessie
welke site was dat dan waar je dat kon lezen van de abortus wil het wel eens lezen moet er zelf niet aan denken. Snap ook niet dat andere mensen dat wel willen. Groetjes
Tuurlijk als het kindje echt iets heel ergs heeft, waardoor het geen menswaardig bestaan kan hebben... maar anders...
Terug van weg geweest...zoals ik beloofd had... ben gelijk ff langs appie gegaan voor boodschappen. Simone: das waar, jij had inderdaad al een keer verteld van de waardeloze opkomst.... maareh nu dus echt helemaal klaar? Janice: weer helemaal bijgekomen na je dubbele les? Erica: dus jij bent een groot geld uitgever tip: ga ff bij de Ikea kijken, ze hebben er niet heel veel stof, maar er zit wel wat leuks bij.... vriendlief vond die stof trouwens ook erg leuk, dus binnenkort de kou maar trotseren en mijn fietsje pakken.... Fijn trouwens dat je kortere diensten mag gaan draaien! Enneh van die arboman zou ik niet zo bang zijn als ik jou was. Komt vast wel goed! Nog bij een KDV gekeken? Wij hebben ons onlangs ingeschreven.. wachtlijst 1 jaar! tja, ik hoop nog dat het goed gaat komen.... aangezien we maar 1 dag per week nodig hebben en in het ergste geval moet mams maar een paar weekjes komen oppassen (heb tot 29 oktober verlof ) Female: waardeloze baas heb/had je..... maar ja, als ie nou nog langer wacht, krijg je wel een boel poen! Rebtam: dus jij raadt zo;n borstvoedingscursus wele aan. Ik heb me een tijdje geleden opgegeven voor zo'n cursus, ga er alleen pas in april heen (wordt eens in de 2 maanden gegeven en in februari juist op de dag dat ik 30 word, tja en wil wel lekker dan s avonds thuis zijn en wat lueks doen) maar april was ook nog prima op tijd zei ze... Mijn Vk raadde het al aan omdat we nog maar 5 uur kraamzorg per dag hebben, dus wrs 1 voeding...de cursus is 2 avonden... lijkt me wel lang... of zal eht 1 avond per borst zijn Jesie: hopenlijk gaat het snel veel beter... Tigger: heerlijk dat alles weer goed was! Rachel: ik herken dat soms ook wel.... maar ik heb mezelf verboden dat soort berichten te lezen.. word er alleen maa rheel onrustig van en dat lijkt me ook niet goed. Gelukkig is onze beeb een enorme activeling... ligt echt vrijwel nooit stil.... wel heel gezellig, maar soms ook wel vermoeiend, word dan gewoon week in de benen ervan. Gisteren avond trouwens was ie zulke rare capriolen aan het uithalen, leek wel een dubbele salto ofzo en zette zich eens flink af, zo erg dat ik er letterlijk van schrok... vriendlief natuurlijk lachen! Ben beneiuwd hoe onze uk het straks buiten mijn buik gaat doen.... Maar, denk maar zo, het gaat vrijwel altijd goed, dus bij jou komt het ook wel goed! Bibiche: gggggrrrrrrrrrrrrrrr waardeloze systeem hier toch ook! Succes met oefenen! Assepoester: duim duim duim voor je vriend! Wanneer horen jullie meer? Raar zeg, dat je je zo raar voelde... maar dat je bloeddruk door fietsen omhoog gaat klinkt bekend in de oren... had gisteren weer 120/80 voor mijn doen heel hoog, maar kon zo van mijn fiets af, de spreekkamer inlopen... beslagen bril... warm.... en hartkloppingen... en vorige keren toen ik ff moest wachten was ie steeds 100/70 f 60 Pas in ieder geval maar goed op! Goddess: veel plezier vanavond... volgens mij word je vast lekker in de watten gelegd daar Zeggeh heb je nog wat van je date gehoord? Vervolg story horen wij natuurlijk ook heel graag Nemo: ff bellen..... ik had ook niets meer gehoord, maar alles was geregeld.. dus waarschijnlijk zal het wel goed zijn, maar een belletje voor je eigen geruststelling lijkt me wel zo makkelijk... Female: lekker joh, maar ik heb wel begrepen dat je in Belgie geen kraamzorg hebt thuis... of heb ik het verkeerd (mijn schoonzusje is Vlaams). Tja en dat alles daar zoveel goedkoper is... de efficientie kan in NL flink opgeschroefd worden... dan zal het hier ook goedkoper kunnen volgens mij, zlefde geldt voor de wachtlijsten.... tja na ruim 6 jaar in de gezondheidszorg gewerkt te hebben (eerst in een academ. zh en nu in een zelfstandig behandelcentrum) krijg je wel kijk op dat soort zaken... maar ja, ik heb het niet voor het zeggen he, dus betalen wij ons gewooon allemaal krom! Trouwen is ook geodkoop daar zeg.... kijk vandaar dat de NL daar als vrekken bekend staan.... we houden sowieso niet zoveel over in het dure kikkerlandje...