Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Tigger; Awwww.... dankjwel :D! Lief van je!

@bibiche: geld hetzelfde probleem. Mn moeder wil wel, maar dat is erg lastig met haar werk/mn broertjes/openbaar vervoer etc...

@tihany: WELKOM!

2. simalex

simalex Bekend lid

Even vlug een superpositief berichtje van mij! Ik ben aangenomen!

Contract voor 1 jaar, vanaf 1 maart 2007.
    20 u/week (8-urige diensten)
    Flexmedewerker in Harlingen e.o.
    COA ziekenhuis

Ben zo blij. Zwangerschap geen enkel bezwaar! Ze wilden me eerst voor een halfjaar aannemen, maar aangezien ik zwanger was, was het handiger voor een jaar, omdat ik anders 3 mnd van mijn eerste contract in verlof zou zitten!

Groetjes Simone

3. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

zo das mooi :idea:

4. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi simone,

gefeliciteerd wat goed zeg.

hoi tihany,

gefeliciteerd met je meisje
    en welkom hier.

gr chantal.

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi mariska,

gefeliciteerd.

hoi aafje,

veel plezier morgen bij de echo.

jeetje ben vandaag alweer 26 weken wat gaat
    het snel.

groetjes aan allemaal.

6. simalex

simalex Bekend lid

Mariska -> Als je nog op het forum leest, gefeliciteerd met je verjaardag. Ze is al een poos niet online geweest en volgens mij is haar zoontje bij de vorige zwangerschap erg vroeg geboren... Hopenlijk gaat alles goed met je!

Aafje -> veel plezier morgen bij de echo!

Bibiche -> mooi zeg, die schilderingen in de babykamer! Ik had het ook graag gewild, maar mijn man heeft niet zoveel vertrouwen in mijn schilderskunsten. En dat terwijl ik toch tekenen in mijn examenpakket had (Havo, cijfer een 7)

Tihany -> welkom hier!

Groetjes Simone

7. Wow, super joh simone!
    Van harte gefeliciteerd!

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Simone: gefeliciteerd met je nieuwe baan !

Ik ga bevallen met mijn vriend erbij, en de vk en kv natuurlijk.

Ik zit idd ook wel eens te denken hoe allemaal met de kraamvisite ? Ik denk dat ik de kv maar ga instrueren dat ze mensen weg stuurt ofzo. En laat je iedereen je kindje vasthouden ? Lijkt mij een beetje veel van het goede.
    Hoe denken jullie daar over ?

9. Ik vind het niet erg hoor, als vrienden enzo mn kindje vast houden, zolang ze maar voorzichtig doen, anders hebben ze echt en probleem met mij...
    Ik zie wel wanneer iedereen komt, dat maakt me ook niet veel uit. In mijn geval ben ik blij als er uberhaupt iemand langs komt...
    *O, dat klonk wel heel zielig*....

10. simalex

simalex Bekend lid

:) :) :) Sorry hoor, moest even grinniken om jouw opmerking. En ik hoop maar dat je het sarcastisch bedoeld en niet serieus...

Groetjes Simone

11. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Met de kraamvisite maakt mij het niet veel uit wie er langs komen als het maar niet tussen 12uur en 15 uur is, dit laten wij ook op het kaartje zetten voor de rest maakt mij het niets uit.
    En wie het vasthouden en zou maakt mij ook niet uit maar het is toch vaak zo dat jij het zelf ophaalt of pakt dus dan kun je zelf kiezen wie je het geeft, en anders als je er niet van gedient bent moet je het gewoon zeggen.
    Maar ik heb er geen problemen mee.

Verder met iedereen alles goed.

Groetjes

12. Female

Female Niet meer actief

wij wonen in belgie en al onze familie woont of in zeeland, of op de veluwe ;) ... Mensen zullen waarschijnlijk dus niet maar een half uurtje blijven en dan weer 200 km terugrijden... hebben het er al over gehad om mss een kraamfeest te geven in juni....

13. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Simone gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk dat je een baan hebt gekregen. En direct voor een jaar leuk man.

Groetjes

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Siimone, meid geweldig! Wat heerlijk!

Ik wil wel bepaalde tijden voor Kraamvisite.. :oops:
    Even bellen zodat het ook allemaal niet te druk is..

15. Niet meer actief

Simone; Van harte gefeliciteerd met je baan!

Mariska; Gefeliciteerd met je verjaardag!1

Tihany welkom! en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Liefs Nathasja

16. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Simone geweldig! heerlijk joh!

Verder heb ik alles gelezen, maar heb de puf niet om vandaag weer een krant te schrijven ;)
    te hard gewerkt, te laat thuis en na een kopje verse soep alles eruit gegooid... (sorry ladies)
    en natuurlijk hebben we prompt bezoek, maar heb me ff terug getrokken.... alhoewel ik nu toch trek krijg.... dus zo toch nog maar wat eten en weer proberen te onthouden dat ik echt minder hard moet werken... Gelukkig is het ook bijna februari, dus dan heb ik 1,5 dag per week vrij :) :)
    straks maar heerlijk in bad gaan relaxen ....

17. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Vandaag had een onvergetelijke dag moeten worden.... nou ja jammer dan, :( alles zit de laatste tijd tegen, ben ik eindelijk blij dat ik vandaag iets positiefs (3d/4d echo) gebeurd, gaat het were niet door :( , moest vanmiddag om 13.30 voor de echo, zijn we daar om 13:20 (op tijd dus) waren we de eenigste in de wacht kamer, dus denk je lekker we zijn gelijk aan de beurt (me vriend had vrij genomen) komt die vrouw om 14 uur pas naar buiten, zegt ze mevr ......, ik zeg nee ik ben iemand anders, nou ja lang verhaal kort zij beweert dat we om 12:30 de afspraak hadden en ze nu geen tijd meer voor ons heeft :evil: Dus ik vraag waarom heeft u niet gebeld? Ik werk hier 5 min vandaan en z'n afspraak duurt 45 min. was ik gelijk gekomen, zegt ze: nou ja ik moest nog wat dingen doen en kon ik dat nu mooi regelen! :evil:
    Klinkt misschien kinderachtig maar ik was zo boos en verdrietig ik ging weg zonder dag te zeggen (dacht ik later pas aan) en ben in de auto een potje gaan janken, :cry: Nu moet ik weer 3 weken wachten, had me er zo ontzettend op verheugt en dan dit weer! Vond het echt niet leuk, ooh die hormonen :rolleyes: Weet niet of ik nog wel wil daar zo (gaat elke keer daar wel wat mis! :(

En s'middags kreeg me vriend te horen dat zijn contract beëndigd wordt per 1 mei (dus zoals het er nu uitziet zijn we allebei werkloos per 1 mei) :( Echt gewoon kl*te! ) Heb echt een baal dag, komt wel weer goed, weet ik ook wel, maar baal er gewoon wel van.

Sorry dat ik jullie met mijn "gezeur" lastig val, maar moest het even kwijt. Hoop dat jullie het niet al te erg vinden, :oops:

Zal morgen jullie berichtjes bijlezen, heb vanavond niet z'n zin meer :rolleyes:

Ik woon trouwens in Waarland (een heel klein dorpje vlakbij heerhugowaard - Alkmaar) Ik zag dat wel voorgaan vanmorgen, ;)

18. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0

Sorry simone ik bedoelde natuurlijk met je baan :oops: :oops:

Groetjes

19. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Babymei wat een klote dag voor jou het kan ook niet erger bijna.
    Heel veel sterkte deze tijd nu je weet dat je man ook werkloos is.

Hopen dat de pretecho de volgende keer wel goed gaat, kan me voorstellen dat je gaat twijfelen of je het daar nog wel wilt doen.

Groetjes

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    OH BM, wat klote voor jullie!
    Je zeurt niet hoor! Gewoon lekker eruit gooien!

*knuf* van mij...

Deel Deze Pagina