Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @Simone: gefeliciteerd meid, echt super
    @tihani: welkom

@Babymei: wat erg zeg. Wat een kutwijf (sorry) ik had haar gelyncht volgens mij. Ik ben al veel sneller agressief met mijn hormonen.

En wat erg voor je man ook zonder werk. Maar hij heeft wel recht op een uitkering toch? Dus financieel gaan jullie toch niet achteruit (hoop ik). Veel sterkte meid en hopelijk komt snel alles op zijn pootjes weer terecht.

Ik heb zwangerschapszwemmen gehad nou wat pittig zeg. We moesten zowat alleen maar baantjes zwemmen (in de breedte dan wel haha) mijn hartslag ging wel mega snel. Maar daarna wel relax ontspannen in het warme water en met iedereen gesproken. Echt leuk dat we allemaal 1 ding gemeen hebben en dat is een mensje in ons buik.

2. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Aafje: veel plezier met je echo morgen! Geniet maar lekker van je kleintje.

Mariska: nog van harte gefeliciteerd! Hopelijk heb je erg van je verjaardag genoten :D

Tihany: welkom bij de mei-mamma's en gefeliciteerd met je meisje.

Godess: wat naar voor je dat je alleen moet bevallen. Misschien komt het toch nog wel mooi uit en kan er iemand voor je zijn, dan maar een dagje school missen hoor. Of misschien is je nieuwe vlam er wel bij, wie weet :)

Bianca: ik moet zeggen dat de verhalen mij nu meer doen dan aan het begin. Ik zei net ook tegen vriend dat het waarschijnlijk zo is omdat je nu je kleintje ook echt voelt en er een band mee hebt. In het begin is het begrip 'zwanger' nog best abstract, ook al ben je 12 weken. Lucht maar lekker je hart, hoort er allemaal bij.

Bibiche: supermooie muurschildering! Daar gaat je kleintje vast ontzettend van genieten ;)

Simone: SUPER! Van harte met je baan! Ben echt helemaal blij voor je, geniet er maar lekker van.

Babymei: wat naar zeg, ze hadden wel even mogen bellen hoor. Snappen die mensen dan niet dat zoiets een hele teleurstelling is? Je wilt zo graag even je kindje zien en er even lekker van genieten. Hopelijk hebben jullie wat betreft een baan hetzelfde geluk als Simone. Dat je nog zo kalm bent gebleven met al die hormonen, knap hoor.

Vandaag toch weer flink aan de slag geweest. Huis weer redelijk op orde (ziet er keurig uit, maar ben nog steeds niet tevreden, haha) en de grote boodschappen weer gedaan. Zo'n eindje lopen gaat me nu toch niet meer zo makkelijk af. Begin nu toch steeds meer een zeurderig gevoel in mijn rug te krijgen, een net niet helemaal lekker gevoel. Merk nu toch echt dat mijn lichaam het wat zwaarder begint te krijgen en dat ik nu eigenlijk alles een tandje lager moet zetten.

Ohja, die dubbele schermen is echt een uitkomst, gewoon lezen en meteen in een ander venster reageren! Scheelt een hoop copy-plak werk :)

3. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Maar even weer in de herhaling ;)

4. simalex

simalex Bekend lid

Zo Goedemorgen!

Ja, ik ben echt vroeg wakker, maar ja. Ik heb net (6.30) manlief op het werk gebracht en mag straks naar het Zh voor bloedprikken. Vanwege het verhoogde risico op Zwangerschapsdiabetes (vanwege mijn gewicht). Leuk hoor. Maar moet dus Nuchter blijven, dan prikken, dan eten, 2 uren wachten en dan weer prikken! Leuke bezigheid op je vrije dag!
    Maar vandaag is er ook markt in Leeuwarden, dus dan kan ik daar even leuk sneupen. Ik wil nog graag een zwangerschapsketting (bola toch?) en die verkopen ze niet bij de Prenatal in Leeuwarden. Vroeger (8 jaar geleden) zag ik ze wel altijd op de markt, dus vandaar. En ik mag 2 uniformjasjes uitzoeken/kopen, aangezien ik nu in bedrijfsuniform werk en niet 1 krijg van mijn nieuwe werkgever.

Aafje -> Veel plezier vandaag met je echo!

Erica en Bianca -> Veel plezier alvast met jullie 3/4d echo. Lijkt me heel bijzonder!

Iedereen -> Thanx voor de felicitaties! We gaan misschien morgenavond lekker uit eten om het te vieren. En we hebben nog bioscoopbonnen liggen, dus dat wordt vast een leuke avond. Als mijn man er morgen zin in heeft (die moet 2 dagen werken).

Groetjes Simone

5. Niet meer actief

Babymei; Wat balen van de echo zeg wat een stom mens. Wat ontzettend vervelend voor je man dat hij zijn baan per 1 mei kwijt is. Ik hoop dat hij snel wat vind waar hij dan per 1 mei lekker kan beginnen.

Simalex; Shopse vandaag en sterkte met het bloedprikken!

Aafje; veel plezier bij de 20 weken echo.

Assepoester; Lekker hoor dat je zo van de opruim bent. Ik ga mmorgen weer verder. van daag weer een paar uurtjes werken. Lekker die dubbele schermen hihihi

Bibiche; Ik vond het ook best wel zwaar het zwemmen. Wij hadden veel oefeningen. en daarna relaxen.
    Erg lekker!

Liefzonnetje; Doe je een beetje rustig aan. Je moet goed voor jezelf zorgen hoor.

Liefs Nathasja

6. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Veel plezier bij de echo babymei.

Maar ik zie steeds dat jullie mijn muurschildering mooi vinden maar ik heb die van mij al 2 weken terug gepost, bedoelen jullie niet die van babymei die heeft ze 2 dagen geleden gepost?

7. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Goedemorgen iedereen

Even lekker uitgeslapen vandaag was ik echt even aan toe, ga nu zo even de boodschappen doen.
    Gisteren was manlief naar korfbaltraining dus ben ik al door het huis heen geweest en het is weer lekker schoon.

Simone: Veel plezier met het shoppen en hopen dat de bloeduitslagen goed zijn.

Aafje veel plezier met de 20 wk echo

Ik wou ook graag zwangerschapszwemmen doen maar dat is hier niet in de buurt.

Sorry mariska nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag :oops:

Goddess hopen dat er toch nog iemand bij kan zijn bij de bevalling, ik zou het zelf wel prettiger vinden als er iemand bij zou zijn.

Iedereen een fijne dag. Groetjes

8. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Simone succes in het ziekenhuis.

Ik ga mezelf zo inschrijven in het ziekenhuis voor de bevalling :D
    Zwemmen heeft wel goeds gedaan haha gelijk halve kg afgevallen.

9. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Aafje veel plezier vandaag geniet er lekker van.

Ik wil ook in het zh bevallen mn vriend en mn moeder zullen daar bij aanwezig zijn.

Fijne dag allemaal, wij gaan vanaaf met een clubje van het werk lasergamen en eten.

Liefs Jessie

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen...

Hmmz, vooral veel gereageerd opelkaar, scheelt weer..

Simone, succes met prikken enzo, blegh..
    Hopelijk wordt het wat met avondje uit, lekker hoor.

Assepoester, ik merk het ook al hoor.. lange stukken lopen is al merkbaar...

Zwemmen klinkt pittig inderdaad.. Maar lijkt me heerlijk...

Ik doe altijd onderaan reageren, als ik een pagina heb gehad, knip ik het stuk en plak het op de volgende pagina weer. Als ik twee schermen open dan ben ik al mijn nieuwe berichten kwijt.. en dan kan ik niet zien wat er onlangs gepost is op de rest van het forum.

11. simalex

simalex Bekend lid

Zo, daar ben ik weer.

Moet pas om 14.00 uur vanmiddag weer geprikt worden... verkeerd begrepen dus.

Maar ben even de stad in geweest (kloteweer). Heb een nieuw uniformjasje gekocht. Op de markt kon ik dat kraampje niet vinden met die kettingen, dus nu heb ik er nog geen! Balen!

En ik heb alvast het kraampakket van De Friesland opgehaald. Gewoon op vertoon van mijn pasje kon ik die meenemen. Zijn jullie ook nieuwschierig naar de inhoud?
    - 1 x duo(luier)rugzak
    - 1 x 10 handschoenen
    - 1 x matrasbeschermer
    - 1 x schort
    - 1 x alcohol ketonaar 70 %
    - 1 x navelstrengklem (blauw)
    - 1 x bodymilk Natalis
    - 1 x flacon desinfecterende handzeep
    - 1 x Natalis babyzeep (blokje)
    - 5 x Onderleggers 60x60
    - 1 x stretchbroekje
    - 1 x inlegverband (15 st.)
    - 2 x kraammatras 60x90
    - 1 x damesverband (20 st.)
    - 2 x kraamverband (12 st.)
    - 1 x verbandwatten
    - 2 x wondkompres 8,5x5
    - 5 x gaaskompres 10x10
    - 1 x luiertape

Best veel spulletjes, maar ik had eigenlijk meer onderleggers/kraammatrassen verwacht.
    En die rugzak is hartstikke klein, volgens mij niet echt geschikt als luiertas... maar goed. Tis gratis ( 8) al betaal ik genoeg aan verzekeringskosten)

babymei -> Vervelend van die echo gisteren. En dat je man binnenkort werkloos is. Heeft hij een beroep waar veel vacatures zijn? Hopenlijk heeft hij zo weer ander werk. En je muurschildering... prachtig!

Zo, nu zal ik eens even poetsen. Groetjes Simone.

12. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    He Simone, ik kom net uit bed (even heerlijk schandalig uitgeslapen tot 10 uur) en zie dat jij alweer in de stad bent geweest! Het is hier idd pokkeweer. Die bola kun je trouwens ook op het net bestellen, heb na de kerst hier een berichtje gepost met een link.
    Ik heb ook dat pakket van de Friesland en vond vooral die rugzak zo ontzettend lelijk! Maar we bewaren hem wel voor logeerpartijtjes ofzo ;)

Tigger: ik deed hetzelfde als jij, steeds knippen/plakken, maar dat is zo vervelend met veel pagina's. Ik zelf ben wel blij met de tip van de dubbele vensters.

Ik merk nu ook echt dat de kleine reageert op de stem van mijn mannetje. Ik liep wat te duwen maar kreeg geen reactie (sta pas op als ik de kleine gevoeld heb) en toen kwam vriendlief er even bij liggen en begon tegen de kleine te praten. En toen pas ging ze natuurlijk koppeltjeduiken, trappen en draaien :D Vriend natuurlijk helemaal trots, haha.

13. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Jesie, je weet toch wel dat je niet mag lasergamen? Hoop dat je dit nog wel op tijd leest voor je vanavond al enthousiast staat te schieten. In ieder geval wel een fijne avond.

14. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    [quote="Bibiche
    @Babymei: wat erg zeg. Wat een kutwijf (sorry) ik had haar gelyncht volgens mij. Ik ben al veel sneller agressief met mijn hormonen. quote]

Leuk omschreven sluit ik mij bij aan. Klets maar lekker van je af hoor.

@Simone gefeliciteerd! \:D/ Super voor je. ga het maar lekker vieren.
    @Assepoester vervelend dat je last van je rug krijgt, ik voel het altijd meer in mijn buik dan mijn rug.
    @Bibiche ik haat zwemmen maar een halve kilo per keer eraf dan wil ik ook... Fijn dat jij het lekker vindt hoor daar het natuurlijk om!
    @Bianca veel plezier morgen bij de de echo, vindt jij het ook zo spannend? Ben gewoon iedere echo nerveus of alles goed is. Zelfs bij zo een pretecho. Verheug me er vooral ook op hoor.

Hier alles prima. Werken ging lekker. Ik ben net huis en neem nu even een lekker warm bad voordat ik boodschapjes ga doen.

15. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Jesie, je weet toch wel dat je niet mag lasergamen? Hoop dat je dit nog wel op tijd leest voor je vanavond al enthousiast staat te schieten. In ieder geval wel een fijne avond.

Is dat echt zo ik dacht namelijk dat het wel mocht alleen niet rennen enzo.....

16. babymei: Jeetje wat een ROTdag! Ik zou waarschijnlijk huilend en schreeuwend weer terug naar binnen gerend zijn, 6 kilo van die gel op mn buik gesmeerd, en was zelf wel ff gaan kijken :) .

@Assepoester: Ik hoop ook dat er iemand kan komen. Die nieuwe "vlam" hoeft niet zo nodig van mij. Ik vind hem erg aardig, maar hij is meer geintresserd in mij dan ik in hem...
    Dus NEE :) ik hoef hem niet bij mn bevalling :) .

17. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Goddes misschien kan je vriendin tegen die tijd wel mee, en wie weet is er tegen die tijd wel een leuke vriend voor je.... wie weet hoop het voor je zou voor de kleine ook wel leuk zijn (mijn beebje is nu trouwens heel actief bezig hihi)

Liefs Jessie

18. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Jesie ik weet zeker dat het niet mag. Erg jammer, maar zal absoluut niet voor niks gezegd worden. Sorry. In ieder geval veel plezier. Bel anders de vk even.

19. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Ik had namelijk eerst naar die tent gebeld voor dat we gingen reserveren, en die man zei dat het met de straling enzo niets uitmaakt als je maar oppast met rennen... maar bedankt voor je tip ik ga gewoon voor de zekerheid de vk bellen.

Liefs Jessie

20. Ik hoop het ook. Ik zie het wel, als het niet kan, kan het gewoon niet.
    Een leuke vriend zou ook welkom zijn :), en ik gun ook de kleine een man in zijn leven...
    (Awww, de mijne is nu net weer een beetje rustig. Weet je wat leuk is? Wij hebben een prik-spelletje, als hij trapt dan prik ik in mn buik, en dan gaat hij nog harder trappen, en dan prik ik nog harder, en dan gaat hij helemaal uit zn dak! Dan voel je overal hele snelle bewegingen, gaat hij als een gek trappen. Dat kunnen wij echt een half uur volhouden. Op een gegeven moment is hij moe, en dan gaat hij weer naar z'n nestje (tussen mn benen, is echt zijn favo plekje om de een of andere reden :oops: :) ) of dan gaat hij rustig tegen mn hand aan liggen.
    Het is echt al een kind :D , zo vreemd...).

Deel Deze Pagina