Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simalex

simalex Bekend lid

Goddess & MarieLize -> Ik denk inderdaad ook niet dat al die meiden die in die lijst staan een MK hebben gehad, maar dat ze gewoon niet meeposten in dit topic. er zijn inderdaad wel een aantal meiden die helaas in het begin een MK hebben gehad, maar die staan meestal ook niet meer in de bevallijst.
    Welkom trouwens hier, MarieLize!

Ik zag trouwens Mariska niet meer tussen de bevallijst staan (was 11 mei uitgerekend) ..... Zou er iets zijn gebeurd? Ze is sinds 8 jan. niet meer online geweest... Heb haar een pbtje gestuurd...

Jingels -> Klinkt heerlijk!

Bibiche -> Ik heb ook niet zovaak een harde buik gehad. Toevalling vanochtend op de fiets. Maar ik fiets ook bijna nooit en zeker geen 6 km. Normaal hing ik altijd lekker voorover op het stuur, maar nu zat mijn buik in de weg.... :)

Erica & Tigger -> Ik voel meestal ook een lange 'harde' ronding links van mijn navel en ik denk dat dat het rugje is. Wat leuk van die pretecho en die babypop. Soms best wel onvoorstelbaar dat alles er nu op en aan zit en zo goed als levensvatbaar is heh?

Jesie, Bianca en Alida -> Veel plezier bij de VK & gyn vandaag!

Rachel -> Wat vervelend van je hoofdpijn en bloeddruk. Hopenlijk voel je je snel weer beter. En veel slapen helpt ook niet?

Tigger -> Sterkte met je harde buiken. Het is wel normaal om vanaf 25 weken harde buiken te krijgen, als soort vooroefenen. Maar als je er niet van kunt slapen is het wel erg vervelend. Ik zou idd ff bellen.

Ik ben vanochtend bij een vriendin wezen koffie drinken. Heel gezellig, maar soms ook best moeilijk. Zij zijn namelijk al 2,5 jaar bezig met kinderen te krijgen, maar dit wil niet. Ze heeft PCO en de hormoonkuren slaan niet aan. En iedereen (15 st.) in haar directe omgeving stopt met de pil en wordt direct zwanger (wij dus ook). Best moeilijk voor hun. Gelukkig praat ze er wel heel duidelijk over. Maar moet van mezelf soms best op mijn tenen lopen om hun niet te kwetsen (gevoelsmatig) met ons zwangerzijn.

Groetjes Simone

2. simalex

simalex Bekend lid

Wat een lang verhaal heb ik geschreven. ;)

Wij zijn trouwens zaterdag avond niet meer uit eten geweest en naar de bioscoop. Ik eet toch erg weinig en manlief was moe. We hebben heerlijk pizza opgehaald en 2 dvd-tjes gehuurd. Pirates of the Caribean 2 en Poseidon. De 1ste was echt erg leuk en de 2de... moa.. niet zo. Manlief was tijdens P o t C in slaap gevallen, dus die hebben we zondag nog maar eens gekeken. :oops: Hij was dus echt moe!

Groetjes Simone

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi meiden,

gelukkig ik heb vandaag geen koorts meer dus ga morgen lekker voor de echo

hoi Tigger,
    ik heb ook een plek met net iets meer druk
    volgens de vk ligt ze daar lekker met haar billen.

meiden die naar de vk gaan heel veel plezier .

4. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Rachel,

ook heel veel plezier bij de echo morgen.
    ik hoop dat we mooie foto`s krijgen net als die
    van Erica.
    vind het weer erg spannend.

gr channtal.

5. Hoooooooiiiiii MarieLize! Gezellig dat je ook post!

ik denk ook niet hoor dat iedereen van die lijst een MK heb gehad, maar een antal wel. Zou het wel leuk vinden als er meer zouden posten.

Geen id hoe het met Mariska is, ben wel erg benieuwd (ze is tcoh niet gaan trouwen ofzo he? Ik kan me herinneren dat we die fout al een keer hadden gemaakt :D).

Chantal: Mooi dat het weer wat beter met je gaat, en alvast heel veel plezier bij de echo!
    simalex: ach, hij was echt moe. Desondanks de vermoeidheid kan ik me NIET voorstellen hoe je in slaap kunt vallen bij Potc2 :oops:

6. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi goddess,

wat heb jij een verhaal geschreven over je zwangerschap meid.
    echt heel mooi geschreven over je gevoelens en
    hoe je ermee om gaat.
    echt geweldig hoe jij helemaal voor je zoontje gaat.
    jij red het wel.

liefs chantal.

7. Awwww....... Dankjewel Chantal :oops:

8. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ja echt mooi, echt een vechter ben jij :D

9. Nemo

Nemo Niet meer actief

:( Heb ik het verhaal van Goddes gemist ?

10. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Ooow, op die fiets! #-o Khad niet eens door dat jullie hoopten op meer actieve posters, tis hier toch altijd leuk om te lezen. Ik heb wel eerder op het punt gestaan om te reageren maar laat me toch vaak afschrikken door de hoeveelheid posts.. zoals op deze pagina nu simalex en Erica bijv zo'n heel rijtje afgaan en op iedereen reageren..ppfff knap vind ik dat...

Anyhow: ik zal het proberen, om mee te kletsen!

@nemo: de post van goddess waar ze het over hebben staat in het zwangerschaps forum: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=33170

Echt een hele mooie post.... petje af!

11. Heel erg bedankt! :D
    Pff, ik heb wel veel getypt zeg, tis bijna een krant...
    Ga misschien zometeen nog alle foutjes corrigeren enzo..

@MarieLize: Ja stiekem probeerden we alle luie-niet-postende-mei-mama's hierheen te lokken ;) :) .

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hoi hoi,

Heb even gebeld. Morgen eerst uitsluiten of het een beginnende blaasonsteking kan zijn. Gaat z eniet van uit, maar even voor de sure.
    Als dat het niet is, moet ik echt rustiger aan gaan doen.
    Volgens haar is 6 uur 's ochtends je bed uit en pas om half 5 weer thuis teveel voor mijn lichaam, ondanks een zittende baan.. Het gaat er niet zozeer om dat ik lichamelijk veel doe, het gaat erom dat ik geen rust moment heb op de dag.
    Je betn gewoon vanaf 6 uur tot half 5 bezig.
    Dus afwachten.

@Goddezz, waar, wie, hoe, welk verhaal.. :oops:

Fijn dat er meer een bepaalde plek hebben, waar beeb dus ligt dat stelt me gerust.. :D

@ML, Welkom meid! Wij zijn nog een rustig clubje, hihi. En je hoeft echt niet op iedereen te reageren hoor! Dat is een beetje zo gegroeid, maar asl iemand al een samenvatting heeft gemaakt: lekke rgebruik van maken! En anders lees je gewoon de laatste pagina, dan blijf je toch een beetje bij.. ;) Mij maakt dat niets uit, vind het gezellig als je meekletst..

Wil je ook op het lijstje? :D

@Chantal, fijn dat je mrgen gewoon kan, veel plezier!

@Simone, dat is toch bijna hetzlefde als uiteten en en filmpje pakken.. maar dan lekker thuis! Heerlijk juist.. ;)

Pff, wat rot voor je vriendin, lijtk me zo moeilijk! Heel goed dat ze er wel gewoon over praat.. Ik hoop voor hun op een wondertje!

@Jingels, Klinkt goed zo.. wij hebebn dat ook gedaan, als we even ruimer zaten, hop, gelijk inslaan, hihi...

13. Tigger: ML had al een link geplaats :D.

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Pff, Godess, wat enorm mooi geschreven!
    Je bent een topwijf! *SMAK*
    Als ik iets voor je kan doen in de toekomst... Let me know! Wat ik zeg, als ik bij de bevalling kon zijn, had ik dat echt gedaan, maar ben bang dat dat niet gaat.. Maar echt, als je iets nodig hebt ofzow.. Laten weten hoor!

15. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Ja ik wil graag op het lijstje dus heb mezelf er meteen maar even bij gezet. :)

AGENDA

Januari
    29e Alida - gyn,
    Jessie& Bianca - vk

30e Chantal & Rachel - 3/4d echo,
    Emmetje & amilah vk
    31e Rachel, Rebtam & Marie-Lize - vk

Februari
    1e Chantal & Simalex - vk
    2e Babymei - vk
    5e Bibiche - 3/4d echo
    6e Tigger - 3/4d echo,
    Assepoester & Goddess tear - vk
    8e Mariska - gyn,
    Erica - vk
    13e Tassie & mama1986 - vk
    14e Liefzonnetje - jarig (30 :rolleyes:)
    16e Nemo & Janice & aafje87 - vk
    19e Jessie - jarig (26)
    20e Bibiche - vk
    21e Liefzonnetje - vk
    24e Rebtam - 3/4d echo,
    Jingels - vk
    28e Tigger - vk

BEVALLINGSLIJST

Assepoester (27) --> meisje ~ 23 april ~ 1e kindje ~ gew: 50+6 ~ fulltime thuis
    Marie-Lize (35)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e kindje ~ gew: 51+12 ~ fulltime thuis
    Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 88+8 ~ verlof: 23 maart
    Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e kindje ~ gew: 65+12 ~ verlof: 1 april
    Jesie (25) --> jongen ~ 6 mei ~ 1e kindje ~ gew: 66+8 ~ verlof: 4 april
    Rachel (22) --> meisje ~ 8 mei ~ 1e kindje ~ gew: 80+7 ~ verlof: 1 april
    Nemo --> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 75+6 ~ verlof 11 april.
    Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: 29 maart
    mama1986 (20) jongen~10 mei~2e kindje gew ??~verlof??
    Goddess (18 ) --> jongen ~ 11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 45+8 ~ verlof: ??
    Simalex (24) --> geheim ~ 11 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 130-10 ~ verlof: ws per 13 april
    Tassie (32) --> onbekend ~11 mei ~ 1e kindje ~ gew: 89.6+6 ~ verlof: 1 april, nu 6 uurtjes week
    Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e kindje ~ gew: 57+ 2 ~ verlof: 5 april
    Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 68+7 ~ verlof: 1 april, nu woensdag thuis
    Josam (30) --> onbekend ~16 mei ~ 1e kindje ~ gew: 62+6 ~ verlof: 15 april
    Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e kindje ~ gew: 60+8 ~ verlof: nu in de ziektewet dus al fulltime thuis
    Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e kindje ~ gew: 74+5 ~ verlof: 5 april laatste werkdag
    Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: ?? ~ verlof: nu full-time thuis
    Liefzonnetje (29) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e kindje ~ gew: 79+4,5 ~ verlof: 16 april
    Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e kindje ~ gew: 73+4 ~ verlof: sinds 6 weken in de ziektewet
    Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 58+9 ~ verlof: 15 april
    Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e kindje ~ gew: 55+10 ~ verlof: 1 mei
    Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e kindje ~ gew: 67+9 ~ verlof: 15 april
    Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ * 1e kindje ~ gew: 60+1 ~ verlof: 30 april
    Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e kindje ~ Gew: 86+1 ~ verlof: 31 april

Heidy --> meisje
    mvjanelle --> meisje
    Mariska--> jongen

16. :oops: Tigger je bent echt een schat! :cry:

17. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Goooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond!
    Hihi voel me net Gaston, heb alleen de hoofdprijs in mijn eigen buik :) :)

Weer terug van de VK. Ons kleintje heeft toch wel karakter hoor. Eerst wil het absoluut niet op de film en nu weigerde het stil te liggen om naar het hartje te laten luisteren :rolleyes: De VK steeds maar met dat apparaatje erachteraan over mijn buik, we hebben wat afgelachen. :)

Zo ga nu ff verhaal van goddess lezen, ben namelijk helemaaaaaal niet nieuwsgierig 8)

18. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Nee, ik ben geen schat ;) , ik vind dat je dat verdient!
    En als ik het jou makkelijker kan maken door wat dan ook, met liefde!
    We zitten allemaal in dezelfde situatie, alleen de 1 moet er harder voor werken dan de ander. En in mijn geval heb ik het vrij makkelijk en zou je graag helpen om het jou ook makkelijker te maken, zodat je minder zorgen hebt en kan alleen maar zou hoeven te genieten!

19. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hihi Bianca, lachen he, beebjes.. ;)
    Maar alles was uiteindelijk oke?

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803