Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dankjewel... Ik wordt al heel erg geholpen doordat jullie zo lief tegen me doen! :D :D :D

2. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Hihi ja alles was prima! vergeet het zelfs te melden, maar is uit mijn humeur wel af te leiden denk ik!

3. Bianca: Hihi, dat ken ik, ben zelf ook totaaaaaaal niet nieuwsgierig :)

Mooi dat alles in orde is, ik heb ook zo'n koppige hummel :)

ML staat op de lijst, hoera!

4. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Kletskousen! haha

Ik heb morgen 20.30 de echo, Chantal jij ook veel plezier morgen!
    Meiden morgen ochtend reageer ik weer even zoveel als ik kan op iedereen ga nu even tv kijken.

5. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Halloooooooooooooooooooo ik ben ook weer thuis.... en heb alles bijgelezen.... wow zeg wat kan er toch veel geleuterd worden in 1 dagje ;)
    Tja en ik begin steeds meer last van mijn geheugen te krijgen... dus weet eigenlijk niet meer goed wie wat geschreven heeft.....
    maar dat van die harde buiken herken ik helaas sinds afgelopen vrijdag maar al te goed... ik zat ook al op de wip om eventueel toch de VK te bellen... maar ja, die zal gewoon zeggen dat je rustiger aan moet doen....
    merk het met name bij enige inspanning... gisterenavond nog naar de bios geweest en toen tegen de wind in moeten fietsen... voelde me net een oudwijf (sorry) ik ging toch sloom..... gelukkig heb ik een sterk lief, die heeft me een heel eind geduwd :) :) schatje he?

Hebben jullie trouwens ook hartkloppingen en van die enorme warme handen? ik had altijd ijsklompjes zal ik maar zeggen.... (erg leuk om die dan aan mijn lief op te warmen... saddistje ben ik toch) maar goed, nu dus niet meer....

ML welkom trouwens! Kijk maar wat je zelf wilt hoor, meelezen of ook posten (alhoewel dat laatste natuurlijk wel erg gezellig is!) maar je hoeft dus echt niet op iedereen te reageren.... alles is goed t maakt niet uit.

hmm Mariska staat niet meer op de bv lijst? er zal toch niets... brr krijg er gewoon kippevel van...
    Van Mvjanelle ook lang niets meer gehoord, bij haar zal toch alles hopelijk ook wel goed zijn. Zij had immers toch dat het kindje niet goed groeide en haar man die in het ziekenhuis lag..... duim duim...

6. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    ohja, moet nog iets heel leuks kwijt :) :)

Vandaag ben ik eindelijk zwanger gespot door mijn studenten :) :) Haha zaten ze in de mediatheek, zag ik ze kijken naar mij en wat te flusteren enzo... je kent het wel, een stel meiden van rond de 20 bij elkaar (sorry voor de jonkies hier ;) ) nou en toen wenkten ze me.... dus ik daar heen en ja hoor, voorzichtig kwam de vraag of ze me mochten feliciteren :) :)
    GEWELDIG!
    helemaal blij.....
    eindelijk begint mijn buik ook te groeien.... en de laatste 1,5 week gaat het hard :)
    Zal vanavond foto's laten maken :) :):)

sorry voor dit blije verhaal....

7. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Zag net dat Mariska, vanmorgen nog wel online is geweest. Heb ff Pb-tje gedaan.

8. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Hmm en mvjanelle gisterenavond nog. Misschien gewoon niet zo'n zin meer om te kletsen? Ga nog altijd maar van het positieve uit. Ze is natuurlijk ook wel erg druk met de 2 kids en haar man.

9. Die hartkloppingen herken ik wel..afen en toe weer zo'n aanval, maar dat had ik ook voordat ik zwanger was.

Ik hoop maar dat het god met ze gaat...

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Nee mariska heeft zich sinds de bevallingslijst nog niet gemeld... Ze staat nog onderaan, zoasl we hem eerst hadden..
    Ik zal even en pbén naar haar. Maak me nu ook wat zorgen..

Rach, veel plezier morgen! Geniet ervan hoor!

LZ, Rustig aan doen ook hoor. Ik heb het idee dat wij mei mama's wat te fanatiek zijn, hihi.

Bianca, mooi zo dat alles goed was. En ja, ik had het ook wle verwacht, maar denk check het toch ff.. ;)

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Oh , super Bianca..
    Raar dat ze zich niet melden dan.. Jammer.. :oops:
    Nou ja, als alles maar goed is met ze!

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Haha LZ, leuk toch! Ik ben benieuwd naar foto's!

13. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ja ben ook echt wel blij erdoor :) :)
    zodra er fotos zijn laat ik het natuurlijk weten en zet ik ze in mijn album!

14. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    ikke ook benieuwd naar foto's :D

Ik had vandaag ook een gek gevoel tijdens boodschappen doen, heel ff een angstig gevoel dat ik niet lekker zou worden of kotsen of flauwvallen maar het zette niet door gelukkig :(

Ik vergeet ook konstant alles wat iedereen heeft geschreven :D maar verhaal van goddess heeft me zeker geraakt, wist niet eens dat ze pas 18 is. Maar wat een sterke meid, daarom lijkt me het heel erg leuk om jullie ooit eens een keer te zien irl.

Vriendin van mij heeft ook op forum veel vriendinnen overgehouden met zo'n mamaforum.

Vanavond weer ANTM kijken (modellen programma) kijken jullie er ook naar? Ik vind het altijd wel leuk.

Morgen ff met mijn ma de stad in ff kijken bij zeeman hoorde dat ze veel afprijzingen hadden.

15. Dankje Bibiche. Het lijkt mij ook erg leuk om jullie te zien :D!
    Maargoed, waar zuden we dan afspreken, we wonen niet zo heel erg dicht bij elkaar in de buurt....

16. Niet meer actief

Jeetje wat is er weer veel geschreven.
    goddes ik heb net je verhaal gelezen en ik heb daar mijn reactie ook gegeven.

Liefzonnetje leuk dat je leerlingen het zagen en je feliciteerde.

Chantal en Rachel veel plezier morgen. Ool de rest veel plezier bij de Vk.

Ik ga zo maar een slkker mijn bedje na het zwemmen van vanaaf.

Liefs Nathasja

17. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Vandaag weer naar de gyn geweest, moest er om 14.45 zijn en was eindelijk om 17.15 aan de beurt. Dus mijn rug deed toen echt heel zeer van daar zitten op die rot stoeltjes.
    Maar alles was weer goed het groeit goed en het hartje klopt ook nog steeds goed.
    We hadden nu onze eigen gyn weer en die is niet zo leuk dat vind ik wel jammer, hij is erg onpersoonlijk.
    Als je iets vraagt krijg je een snauw antwoord terug en dat vind ik niet leuk maar ja als het met de kleine maar goed is.
    Oma vond het ook heel leuk om te zien hoe ze een echo maken dat hadden ze vroeger nog niet natuurlijk.

Omdat onze gyn niet zo leuk is willen we misschien toch nog een pretecho laten maken maar daar willen we nog wel even over nadenken omdat het nogal prijzig is.

Ga nu op bed zie jullie morgen wel weer groetjes

18. simalex

simalex Bekend lid

Hallo iedereen,

Stelletje kleppers!

Goddess -> idd heel mooi verwoordt hoe jij je zwangerschap ervaart. Ik was natuurlijk wel erg nieuwschierig geworden.

Ik had een pbtje terug van Mariska. Het gaat goed met haar, maar ze had de laatste weken niet zoveel achter de computer gezeten. Dus vandaar dat ze niet meer online was geweest.

Nog iets grappigs! Werd ik vanmiddag gebeld door Samenzorg. Ik dacht, ow dat gaat over de kraamzorg en zo. Maar ik had daar ook gesolliciteerd bij de thuiszorg... dus ik reageerde lekker onnozel... Maar ik mag morgen langskomen voor soll. gesprek. Alweer. Dus maar eens horen wat zij me kunnen bieden en daar kan ik dan even over nadenken. Maar ik moet morgen al vanalles meenemen, dus ik weet niet wat ze willen.

Groetjes Simone

19. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Zo ben ik 1 dag niet aanwezig, kan ik 8 pagina's bijlezen! :D Wel gezellie!
    Hier gaat alles eigenlijk goed, niet veel te melden, morgen 15:45 voor de pretecho, spannend :)

Ik hou jullie op de hoogte, :D

20. Bedankt tassie en simalex.
    Alida: mooi dat alles goed is.
    babymei: heeeeeeeeeeel veel plezier morgen. Laat je snel wat horen, ben erg benieuwd!
    Ik denk een meisje....

Deel Deze Pagina